Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

@LightForz:

Skulle du säga att greppet och storleken är exakt som gamla Mx518 eller skiljer det sig något?

Permalänk
Medlem

Tema: städning denna månad😅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Skrivet av Monaco33:

@LightForz:

Skulle du säga att greppet och storleken är exakt som gamla Mx518 eller skiljer det sig något?

@Monaco33
Det är en "exakt" kopia av den gamla. Dock annan sensor, max 1800 DPI till max 16000 DPI, "mjukare" scroll, nästan "free roll"
Högre klickljud också, ca 15db, fast kan bero på att min gamla är 12,5 år gammal.

Känns lite lättare är den gamla, så kommer sätta på vikter på nya om jag inte vänjer mig vid det.

USB2 är det också på den.

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Skrivet av Darkie:

Mitt första smarta köp .
4st appstyrda vägguttag och en gateway.
Grymt skönt att köra timers på dessa och slippa de otroligt störande knarrande å tickande ljuden vanliga timers ger.
Ska köpa lampor senare men de blir nog inte ikea.
Går nog på hue då, och man kan köra desa uttagen med philips.

https://i.imgur.com/aN7xhiC.jpg

Skrivet av andreas_dock:

Jasså fungerar dessa uttagen med Philips Hue ?, jag har vart sugen på att utöka mitt nuvarande Hue-system med ”smarta uttag” men Philips själva erbjuder ju inte de...
Är det via tredjeparts applikation eller direkt i Hue-appen / ”Hem” appen på iPhone ?

Dem fungerar inte i hue så ni vet

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightForz:

@Broog
Det är en "exakt" kopia av den gamla. Dock annan sensor, max 1800 DPI till max 16000 DPI, "mjukare" scroll, nästan "free roll"
Högre klickljud också, ca 15db, fast kan bero på att min gamla är 12,5 år gammal.

Känns lite lättare är den gamla, så kommer sätta på vikter på nya om jag inte vänjer mig vid det.

USB2 är det också på den.

Jäklar, då måste jag ju köpa den! Lite kul att jag letat såå länge efter en värdig ersättare till min utslitna MX510 som jag köpte 2004 och vips så dyker den här upp.

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt försteg, Emotiva XSP-1 G2.
Otrolig skillnad att köra fullt balanserat.
https://www.hembiobutiken.se/produkter/forstarkare/stereofors...

Permalänk
Medlem

@markiiie: Nope inget klistermärke på mitt spel.

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Dem fungerar inte i hue så ni vet

Jo märktre det.
Köpte ett par Innr - Smart plug ist. De funkar kanonbra.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Fått min egna lilla hørna/vrå under trappen, længst ned i en mørk kællare. Trøstas bæst med lite ny hårdvara.
Riktigt nøjd med både skærm och GPU hittills

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Ett Asus ROG Claymore Cherry MX Red, samt kanske det dummaste, definitivt mest ångestfyllda impulsköpet jag någonsin gjort: Ett Palit RTX 2080 Ti GamingPro OC

Min plånbok kommer ha kyskhetsbältet på fram till sommaren vare sig jag vill det eller inte nu.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Ett Asus ROG Claymore Cherry MX Red, samt kanske det dummaste, definitivt mest ångestfyllda impulsköpet jag någonsin gjort: Ett Palit RTX 2080 Ti GamingPro OC

Min plånbok kommer ha kyskhetsbältet på fram till sommaren vare sig jag vill det eller inte nu.

http://images2.imagebam.com/e7/68/1b/d63d4a1129940514.jpg

Äsch, se det som en tidig present till dig själv från årets skatteåterbäring 😏

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Vart detta för ca en månad sedan. En 9900k, 2080ti 32gb gskill, 970 evo, moderkort samt en kylare. Även mittenskärmen inhandlades ca 1 vecka efter det andra (Predator XB1 27). Så nu blir det att leva på nudlar ett tag

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900k @ 5.2Ghz
RAM: G.Skill Trident Z 32GB 3200MHz GPU: Gigabyte 2080Ti 11GB Gaming OC
M.2: Samsung EVO 960 M.2 250GB M.2: Samsung 970 EVO 500GB SSD: OCZ TR150 480GB PSU: Seasonic PRIME 1300W Gold
Kylare: ASUS ROG Ryujin 360mm Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified
Skärmar: 2x Asus VN247h | x1 Predator xb1 27

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Det var dags för uppgradering så jag köpte mig en MacBook Pro 15", 2015 års modell. Den har just nu en SSD på endast 256GB, men denna modell går bra att använda tillsammans med en NVME-SSD kopplad med adapter (jag har köpt denna). Så nu ska jag bara bestämma mig för lämplig 2TB-SSD.

