Stationär mITX: R5 1600, ASRock AB350, 8GB Ballistix Elite, ingen GPU

Permalänk
Medlem

Stationär mITX: R5 1600, ASRock AB350, 8GB Ballistix Elite, ingen GPU

Enligt rubrik är jag nu igång med att sälja min stationära dator för att finansiera en snedgradering till laptop. Komponenterna som ingår är följande:

  • Processor: AMD R5 1600, med kylare.

  • Moderkort: ASRock Fatal1ty AB350 Gaming-ITX/AC

  • RAM: 1x8GB 3466MHz Crucial Ballistix Elite

  • Nätaggregat: Fractal Design SFX 450W

  • Chassi: Fractal Design Node 202, svart

  • SSD: Mushkin Source 250GB M.2 SATA SSD

  • SSD: Samsung 250GB SATA SSD (kan kolla exakt modell vid intresse.)

  • Inget grafikkort ingår, du måste som köpare komplettera med ett för att få en komplett dator. Jag kan bidra med montering och installation av drivrutiner mot en liten peng om det önskas.

Alla komponenter fungerar som de ska och chassit är i bra skick utan några större repor eller liknande. Två fläktar vid grafikkortets plats kan fås med på köpet, en Noctua och en BeQuiet. Nätaggregatet på 450W har använts i flera år i datorn tillsammans med ett ASUS Strix 980ti, så det räcker till även för mer strömhungriga kort.

Jag kan installera en icke-aktiverad kopia av Windows 10 om så önskas, vill du ha den aktiverad kan jag köpa en kod till extra kostnad för dig att aktivera med.

Jag sätter priset i annonsen som riktpris och tar bud därikring. Jag har kvar originalemballaget till chassit, så att skicka datorn är inget problem. Annars är hämtning i centrala Stockholm också en möjlighet. Jag har ett antal goda referenser från tidigare annonser på Sweclockers.

Alla bud och frågor tas i tråden, passar de inte där av någon anledning går PM också bra. Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500 kr och hämtning bjudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edmondo:

2500 kr och hämtning bjudet.

Noterat, ligger dock lägre än vad jag kan tänka mig att släppa det för just nu.

Permalänk
Medlem

2800:- plus frak

Visa signatur

"Nemas saltas sobrius"

Permalänk

2800 hämtning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3000 kr + hämtning

Permalänk

3100kr + hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bud noterade, avvaktar ett par dar med att avsluta budgivningen.

Permalänk
Medlem

Avslutar ikväll kl. 22 om inga andra bud inkommer.