Hur stor studentrabatt på ThinkPad P72?

Permalänk

Hur stor studentrabatt på ThinkPad P72?

Har snöat in på en 17 tum, vill fortsätta med thinkpad. Jag är inte student nu men är det någon som kan kolla på Lenovo eller vet hur mycket rabatt de ger.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers

Permalänk
Medlem

10% rabatt på baspriset (standard config 26 739:-) från Mecenat. När jag kollade på hemsidan verkar det just nu vara 3000:- rabatt på datorn, vet inte om det gäller alla eller bara studenter.

Permalänk
99:e percentilen

Tänk på att 3,5 kg är rejält mycket för en dator man ska släpa omkring på dagarna i ända som student.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Och 17 tum kan bli lite trångt i en del föreläsningssalar. Ska du lägga de pengarna och det finns minsta risk att du behöver rita lite matte i nån föreläsningsanteckning hade jag mycket hellre tagit en X1 yoga!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tack så mycket för hjälpen.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers

Permalänk

Har en P52s på jobbet och är dödsnöjd med den, precis lagom prestanda och portabilitet (dock inget att spela på om du gillar moderna spel). Ville egentligen ha en 17" bärbar men det gick inte pga att inköpspolicy men hade det funnits som alternativ hade jag gärna tagit en 17" (både jag och sambon och hennes syrra har 17" bärbara gaming hemma).

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB