Permalänk
Medlem

Hur bränner man gummi sådär på hojen, och snurrar och gör snygga svarta ringar i asfalten?
Måste man fuska eller ändra i nån config-fil då eller går det att göra "på riktigt"?

Permalänk
Medlem

Va fan, efter "Vice City" och "me" texten så händer det inget mer för mig bildmässigt!!?

Visa signatur

"You are rotting, maggots in your coffin."
AMD64 3500+ | GeForce 6800LE | 1GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skräp
Va fan, efter "Vice City" och "me" texten så händer det inget mer för mig bildmässigt!!?

Installera senaste divx från www.divx.com så funkar det.
Hm, jag tyckte inte filmen va så cool. Din mm2 film däremot va asskön!

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rsr
Hur bränner man gummi sådär på hojen, och snurrar och gör snygga svarta ringar i asfalten?
Måste man fuska eller ändra i nån config-fil då eller går det att göra "på riktigt"?

Gasa och bromsa(backa) samtidigt.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skräp
Va fan, efter "Vice City" och "me" texten så händer det inget mer för mig bildmässigt!!?

LOL!!!, det står inte "me" , det står "MC" ! :D:D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gahh blir fasen galen. När jag exporterat filmen blir den bara svart. Har gjort hur många filmer som helst, vettifan vad som är fel. Ser bild i Premiere men inte när jag exporterat. Testat andra filer och dom blir bra. Är dom som kommer från fraps nåt speciellt?

EDIT: Om jag lägger en title innan ser man den, man sr även framesen från fraps. w00t!?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Tyckte filmen var bra .. har redan sett den förut men skitsamma.

Permalänk

asså, det hära programmet fraps.

ibland går det jättebra att recorda, men för det mesta hackar det as, jag recordar som alla andra under replay, och ibland funkar det smärtfritt med en fps på 25, men för det mesta hackat det as

jag kör programmet på c: parten där jag inte har vc installerat

lite irriterande

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Hahaha, Photoshoppat

Nej, bilden är allt sann.

Hemligheten är att hitta det rätta läget med moppen. Gasa, håll inne stegringsknappen (släpp aldrig), och släpp gasen nånstans mitt i. Gör man det rätt hittar man ett läge man inte ramlar från, man kan glida runt hur länge som helst. Då och då behöver man dock gasa lite lätt och förstås svänga, men det är inga problem.

Argh! vem visade dig då? hah?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aspelin
bra att du kan använda photoshop

Synd om folk som är så stolta så att de inte kan säga "Bra jobbat!!!"

Jag tycker iaf att Rambo är skitduktig och blev impad på flera ställen i filmen, musiken är som vanligt ifrån min syn diskutabel men den fungerar

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Gahh blir fasen galen. När jag exporterat filmen blir den bara svart. Har gjort hur många filmer som helst, vettifan vad som är fel. Ser bild i Premiere men inte när jag exporterat. Testat andra filer och dom blir bra. Är dom som kommer från fraps nåt speciellt?

EDIT: Om jag lägger en title innan ser man den, man sr även framesen från fraps. w00t!?

Du kan inte använda FRAPS klipp direkt i premiere, kör dem i VirtualDub så går det bra, och stäng av Fraps så ser du att "fraps FPS" försvinner.

phöss

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk

Härligt Rambo. Ännu en bra film. Kan du inte göra en helvetesfilm till Carmageddon 1 också är du snäll?

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Funkar inte =(

Edit: nu gör den det.

Visa signatur

Data

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GBG-SKURT
Härligt Rambo. Ännu en bra film. Kan du inte göra en helvetesfilm till Carmageddon 1 också är du snäll?

nej, det kommer aldrig att hända

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Tycker det é skillat o inte vurpa om man kör så länge... oavsett bugg eller ej

Visa signatur

Ork...

Permalänk
Medlem

Jag säger bara... LOL på er som tror att det är fuskat..
Jag hittade ett ställe där man bara kör runt, runt, runt, runt å runt tills man lessnar.. Det är så jävulskt lätt att köra länge..
Man kör bara sakta så att man inte kan misslyckas

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk
Medlem

hur får man se replay?

Visa signatur

Min utvecklingsblogg: http://blog.iostream.cc

Permalänk

Mycket bra låtval Rambo!!

Men hur spelar ni in filmer i gta vc ? jag ska piska er ))

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Installera senaste divx från www.divx.com så funkar det.
Hm, jag tyckte inte filmen va så cool. Din mm2 film däremot va asskön!

Vad ovanligt! Hähä
Tack.

Visa signatur

"You are rotting, maggots in your coffin."
AMD64 3500+ | GeForce 6800LE | 1GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
LOL!!!, det står inte "me" , det står "MC" ! :D:D:D

Hahaa, ooops

Visa signatur

"You are rotting, maggots in your coffin."
AMD64 3500+ | GeForce 6800LE | 1GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Du kan inte använda FRAPS klipp direkt i premiere, kör dem i VirtualDub så går det bra, och stäng av Fraps så ser du att "fraps FPS" försvinner.

phöss

Okaj på så vis. Får testa det då, danke!

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr säga att filmen.. sög..
Inget som krävde speciell teknik.. bara standard-tricks som man gör medans man gör uppdragen.. Ca 10 meters wheelies på sin höjd..
Gör en film med svåra trick, så kanske, kanske man sparar den på datorn.. 0,5/5 rattar

Visa signatur

Asus B650E-F | Ryzen 7950X3D | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000C30 | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO | LG C2 42" OLED | Samsung 990 Pro 1TB | Fractal Design Meshify 2 TG | Seasonic Prime GX 1300W

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iceman17
Måste tyvärr säga att filmen.. sög..
Inget som krävde speciell teknik.. bara standard-tricks som man gör medans man gör uppdragen.. Ca 10 meters wheelies på sin höjd..
Gör en film med svåra trick, så kanske, kanske man sparar den på datorn.. 0,5/5 rattar

skitintressant att göra 1h långa wheelies

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Iceman17
Måste tyvärr säga att filmen.. sög..
Inget som krävde speciell teknik.. bara standard-tricks som man gör medans man gör uppdragen.. Ca 10 meters wheelies på sin höjd..
Gör en film med svåra trick, så kanske, kanske man sparar den på datorn.. 0,5/5 rattar

Måste tyvär säga att du är dum i hu...

Äh, vem har sagt att det skulle vara en film med bara en massa stunts och tricks? Sluta klaga och gör en bättre film själv.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

I filmen så "hoppar" du med mortorcykeln och snurrar 2 varv, hur gör man det ?? och så slår du ner en person med bakdelen av motorcykeln, hur gör du de??

Och hur filmar man ??

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarzan
I filmen så "hoppar" du med mortorcykeln och snurrar 2 varv, hur gör man det ?? och så slår du ner en person med bakdelen av motorcykeln, hur gör du de??

Och hur filmar man ??

den första träffade jag en bil i luften

den andra andra åkte jag på ett gupp på nå konstigt sätt

filma med fraps

Visa signatur
Permalänk
Medlem

aha.. hehe trodde det var nåt avancerat

Permalänk

En annan skön sak man kan göra är att såga ner folk på stranden med sperven :).

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk

Nu har jag inte orkat ladda ner filmen, så jag vet inte vad för musikformat du använde, men jag frågar ändå.

Jag har lekt lite själv och gjort en liten film, men jag har problem med att musiken tar upp för mycket plats.
Jag använder VirtualDub som fraps rekommenderar, men programmet vill bara hantera wav-filer. Jag har decodat mp3 till wav och dragit ner kvaliten, men det börjar låta skit långt innan storleken är i stil med den ursprungliga mp3-filen.

Hur ska jag göra?

Permalänk
Hedersmedlem

Du kan göra mp3-kodade wav-filer.
I VirtualDub går det också att komprimera om ljudet till mp3, wma eller vad du nu har för codecs installerade.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

um... snyggt att du dödare en tjej och blir efterlyst typ mot slutet av filmen.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1