Permalänk
Medlem

Rensning

Blå/Svart Atx chassi, NZXT H700 med ett Corsair HX1000W som sitter i.
Mycket bra skick. Chassit är använt under 3mån endast,
Letar efter något annat kul o byta mot då det verkar svårsålt.
Exempel: behöver ett Grafikkort av hygglig nivå, typ 970,1050ti samt/eller DDR4
Upphämtning är ju nästan ett måste.

Cpu kylare: Cooler master hyper 212 red led. :Bud

Nintendo switch med 4 joycons, handtag till samtliga, väska, kartong+kvitto, 128GB minneskort,
2 Spel Mario kart samt Mario party. Ett switch med mindre tillbehör gick för 3800:- nyss. Iofs på Tradera där det ... Mesta säljs dyrt. Men 3500:- eller bud över.

Ps: saknar mitt HTC vive.

Föredrar hämtning och säljer till den jag vill. Swish går före cash.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 för mario party om det är fysisk utgåva

Permalänk
Medlem

Om du ska sälja, vad vill du ha för chassit+psu?

Om du vill byta, vad tänker du dig för något då?

Visa signatur

Mb: MSI Z77A-G43 ATX | Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600Mhz | CPU: Intel Core i5 3450 3,1Ghz (Ivy Bridge) | Chassi: Cooler Master Elite 430 Svart | Psu: Fractal Design Integra 500W | Grafikkort: PowerColor Radeon HD7970 | Hdd: 1TB Seagate Barracuda | SSD: Samsung EVO Basic 256gb | Monitor: HP Compaq LA2306x 23'' & (random) Acer 19''
Diverse projekt

Permalänk
Medlem

@Trullon: båda spel e fysiska. Inget konto medföljer. Den e helt rensad.
Finns i Göteborg för övrigt.

Permalänk
Medlem

@Zhirgoyt:
Andrahandsvärde på låda o nätagg e skit dessvärre. *För mig*
Helst vill jag hitta nán som kanske sitter med ett 1050ti i garderoben eller lite ddr4.
Men ge ett bud så tar jag ställning till det efter jag gett det några dagar.
Köp nu :1000kr samtidigt lär jag släppa det för 100 hellre än att det dammar sönder på min vind.

Permalänk
Medlem

Lägger ett startbud på switchen + tillbehören - spelen: 2500 + frakt.

Permalänk
Medlem

@Emgard: Enbart intresserad av Mario Party dessvärre. Bor i Lund så budet är naturligtvis exlusive frakt.

Permalänk
Medlem

@Emgard Jag har ett Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming till salu om du är intresserad av att köpa ett ;). Dessvärre inget byte :(.

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

@Emgard:
Då är jag med. Ska se om jag hittar något värt att byta med.
Har egentligen inte cash att lägga på att köpa något som faktiskt är värt pengar, och vill inte lägga skambud så jag återkommer. Tack för svar!

Visa signatur

Mb: MSI Z77A-G43 ATX | Ram: Crucial Ballistix Sport 8GB 1600Mhz | CPU: Intel Core i5 3450 3,1Ghz (Ivy Bridge) | Chassi: Cooler Master Elite 430 Svart | Psu: Fractal Design Integra 500W | Grafikkort: PowerColor Radeon HD7970 | Hdd: 1TB Seagate Barracuda | SSD: Samsung EVO Basic 256gb | Monitor: HP Compaq LA2306x 23'' & (random) Acer 19''
Diverse projekt

Permalänk
Medlem

Bjuder 3000:- för Switch-paketet. Kan hämta (bor själv i Hisingen).

Permalänk
Medlem

@Emgard: 3500kr för Nintendo switch, kan hämta torsdag kväll/fredag förmiddag.

Är det första versionen av hx 1000?

Permalänk
Medlem

Har ett bud på Chassi/Nätagg på 1k

Switchet kommer jag förmodligen byta mot ett HTC vive som jag blev erbjuden i PM. Avvaktar lite bilder innan jag bestämmer mig. Annars leder Qvist.

Blir inget långdraget utan känner jag mig nöjd avslutar jag.

@[Qvist]: Vet inte. Blå text om det säger dig något. Sett att det finns ett med grå text med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emgard:

Har ett bud på Chassi/Nätagg på 1k

Switchet kommer jag förmodligen byta mot ett HTC vive som jag blev erbjuden i PM. Avvaktar lite bilder innan jag bestämmer mig. Annars leder Qvist.

Blir inget långdraget utan känner jag mig nöjd avslutar jag.

@[Qvist]: Vet inte. Blå text om det säger dig något. Sett att det finns ett med grå text med.

Okej, om det är blå text är det förmodligen första versionen.