Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Medlem

Om det är gott nog för dig så har Spotify själva en support artikel om just det, det var där jag hittade tipset. Och ja, det verkar fungera. Fungerar även med webbläsare och andra program, men där kanske man vill ha kvar Windows-mixern för att slippa strul med olika ljudströmmar.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Dom flesta DAC tillverkare rekommenderar att man ställer in bitperfect uppspelning, och vägen dit är oftast via ASIO eller WASAPI på Windows. En indikation på att Bitperfect fungerar är att windows volymen är låst på högsta, detta gäller Win7 och med JRiver tex. Men på Tidal fungerar volymen ändå.

Bitperfect på Tidal ska fungera med windows ljudinställningar i Exclusive mode etc och med Tidal inställningarna enligt tidigare instruktioner.

Stort tack för svaret! Jag börjar få en liten klarhet i vad som gäller, det uppskattas.

Just det du sa om att volymen funkar när man kör bitperfect på Tidal så får jag det inte riktigt att funka ibland. Ibland går det att ställa in volymen när man har Exclusive mode på, men ibland blir den låst automatiskt. Det spelar inte så stor roll dock eftersom det ändå inte går att spela upp några andra ljud när man kör Exclusive mode. Vilket är lite segt då man måste ställa om det varje gång man ska köra Skype eller liknande.

Men utöver det så gillar jag Tidal, mycket trevligt att kunna läsa mer om vilka som skrivit och proddat musiken också!

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av the squonk:

Om det är gott nog för dig så har Spotify själva en support artikel om just det, det var där jag hittade tipset. Och ja, det verkar fungera. Fungerar även med webbläsare och andra program, men där kanske man vill ha kvar Windows-mixern för att slippa strul med olika ljudströmmar.

Tack, intressant, skicka länken om du har. Hittar den inte på Spotify Communityt. Tidigare har dock Exclusive mode och 16/44.1 i device settings inte resulterat i bitperfect, utan man har även behövt använda ASIO eller WASAPI vilket Spotify inte stöder. Men det kanske är ändrat nu.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Tack, intressant, skicka länken om du har. Hittar den inte på Spotify Communityt. Tidigare har dock Exclusive mode och 16/44.1 i device settings inte resulterat i bitperfect, utan man har även behövt använda ASIO eller WASAPI vilket Spotify inte stöder. Men det kanske är ändrat nu.

Du tittar på fel del i min bild, det är det högra guit med svart bakgrund du skall leta efter i Windows. Det aktiverar WASAPI för valda appar. Finns som sagt sen Maj 2019.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem

Provade att slänga på ett par HM5-kuddar på mina DT770 idag. Tycker de fick lite bredare och mer avslappnad ljudbild. Saknar det där DT770-iga dock. Ska fixa några nya standardkuddar men provade detta som omväxling. Blev ganska gött ändå tycker jag! Någon annan som har provat? Om inget annat så ser det ju lite fränt ut iallafall!

Permalänk
Skrivet av etermist:

Provade att slänga på ett par HM5-kuddar på mina DT770 idag. Tycker de fick lite bredare och mer avslappnad ljudbild. Saknar det där DT770-iga dock. Ska fixa några nya standardkuddar men provade detta som omväxling. Blev ganska gött ändå tycker jag! Någon annan som har provat? Om inget annat så ser det ju lite fränt ut iallafall!

https://i.imgur.com/pG1ugws.jpg

Brukar köra med custome one kuddarna istället för original. Testade runda HM5 i "pleather" utförandet och det funkar bra. Lite tjockare och skönare men mycket fulare dock, tycker det är synd att det är så jäkla mycket "tyg" där man monterar dessa pads. Men dom är bra, har en hel drös utav dessa.

Permalänk
Medlem

Köpte dessa för första gången för 7 år sedan i USA. Fick bli ett par nya när de gamla blev så pass slitna.

Just nu 9.99 Euro inkl frakt via Amazon.de.

Obs, kräver en hel del speltid för att komma till sin rätt.

Märks tydligt i basen som når djupare och diskanten som inte är lika full av skarpa hisss hisss i mitt inarbetade par.

Ett guldkorn i hörlursvärlden enligt mig

Köptes här: Amazon.de

Permalänk
Skrivet av miizoo:

Köpte dessa för första gången för 7 år sedan i USA. Fick bli ett par nya när de gamla blev så pass slitna.

Just nu 9.99 Euro inkl frakt via Amazon.de.

