Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Går i Switch-köpar-tankar men har ett par frågor (ber om ursäkt om dessa redan ställts, tråden har 200+ sidor så ej helt lätt att "läsa ikapp")

Jag ämnar att köra min (eventuella) Switch kassetlöst, dvs jag kommer ladda ned alla spel från eshop och lagra dem lokalt på switchen/minneskort.

Vad jag kan se så verkar man ej kunna komma in på eshopen via en vanlig webbläsare, finns det någon som kan uppdatera mig kring priserna jag har att vänta för följande spel?
Mario Oddysey
zelda botw
mario kart
splatoon 2
stardew valley
steamworld dig 2
Donkey kong tropical frost(?)

Vad jag förstått så verkar många växla mellan olika eshoppar då priset skiljer sig mellan dessa, finns det någon form av guide eller sammanställning som ger en inblick i hur man gör detta? Vad jag förstått så kan man ha ett och samma konto fastän man köper spel i olika regioner?

Spelar det någon roll vilket minneskort man införskaffar? Jag är på jakt efter ett kring 128gb, såg att priset varierade rätt stort för dessa, de switch-märkta/certifierade var ju så klart betydligt dyrare. Finns det någon poäng att köpa ett sådant?

Vad jag förstod så verkar dockningstationen kunna repa skärmen och att ett displayskydd därför är att föredra. Någon som kan rekommendera ett sådant?

Stardew valley, steamworld dig 2 och Zelda är spelen som inte är 529 KR. Steamworld och stardew 150-200 kr (minns ej exakt) och Zelda 599 så resten är 529 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Går i Switch-köpar-tankar men har ett par frågor (ber om ursäkt om dessa redan ställts, tråden har 200+ sidor så ej helt lätt att "läsa ikapp")

Jag ämnar att köra min (eventuella) Switch kassetlöst, dvs jag kommer ladda ned alla spel från eshop och lagra dem lokalt på switchen/minneskort.

Vad jag kan se så verkar man ej kunna komma in på eshopen via en vanlig webbläsare, finns det någon som kan uppdatera mig kring priserna jag har att vänta för följande spel?
Mario Oddysey
zelda botw
mario kart
splatoon 2
stardew valley
steamworld dig 2
Donkey kong tropical frost(?)

Vad jag förstått så verkar många växla mellan olika eshoppar då priset skiljer sig mellan dessa, finns det någon form av guide eller sammanställning som ger en inblick i hur man gör detta? Vad jag förstått så kan man ha ett och samma konto fastän man köper spel i olika regioner?

Spelar det någon roll vilket minneskort man införskaffar? Jag är på jakt efter ett kring 128gb, såg att priset varierade rätt stort för dessa, de switch-märkta/certifierade var ju så klart betydligt dyrare. Finns det någon poäng att köpa ett sådant?

Vad jag förstod så verkar dockningstationen kunna repa skärmen och att ett displayskydd därför är att föredra. Någon som kan rekommendera ett sådant?

Med ett My Nintendo-konto går det i.a.f. att se svenska eshop-priserna om man är registrerad som svensk.

Skulle säga att eshop-priserna generellt ligger på samma som många ordinarie butikspriser men några kronor över "vanliga" butiksreapriser (många stortitlar ligger på 529:- på eshopen, Zelda på 599:-).
Håller mig till fysiska spel om det finns så har ingen koll på eshop från andra länder.

Vet inte hur vanligt skärmrepande från dockan var, men några drabbades av det. Skärmskydd är ändå alltid bra då det skyddar även mot alla andra sorters repor.
Skaffa valfritt i härdat glas för bästa känsla. Både AmFilms och Deltacos gör jobbet bra, men troligtvis även många andra.

Angående minneskort har jag sett att Switchen inte kan dra särskilt mycket nytta av de allra snabbaste. Skaffa ett från en större tillverkare (t.ex. sandisk, samsung) då de sällan är särskilt mycket dyrare och ofta väldigt pålitliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iDEOT:

Vad jag förstod så verkar dockningstationen kunna repa skärmen och att ett displayskydd därför är att föredra. Någon som kan rekommendera ett sådant?

amFilm är som sagt bra, med frakt hamnade priset på ca. 145 kr när jag beställde för någon månad sedan. Men då får man alltså två skydd i förpackningen, så att man har ett i reserv om det skulle behövas (t.ex. för att man klantar sig när man applicerar det första gången ).

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

The Limited Edition version contains a PC-based digital download code for the complete video game soundtrack! This version will NOT be available at retail.

  • Nya Dream Friends till Kirby Star Allies har läckt ut. De dyker upp i vågor den andra vågen ger ut Adeleine, Daroach, och Dark Meta Knight. Den tredje ger Magolor, Taranza, Susie, och the Jambastion Mages. Det kan komma ännu fler i framtiden i dagsläget är inget datum utsatt för de kommande vännerna i Kirby Star Allies.

  • Fight of Gods ska dyka upp i Japan nån gång under 2018 för 1500 yen, TBA.

  • Spelet Crazy Justice har fått upp en ny film där de visar en ny hero, nya vapen och splitscreen till Switch. Splitscreen hade varit en riktigt bra grej till Splatoon 2.

  • Nintendo släpper en ny trailer för Splatoon 2 Octo Expansion Pack, TBA.

__________________________________________________________________________

  • En ny patch finns ute för för Mighty Gunvolt Burst version 1.4:

  • DLC character “Tenzou” has been added.

  • Usable save slots have been increased to 40.

  • For the various effects and actions affected by the current Burst Combo, they will now change according to the following:
    * Lv. 1: 0
    * Lv. 2: 1-4
    * Lv. 3: 5-9
    * Lv. 4: 10-19
    * Lv. 5: 20-29
    * Lv. 6: 30+

  • The power of Gunvolt’s “Voltaic Chains” ability has been increased.

  • The power of the charge attack on Copen’s “Brave Horn” EX Weapon has been increased.

  • Ray and Copen are now able to acquire the following rare item (treasure):
    * P-PS MIAPLACIDUS (Module which allows the use of STATIONARY FIRING)

  • The following issues have been fixed:
    * In some cases, destroying enemy bullets would incorrectly score points.
    * An incorrect edit item was present under Beck’s MINE bullet type.
    * Various other issues have been fixed to improve game experience.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard har fått ut sin boxart på Outright Games hemsida. Det finns även bilder på spelet via deras hemsida. Spelet kommer ut den 10 juli för NA samt den 13 juli för resten av världen.

  • Saturday Morning RPG Switch launch trailer

  • Sushi Striker footage

  • Cast of the Seven Godsends Switch trailer

The #WorldCup comes to #FIFA18 on #NintendoSwitch as a FREE content update on May 29

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Garage – “Bad Trip” trailer spelet släpps nästa vecka den 10 maj.

  • Animal Super Squad kommer imorgon på eShop.

  • CricktoGame kommer i sommar, eShop.

  • Cast of the Seven Godsends footage

  • Behind the Screen kommer till eShop 2018, TBA.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • SOEDESCO ett holländskt företag har annonserat ut en Owlboy Limited Edition i 6000 exemplar. Om det kommer en utgåva till Switch vet vi inte ännu vi kan hoppas att den röda versionen är för Switch, TBA.

Official Announcement! @SOEDESCO has just unveiled the Limited Edition of #Owlboy! More details to come.

Källa

  • Trailblazers kommer som sagt till Switch i juni, nedan en ny trailer.

  • Yoku's Island Express från Villa Gorilla har släppt en ny film om handlingsförloppet i spelet. Spelet är ett open world flipperspel.

  • Lost Future Omega har en ny trailer för Switch, spelet kommer den 3 maj.

  • Johnny Turbo’s Arcade: Sly Spy Switch trailer

  • Venture Kid trailer, TBA, eShop.

  • Little Nightmares: Complete Edition – Japanese The Janitor trailer

  • The Adventures of Elena Temple, 15 maj eShop.

  • Gunbird 2 är på väg till eShop om allt går som det ska kommer spelet ut den här månaden.

  • Nekopara kommer ut den 21 juni i Japan, NA och Europa till Switch.

  • Chicken Assassin: Reloaded, 17 juli, eShop.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Disgaea 1 Complete debut trailer

  • Runner 3 trailer release 22 maj.

  • Nicalis släpper Ikaruga till eShop den 29 maj.

  • Lumines Remastered kommer den 26 juni istället för i maj, eShop.

FIFA 18 med det nya omslaget finns listad på CDON troligtvis är det inte det den nya då den inte släpps förrän i slutet av maj (29 maj).

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Kickstarter kampanjen för NAIRI: Tower of Shirin har lovat att en portning till Switch ska komma. Kampanjen är stängd men det går fortfarande att köpa spelet samt olika rewards.

  • CyberGadget kommer att lansera ett nytt tennisrack för Mario Tennis Aces i Japan. Release är den 22 maj och priset är ca $12.5

Bilder på 3D printed Switch Grip
  • Trailers för Diddy Kong och Dixie Kong:

  • Touhou Sky Arena kommer till Switch i sommar

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Owlboy Limited Edition (Nintendo Switch) har hittat ut på nätet den går att köpa på CDON för 899:-

Owlboy: Limited Edition finns även på Spelbutiken för 748:-
Spel och Sånt har uppe 9 st bokningsbara för 749:-

Owlboy Limited Edition innehåller:

  • Owlboy Base Game for Nintendo Switch or PlayStation®4

  • Certificate of Authenticity with a unique Limited Edition number

  • Original Soundtrack, physical copy featuring the majestic sounds of Owlboy

  • Notebook for logging all your adventures

  • Manual full of useful information about the game

  • Two pins, one of the Owlboy logo and one of main character Otus

  • Two metal coins inspired by the collectible Buccanary coins in the game

  • Pin Box to safely store your pins and coins

  • Sticker sheet with seventeen magnificent Owlboy stickers

Ps. Spelbutiken har tagit bort att du behöver slå in personnumret de har Klarna betalningar vilket är bra om det strular.

Permalänk
Medlem

För er som gillar Xenoblade 2 så kan jag tipsa om att röstskådisen som gör engelska Pyra och Mythra (Skye Bennett) sänder på Twitch när hon spelar igenom spelet.

Hon körde några timmar igår och ska tydligen köra igen imorgon eller nästa torsdag (minns inte riktigt..). Jag såg någon timme och det är rätt kul när hon säger andra karaktärers repliker som Pyra eller kommenterar lite om hur inspelningarna gick till osv.

https://www.twitch.tv/skyedevabennett

Permalänk
Medlem

@doomas: Xenoblade 2 är ett av mina favoritspel, men jag missade tyvärr streamen. Men enligt vad jag läst på Reddit så ska hon ha sagt att hon kommer lägga upp hela streamen på hennes Youtube-konto, så förhoppningsvis dyker den upp där förr eller senare.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Owlboy Limited Edition (Nintendo Switch) har hittat ut på nätet den går att köpa på CDON för 899:-

http://dizw242ufxqut.cloudfront.net/images/product/game/nintendoswitch/image3/owlboy_limited_edition-44186210-.jpg

Owlboy: Limited Edition finns även på Spelbutiken för 748:-
Spel och Sånt har uppe 9 st bokningsbara för 749:-

Owlboy Limited Edition innehåller:

  • Owlboy Base Game for Nintendo Switch or PlayStation®4

  • Certificate of Authenticity with a unique Limited Edition number

  • Original Soundtrack, physical copy featuring the majestic sounds of Owlboy

  • Notebook for logging all your adventures

  • Manual full of useful information about the game

  • Two pins, one of the Owlboy logo and one of main character Otus

  • Two metal coins inspired by the collectible Buccanary coins in the game

  • Pin Box to safely store your pins and coins

  • Sticker sheet with seventeen magnificent Owlboy stickers

Ps. Spelbutiken har tagit bort att du behöver slå in personnumret de har Klarna betalningar vilket är bra om det strular.

Bra att de äntligen tagit bort personuppgiftskravet även om det nog är tack vare GDPR. Blir nog att börja handla där igen då de börjar kännas som en seriös butik nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fick bli en förbokning av Owlboy limited edition!
Mitt hjärta skriker JAAAAAAA! medans min backlogg skriker NEEEEEEEEJ!
På tok för många bra spel just nu

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • The Fall kommer nästa vecka till eShop 10 maj.

  • Three Fourths Home: Extended Edition kommer också nästa vecka till eShop.

  • Steam lägger till stöd för Nintendo Switch's pro-kontroller i deras senaste Steam Client Beta.

  • Raging Justice Switch är listad på eShop den 8 maj.

  • Arcade Archives 10-Yard Fight.

  • Yonder: The Cloud Catcher Chronicles kommer ut digitalt den 17 maj samt den fysiska release kommer ut den 15 juni i Europa.

  • Zen Bound 2 är planerad till eShop både i NA och Europa den 24 maj.

  • Coffee Crisis är under konstruktion till Switch, TBA.

  • Splatoon 2: Octo Expansion Dev. Talk - ft. Mr. Nogami

  • Disco Dodgeball Remix kommer den 22 maj, eShop.

  • Donkey Kong Country: Tropical Freeze – “Meet the Kongs” trailer

__________________________________________________________________________

Veckans filstorlekar på eShop:

  • Mega Man Legacy Collection 2 – 3.2GB

  • Legend of Kay Anniversary – 3.2GB

  • Runner3 – 2.4GB

  • Suicide Guy – 2.1GB

  • Yoku’s Island Express – 1.2GB

  • Cast of the Seven Godsends – 1.0GB

  • Raging Justice – 901MB

  • Harvest Moon: Light of Hope Special Edition – 667MB

  • The Fall – 466MB

  • Wizard of Legend – 379MB

  • Zen Bound 2 – 297MB

  • Perfect Angle – 221MB

  • Splitter Critters – 119MB

  • The Adventures of Elena Temple – 94.0MB

Permalänk
Medlem

Va fan. Har dom bytt namn till Disco Dodgeball? Var ju mycket coolare med det ursprungliga namnet Robot Roller-Derby Disco Dodgeball. Säg det 10 ggr snabbt

Kul spel med kompisarna för övrigt

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Ett viktigt meddelande för oss som använder en tredjeparts LAN-adapter

En reddit användare har meddelat att när han använder sin Hori Lan-adpatern till sin Switch blir den varm i sleep mode läget. Den slutade att vara varm när han kopplade ur LAN-adaptern. Om Switch:en blir varm för länge p g a LAN-adaptern kan det medföra att det kan skada batteriet eller förkorta batteriets livslängd. Det finns för tillfället ingen fix för detta problem. Nintendo rekommenderar att man endast använder deras officiella produkter.

Tillägg: jag har två stycken Hori LAN-adaptrar (som är första parts och som ändå kan strula) och har inte upplevt detta problem men kolla för säkerhets skull ifall den blir varm i sleep mode läget!

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av anon5930:

Bra att de äntligen tagit bort personuppgiftskravet även om det nog är tack vare GDPR. Blir nog att börja handla där igen då de börjar kännas som en seriös butik nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det är mycket bättre de verkar verkligen slåss med de andra stora företagen gällande billiga spel.

Skrivet av Flutters:

Fick bli en förbokning av Owlboy limited edition!
Mitt hjärta skriker JAAAAAAA! medans min backlogg skriker NEEEEEEEEJ!
På tok för många bra spel just nu

Det var lite lustigt att just Coolshop aka Spelbutiken och Sverige listade Owlboy: Limited Edition. Ett flertal från andra länder undrade var de kunde beställa sina Dessutom har den holländska sidan inte sagt nåt nytt om denna Edition.

Den går att beställa utomlands med den finns på Coolshop.co.uk för £64.95:

https://www.coolshop.co.uk/product/owlboy-limited-edition/AD9...

Tyska Coolshop.de har den för €69.95:

https://www.coolshop.de/produkt/owlboy-limited-edition/AD9B2F...

Coolshop finns i ett flertal länder:

This is one of Coolshop the seven locations in UK, Germany, Sweden, Norway, Finland, Netherlands and Denmark.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Höjdpunkterna på eShop i Europa. Ytterligare en april trailer från eShop:

  • Death Road to Canada har fått ett nytt datum nu 8 maj.

  • Marisa and Alice’s Trap Tower är under utveckling en demo kommer snart ut med, TBA.

  • Little Nightmares: Complete Edition (release 18 maj) har nu fått mer info gällande upplösning fps etc.
    Handhållet uppskalat till 720p 30 fps och 720p 30 fps i dockat läge. Amiibo stöd finns för Pac-man som ger Pakku mask (exklusiv). I Complete edition ingår även förhandsboknings bonus som Upside-Down Teapot och Scarecrow Mask.

__________________________________________________________________________

  • Veckans DL för Europa:

Switch Retail

Donkey Kong Country: Tropical Freeze – €59.99 (available May 4)

Switch Download

ACA NeoGeo Stakes Winner – €6.99
Animal Super Squad – €9.99
Arcade Archives 10-Yard Fight – €6.99
Cast of the Seven Godsends – €12.99
Don’t Die, Mr Robot! – €7.99
L.F.O. – Lost Future Omega – €6.49
Nihilumbra – €6.99
Perfect Angle – €9.99
Timberman VS – €1.79 until May 17; regularly €1.99

Switch Demo

Midnight Deluxe (available May 4)
Tumblestone

Switch DLC

Pic-a-Pix Deluxe – Classic 05 – €2.99

Switch Pre-Orders

The Adventures of Elena Temple – €4.49 until May 22; regularly €4.99
Dungeon Rushers – €14.99
Johnny’s Turbo Arcade: Sly Spy – €7.19 until May 12; regularly €7.99
Wizard of Legend – €15.99
Yoku’s Island Express – €17.99 until May 28; regularly €19.99
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles – €22.49 until May 16; regularly €24.99

Lista
  • Veckans Demo för Europa:

Midnight Deluxe (available May 4)
Tumblestone

Permalänk
Skrivet av Tiamat:

Ja det är mycket bättre de verkar verkligen slåss med de andra stora företagen gällande billiga spel.

Det var lite lustigt att just Coolshop aka Spelbutiken och Sverige listade Owlboy: Limited Edition. Ett flertal från andra länder undrade var de kunde beställa sina Dessutom har den holländska sidan inte sagt nåt nytt om denna Edition.

Den går att beställa utomlands med den finns på Coolshop.co.uk för £64.95:

https://www.coolshop.co.uk/product/owlboy-limited-edition/AD9...

Tyska Coolshop.de har den för €69.95:

https://www.coolshop.de/produkt/owlboy-limited-edition/AD9B2F...

Coolshop finns i ett flertal länder:

This is one of Coolshop the seven locations in UK, Germany, Sweden, Norway, Finland, Netherlands and Denmark.

Men tydligen kan de inte garantera något exemplar har jag hört... Tror du de delar samma lager?

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av CrazyBlueberry:

Men tydligen kan de inte garantera något exemplar har jag hört... Tror du de delar samma lager?

De delar säkert lager då en del saker kommer från Danmark och Tyskland. Sen har jag fått samtliga saker ifrån dem när jag har beställt. Sen är det oftast sena med sina saker ibland får jag saker vid release men inte alltid. Nu när de har Klarna med går det alltid att ta faktura eller ringa Klarna vid strul.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av CrazyBlueberry:

Men tydligen kan de inte garantera något exemplar har jag hört... Tror du de delar samma lager?

Har pratat med deras support om det fortfarande går att beställa finns den kvar för Sverige. De verkar ha koll på hur många som är tilldelade just för Sverige. Sen kan det säkert blev fel om man handlar i sista minuten. "Först till kvarn" är väl det bästa mottot om du vill ha tag i en.

Flashback Collector's edition har också 6000 exemplar men de är inte slutsålda. Sen var vi en av de första som gav ut den nyheten eftersom ingen annan källa har lagt ut någon mer info. Så det borde vara "safe" att få tag på en kopia. Med tanke på att Super Rare Games har problem att sälja av sina 5000 ex av deras två olika titlar.

En annan intressant sak är att Penny-Punching Princess - Limited Edition (Nintendo Switch) finns i mindre än 500 exemplar för UK. Den utgåvan tog heller inte slut förrän nån vecka innan release. UK trycket är inget speciellt då vi i Sverige får exakt likadant. Men LE kopian är väldigt rare mer rare än många andra utgåvor som är populära.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Donkey Kong Country: Tropical Freeze har släppts idag nedan finns deras launch trailer:

  • Henry the Hamster Handler kommer till den Nord amerikanska eShop:en den 18 maj.

  • Splatoon 2: Octo Expansion Inkjet mission footage

  • Street Fighter 30th Anniversary Collection retrospective series – Street Fighter I & II

  • Etherborn kommer senare det här året.

  • Framed Collection dyker upp den 17 maj, eShop.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Owlboy Limited Edition är nu officiell av någon anledning gick det redan att förhandsboka denna utgåva i Sverige redan i onsdags. Datum för release är 13 juli:

Working on getting the listings up!

Estimated price is €69,99 and we're working on getting those listings up! Check with your local retailers

Ja den är redan uppe för UK med sedan i onsdags antar att de inte har koll på vad som händer!?

Källa

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Nu går det att boka Owlboy Limited Edition [Switch] på Spel och Sånt igen.
Priset har även stigit på Spelbutiken till 849:-
Du kan få samma pris på Spelbutiken via deras prisgaranti som du måste påpeka innan du köper den. Det totala priset blir då inkl. frakt 818:-

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Switch – “A journey with friends” trailer

Min samling växer och växer fattas ett par titlar som jag inte har packat upp samt alla Nisa editions och andra collector's edition.

Önskar alla en trevlig spelhelg!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Moderator
NintendOrakel
  • Crazy Justice film som visar cross-platform play mellan Switch och Xbox1.

  • Golf Story har fått ESRB rating för NA kan det tänkas komma en fysisk release snart?

  • Rabi Laby: Puzzle Out Stories boxart finns på japanska Amazon.

  • Dungeon Rushers kommer den 25 maj via eShop.

  • Suicide Guy Switch trailer, spelet kommer den 10 maj.

  • Siralim 3, TBA.

  • Fairune Collection kommer 17 maj till eShop, €9.99.

  • Pixel Princess Blitz trailer, TBA eShop.

  • Smoke and Sacrifice kommer den 31 maj, $24.99 / £19.99, eShop.

  • Maihana Soumakyou kommer till Japan, TBA.

  • Brave Neptunia kommer den 27 september, Japan och Sydkorea.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Var det någon som kom ihåg de "Extrema samlarutgåvor till Switch"?

Nedan finns en unboxing film killen äger inte bara en utan två stycken:

BlazBlue Cross Tag Battle Collector's Edition (Switch) - PRE-ORDER ONLY $99.99.

Såhär kan det se ut om du åker Uber Car i USA:

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Helt sanslöst att du inte lyckas hitta något "bra" när du har 400 spel att välja på.
Kanske är du väldigt kräsen eller kanske är inte Switch konsolen för dig?

Inte intresserad av indiespel? Själv är jag djävulskt sugen på att testa Rime och Fe t.ex.
Men man ska ha råd till mat, kläder till barnen också osv osv...

Har nu införskaffat ytterligare två spel.

Adventure Pals och Steamworld Dig 2... dock är dessa spel till frugan. Sedan så finns det väl några till spel som hon skulle älska... så även om jag inte själv kommer använda Switchen mer på ett tag nu då man spelat igenom de bra spelen, så kommer den ju iallafall till användning.