Efter lite undersökning blev valet en Intel 660p 2TB, kollade först på Samsung 970 Evo men prisskillnaden på ca 2000kr kändes inte motiverad.

Väl på plats så fungerar den utmärkt. För den som funderar på en liknande lösning, var noga med att trycka in adaptern hela vägen. Missade detta första gången vilket ledde till att jag inte fick någon bild på skärmen alls. Enda livstecknet var att fläktarna snurrade väldigt tyst. Efter att ha öppnat den igen och tryckt in adaptern hela vägen (jämför med original-SSD:n) så fungerade det bättre.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Nu får jag se om den är lika bra som originalet.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Skrivet av Rawrgasm:

Nu får jag se om den är lika bra som originalet.
http://forumbilder.se/I4FVL/mus.jpg?width=150

Vad tycker du om den? Är den lika bra som gammal?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Äntligen fått in sista delen i bygget. EVGA CLC 280, köpt här på marknaden. Enormt nöjd.

Stort tack till @Jesper3132 på forumet som sålde kylaren till mig.

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

@Dansken88: Inte hunnit testa den så mycket än, men är nöjd hittills. Enda negativa jag har upplevt är att den känns lite för plastig jämfört med min g400.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawrgasm:

Nu får jag se om den är lika bra som originalet.
http://forumbilder.se/I4FVL/mus.jpg?width=150

Hur fick du hem den innan release?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperNova:

Hur fick du hem den innan release?

Skickades från m.sweclockers.com

Beställde från komplett någon gång förra veckan och paketet kom idag.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem

Compaq Armada m700

(Lifeforce Tenka i fall ni undrar)

Text

Tanken var att denna skulle vara nån Win 95 / DOS maskin, letat efter något i flera månader och denna dök upp. Jag chansade på den och det lutar åt att installera om till Windows 98 SE (vilket jag gjorde) igen (då är det lika bra jag säljer bort denna) för jag får verkligen inte igång USB stödet alls, det är så illa att hela datorn låser sig totalt när jag tar bort / uppdaterar drivrutinerna för USB Kontrollern. Jag kör den absolut senaste versionen av Win 95 som kom ut 1997.
Den har även inte heller en Diskettstation så...en portabel USB Floppy är ju det enda just nu och....ja...ingen USB så. Får se om jag hittar nån "3.5 1.44 MB floppy - plug-in module"

CPU
Pentium Pro (III) 850 mhz.

RAM
128 MB

HDD
20GB

G-Kort
AGP 2x ATI RAGE Mobility P 8MB VRAM
60 MHz core
60 MHz Memory
(Lite snabbare än ett Voodoo 1 och sämre än ett Voodoo 2)

Skärm
14 tum
1024x768

Optisk Läsare
DVD

Dold text

Mer Bilder

Jag ville byta kylpasta.....NEJ, jag skojar INTE, detta är vad du är tvungen att göra.

Men Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Det är redan utbytt...suck...på med kryonaut då.

Dold text

IBM (Lenovo) Thinkpad T42

Här kör jag UNREAL i GLIDE genom DGVOODOO för win98.

Denna gång....tog jag inte isär den som den första. Tänker inte ta isär hela jäkla datorn.
Har ett nytt US Tangentbord på gång från Aliexpress, det tyska fungerar till en viss del.

Text

Denna är en helt annan historia.
En IBM Thinkpad T42 är en som jag har letat efter under en lååååång tid. Denna är för spel från Win 98 och framåt. Den skall klara allt med sitt grafikkort från den eran och med DGVOODOO för Windows 98 så har jag i alla fall extra stöd för det mesta om jag behöver GLIDE till vissa spel, som UNREAL i detta fallet och som är min BENCHMARK till alla retro datorer så jag vet om hårdvaran fungerar.
Denna är också den sista modellen som har officiellt stöd för Windows 98, byggd som en Pansarvagn, ni fattar.
I och med alla Handkontroller jag har så är Windows 98 SE självklart eftersom huvudvärken finns inte jämfört med Win 95...
DVD läsaren verkar vara lite slut, läser inte ibland och lär testa en extra gång innan den hittar filer, nu öppnar den sig hela tiden och det går inte ha den stängd längre alls.

CPU
Intel Pentium M 735 1.7 GHz (Overkill...tänk er spelet UNREAL dock)

RAM
256 MB

HDD....ehhh......SSD menar jag
IDE SSD 32 GB

G-Kort
AGP 4x ATI Mobility Radeon 7500 32 MB
280 MHz core
200 MHz memory
(Mellan Voodoo 4-5)

Skärm
14 tum
1024x768

Optisk Läsare
DVD

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Compaq Armada m700
https://i.imgur.com/UyYbUF8.jpg
(Lifeforce Tenka i fall ni undrar)

Text

Tanken var att denna skulle vara nån Win 95 / DOS maskin, letat efter något i flera månader och denna dök upp. Jag chansade på den och det lutar åt att installera om till Windows 98 SE (vilket jag gjorde) igen (då är det lika bra jag säljer bort denna) för jag får verkligen inte igång USB stödet alls, det är så illa att hela datorn låser sig totalt när jag tar bort / uppdaterar drivrutinerna för USB Kontrollern. Jag kör den absolut senaste versionen av Win 95 som kom ut 1997.
Den har även inte heller en Diskettstation så...en portabel USB Floppy är ju det enda just nu och....ja...ingen USB så. Får se om jag hittar nån "3.5 1.44 MB floppy - plug-in module"

CPU
Pentium Pro (III) 850 mhz.

RAM
128 MB

HDD
20GB

G-Kort
AGP 2x ATI RAGE Mobility P 8MB VRAM
60 MHz core
60 MHz Memory
(Lite snabbare än ett Voodoo 1 och sämre än ett Voodoo 2)

Skärm
14 tum
1024x768

Optisk Läsare
DVD

Dold text

Mer Bilder

https://i.imgur.com/G0wyk2y.jpg
Jag ville byta kylpasta.....NEJ, jag skojar INTE, detta är vad du är tvungen att göra.

https://i.imgur.com/qxz7biv.jpg
https://i.imgur.com/eGDnw9m.jpg
Men Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Det är redan utbytt...suck...på med kryonaut då.

Dold text

https://i.imgur.com/mGuv7m4.jpg

IBM (Lenovo) Thinkpad T42
https://i.imgur.com/7MEVqFd.jpg
Här kör jag UNREAL i GLIDE genom DGVOODOO för win98.

Denna gång....tog jag inte isär den som den första. Tänker inte ta isär hela jäkla datorn.
Har ett nytt US Tangentbord på gång från Aliexpress, det tyska fungerar till en viss del.

Text

Denna är en helt annan historia.
En IBM Thinkpad T42 är en som jag har letat efter under en lååååång tid. Denna är för spel från Win 98 och framåt. Den skall klara allt med sitt grafikkort från den eran och med DGVOODOO för Windows 98 så har jag i alla fall extra stöd för det mesta om jag behöver GLIDE till vissa spel, som UNREAL i detta fallet och som är min BENCHMARK till alla retro datorer så jag vet om hårdvaran fungerar.
Denna är också den sista modellen som har officiellt stöd för Windows 98, byggd som en Pansarvagn, ni fattar.
I och med alla Handkontroller jag har så är Windows 98 SE självklart eftersom huvudvärken finns inte jämfört med Win 95...
DVD läsaren verkar vara lite slut, läser inte ibland och lär testa en extra gång innan den hittar filer, nu öppnar den sig hela tiden och det går inte ha den stängd längre alls.

CPU
Intel Pentium M 735 1.7 GHz (Overkill...tänk er spelet UNREAL dock)

RAM
256 MB

HDD....ehhh......SSD menar jag
IDE SSD 32 GB

G-Kort
AGP 4x ATI Mobility Radeon 7500 32 MB
280 MHz core
200 MHz memory
(Mellan Voodoo 4-5)

Skärm
14 tum
1024x768

Optisk Läsare
DVD

Dold text

Coolt med gamla maskiner! Funderar på att försöka bygga en stationär med något äldre prylar. Typ en Pentium 4a med ett Radeon i 9000 serien, och en CRT-skärm. Men sådana grejor är väl en lögn att få tag i nu för tiden kan jag tänka mig.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av raQblad:

Fått min egna lilla hørna/vrå under trappen, længst ned i en mørk kællare. Trøstas bæst med lite ny hårdvara.
Riktigt nøjd med både skærm och GPU hittills

https://i.imgur.com/3fVXbDS.jpg
https://i.imgur.com/wZGcYN6.jpg
https://i.imgur.com/XGFos6a.jpg?1

Snyggt! Är väldigt intresserad av den skärmen då jag nyligen skaffat ett Radeon Vega64. Några intryck hittills?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700 @ 3.8GHz | Kylning: Noctua NH-D15 | Nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850 W | Grafikkort: Sapphire RX Vega 64 Nitro+ | RAM: GSkill Ripjaws V @ 3600 MHz 16GB | Moderkort: Asus Crosshair VI Hero | OS: Win 10 | SSD: OCZ 960GB - Sandisk Ultra Plus 256 GB - Crucial BX100 500GB | Case: Phanteks Enthoo Evolv ATX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simonnice:

Snyggt! Är väldigt intresserad av den skärmen då jag nyligen skaffat ett Radeon Vega64. Några intryck hittills?

Är riktigt nöjd än så länge. Gick från en annan, Samsung, VA-skärm. Men den här är minst lika bra, med bätttee OSD. RGB där bak synd inte så bra om man inte hänger skärmen på väggen, om det är nåt man bryr sig om.
Funkar klockrent med G-Sync också om du skulle gå över till gröna laget nån gång i framtiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: Intel i5-7600K @4,95Ghz - BeQuiet PureRock - MSI Z170A SLI Plus - Corsair RM550x - Asus RTX 2070 ROG Strix Advanced 8GB - MSI Optix MAG271CQR 27” 1440p 144hz - 8Gb Corsair Vengeance 2400Mhz DDR4 - Samsung 850 Evo + WD Black M.2 SSD - NZXT S340

Jobbdator: HP Elitebook X360 2018 - 16Gb DDR4 - 256Gb PCI-e SSD - Intel i7-8650U

Konsol: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jönas:

Coolt med gamla maskiner! Funderar på att försöka bygga en stationär med något äldre prylar. Typ en Pentium 4a med ett Radeon i 9000 serien, och en CRT-skärm. Men sådana grejor är väl en lögn att få tag i nu för tiden kan jag tänka mig.

Det finns färdigbyggda maskiner som kommer upp då och då. Det kan vara lite halvt svårt beroende på vilken hårdvara man är ute efter. P4:or finns överallt, lättast att leta efter moderkort och cpu combo och jag ser dessa oftast även med ram inkluderat. Är man beredd att leta och gräva varje dag (lite halva grejen ) så pluppar det fram. Då är det så klart Tradera jag talar om då.

Exempel
P4 med Geforce Komplett Köper den och byter ut kortet när man hittar ett Radeon 9000 tex
Diverse Delar
Cpuer

Sedan är det gött att ha reservdelar till hands.

Annars marknaden här på sweclockers för att visa att man söker efter en viss sak fungerar också. Det var här jag fick tag mina två Voodoo 2 kort bland annat.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Retrodags igen.

Potatiskvalite bevisar att det inte är produktbilder

Har redan två kontroller, men styrspakarna är glappa så köpte en ny med bra spak, öppnat och smort mekanismen med grafitfett för att förlänga livet på denna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Äntligen efter många års väntan kan jag byta ut min iofs fortfarande välfungerande men mycket välanvända mus. Detta kommer bli kalas MX518 mot MX518

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

Det finns färdigbyggda maskiner som kommer upp då och då. Det kan vara lite halvt svårt beroende på vilken hårdvara man är ute efter. P4:or finns överallt, lättast att leta efter moderkort och cpu combo och jag ser dessa oftast även med ram inkluderat. Är man beredd att leta och gräva varje dag (lite halva grejen ) så pluppar det fram. Då är det så klart Tradera jag talar om då.

Exempel
P4 med Geforce Komplett Köper den och byter ut kortet när man hittar ett Radeon 9000 tex
Diverse Delar
Cpuer

Sedan är det gött att ha reservdelar till hands.

Annars marknaden här på sweclockers för att visa att man söker efter en viss sak fungerar också. Det var här jag fick tag mina två Voodoo 2 kort bland annat.

Åh, tack för tipsen!

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Köpte en begagnad ersättare till min soffdator som jag hade ihjäl.
Lenovo ThinkPad T460s.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Köpte en begagnad ersättare till min soffdator som jag hade ihjäl.
Lenovo ThinkPad T460s.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190219/60ab01e5285419a3c325e01c9a0c7bca.jpg

Får man fråga var du köpte den? Lite på jakt efter en själv.

Permalänk
Medlem

Blev ett nytt chassi, nu kattsäkert utan fläkthål ovanpå. Förra chassit hade allt utblås upptill som stryps när katten lägger sig och gottar sig i värmen, skönt för katt, mindre skönt för elektronik...

Edit: Har blivit godkänt av den håriga fröken

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII