Behöver rådgivning utav setup med skärm(ar)

Permalänk

Behöver rådgivning utav setup med skärm(ar)

Tjena, har nyligen uppdaterat setup:en här hemma till mig och frugan.
Har ni några råd vart jag kan sätta en andra skärm (höger setup) enligt bild.

Gyazo BILD

Frugan fick plats med sin andra skärm med tack vare en "bordstativs arm" från NetOnNet.
Jag gav min andra skärm till sonen så jag kan köpa princip vad som så länge det blir bra.
Finns det något bordstativs arm som skickar upp skärmen HÖGT upp, min nuvarande skärm går upp från 50CM (lägsta läge) till ca 58CM (högsta läge) i ovankant på skärmen ifrån bordet.

Min Huvudskärm jag använder idag är en stor en, jag har inte hittat någon arm som kan ta den, definitivt inte en dubbelarm som kan ta denna och sen en mindre?
AOC 35" AGON

Så jag behöver rådgivning.
Vad har ni gjort?
Vilken andra skärm hade ni haft (till ändamål som nätbrowsing, film, serier, twitch etc EJ SPEL, inga krav på storlek men vill ändå det ska se lite halv snyggt ut med tanke på vi har denna setupen i vardagsrummet)

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Lego Master

Jag hade nog ändrat skrivbordet så datorn kan komma ner på golvet, och sen satt andra skärmen till höger. Om det är ett alternativ.

Alternativt flyttat din dator så den står sida vid sida med frugans i mitten, och sen satt ett likadant fäste som hennes, fast på höger sida.
Isåfall får man flytta in hurtsen med lådorna till mitten under datorerna, och flytta benen i mitten till höger sida, om det är möjligt. Speglade platser, så att säga.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk

@Shudnawz
dom va precis på golvet i en Ikea ALEX låda utan dörr och uppsågad baksida men det blev alldeles för varmt och dålig luft samt ett element precis bredvid.

Enda alternativet jag kan komma på egentligen är borra hål i väggen bakom och använda ett VÄGG fäste men det hade jag absolut helst velat undvika :/

Men tack för inputen! ska kika på alternativ två som du nämnde

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync