Nano s/node202/skrivare/c7 kylare/x370-i strix moderkort

Permalänk
Medlem

Nano s/node202/skrivare/c7 kylare/x370-i strix moderkort

Hej,

Önskar sälja följande:
mfc-l8650cdw skrivare, finns mycket patronfärg kvar, fick över när vi köpte ny. 500kr
Node202 chassi med 2 medföljande fläktar i bra skick,komplett - 450kr
Nano S i bra skick - 300kr
C7 cryoig cpu kylare - ingen amd adapter - 150kr
X370-i gaming strix itx moderkort - 800kr

Höj/sänkbart elektriskt skrivbord från 55-105cm, bordets mått är 120x55 men går att byta. 4 knappar för höj och sänk. Oanvänt fick från jobbet vid flytt av verkstaden. 500kr - Såld!

Finns att hämta i Hindås alla dagar i veckan, prioriterar hämtning kan lämna inom gbg i mån av tid under arbetstid, betalning via Swish.
Frakt funkar ifall du som köpare betalar för det, kan paketera på firman.

Utsatt pris eller bud men säljer inte om de är för lågt, allt funkar och är i gott skick

Edit: detta är säljes, råkade visst trycka byte. Kan inte ändra nu i efterhand verkar det som.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@dixonk: lite sugen på skrivbordet men befinner mig i Jönköping går det att montera ner smidigt för att trycka in i bilen? Oooooch du är aldrig i Borås eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@dixonk: lite sugen på skrivbordet men befinner mig i Jönköping går det att montera ner smidigt för att trycka in i bilen? Oooooch du är aldrig i Borås eller?

Aldrig testat att montera ner men tror knappast de är något problem, skivan är enkel resten torde vara det också. Sambo jobbar i Borås sjukhus så där är vi ofta!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@dixonk: Jag ändrade annonsen till säljes.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Provar med 150:- inkl frakt för C7. Är Nano S med fönster eller utan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Provar med 150:- inkl frakt för C7. Är Nano S med fönster eller utan?

Nano s utan fönster. Mvh

Permalänk

Hej, är intresserad av både nano S och moderkortet, men vad tror du frakt skulle gå på?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Medlem

1000kr för Itxkortet + nano s

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Nano s + moderkort SÅLT
Skrivbord sålt

Permalänk
Medlem
Skrivet av dixonk:

Nano s utan fönster. Mvh

Var mitt bud på C7 intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Var mitt bud på C7 intressant?

Mjah. Alltså inte ink frakt. Tiden att köra och packa etc känner mig inre alls sugen på det. Får jag inte sålt innan helgen så kan jag skicka på måndag om inte frakten äter upp allt.mvh

Permalänk

Hej finns node 202 kvar ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av frambogir:

Hej finns node 202 kvar ?

Ursäkta sent svar har inte fått notis. Ja det finns kvar. Mvh