Obs, kräver en hel del speltid för att komma till sin rätt.

Märks tydligt i basen som når djupare och diskanten som inte är lika full av skarpa hisss hisss i mitt inarbetade par.

Ett guldkorn i hörlursvärlden enligt mig

https://i.ibb.co/dQmRbTW/CF5-DEAFA-AEA4-4-EFE-943-F-9928-F8-D4-FDA2.jpg

Har också haft ett par flats för länge sedan, dock fick jag aldrig tag i svarta utan fick nöja mig med silver..Tror att färgen störde mig så pass mycket att jag skrotade dom. Minns att dom va helt okej ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

Brukar köra med custome one kuddarna istället för original. Testade runda HM5 i "pleather" utförandet och det funkar bra. Lite tjockare och skönare men mycket fulare dock, tycker det är synd att det är så jäkla mycket "tyg" där man monterar dessa pads. Men dom är bra, har en hel drös utav dessa.

Ja, det blir lite mycket material där... Men jag gillar dem också! Blir nog ett par nya originalpads dock. Kör du Custom One-pads för komfort eller för en ljudskillnad?

Permalänk
Skrivet av etermist:

Ja, det blir lite mycket material där... Men jag gillar dem också! Blir nog ett par nya originalpads dock. Kör du Custom One-pads för komfort eller för en ljudskillnad?

Jag kör med COP-pads på mina vintage AKG så jag vet att dom är bra. Jag köpte 32 ohms versionen av DT770 efter att ha saknat 250 versionen som jag sålde för många år sedan. kuddarna som sitter på 32an får jag typ utslag utav. Likadant med Sennheisers HD25 och german Maestros 8 serie, jag blir helt röd och det kliar som fan utav dom så andra kuddar är ett måste. COP padsen är väldigt mjuka och trevliga faktiskt bra kvalitet och bättre pris än originalet. Tycker inte det är någon speciell skillnad i ljud faktiskt, men svårt att jämföra små skillnader när man inte kan byta snabbt nog för att höra eventuella skillnader.

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa mig ett par lurar med lite bättre ljud i än mina gamla Steelseries Siberia. Grejen är att jag är sjukt känslig mot diskant, därför undrar jag om ni har några tips på hörlurar med snäll diskant som man borde kolla på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

Jag kör med COP-pads på mina vintage AKG så jag vet att dom är bra. Jag köpte 32 ohms versionen av DT770 efter att ha saknat 250 versionen som jag sålde för många år sedan. kuddarna som sitter på 32an får jag typ utslag utav. Likadant med Sennheisers HD25 och german Maestros 8 serie, jag blir helt röd och det kliar som fan utav dom så andra kuddar är ett måste. COP padsen är väldigt mjuka och trevliga faktiskt bra kvalitet och bättre pris än originalet. Tycker inte det är någon speciell skillnad i ljud faktiskt, men svårt att jämföra små skillnader när man inte kan byta snabbt nog för att höra eventuella skillnader.

Cool! Får ta och prova båda då!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Tänkte köpa mig ett par lurar med lite bättre ljud i än mina gamla Steelseries Siberia. Grejen är att jag är sjukt känslig mot diskant, därför undrar jag om ni har några tips på hörlurar med snäll diskant som man borde kolla på.

Sennheiser HD600/HD650 är själva sinnebilden av snällt, eller snarare naturligt, ljud. Står du ut med verkligt ljud står du ut med HD600. Dom är dessutom mycket komfortabla, förutom mig själv(och många andra) så är det Linus på Linus Tech Tips standard lur.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Skrivet av the squonk:

Sennheiser HD600/HD650 är själva sinnebilden av snällt, eller snarare naturligt, ljud. Står du ut med verkligt ljud står du ut med HD600. Dom är dessutom mycket komfortabla, förutom mig själv(och många andra) så är det Linus på Linus Tech Tips standard lur.

Skulle inte säga att dom har bra komfort alls. Kanske om man har väldigt litet huvud, om inte så klämmer dom så in i helvete. En av anledningarna till att jag sålde mina. Sedan är ju inte en HD600 eller motsvarande något man bara köper och pluggar in i en ipod utan här behöver vi undersöka dels vad det finns för budget och om man har lust att spendera ytterligare på förstärkare.

Att Linus använder dom säger inte ett dugg i sammanhanget.

Kan tycka att man bör göra en sund rekommendation eller ingen alls.

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt ägt ett par HD650 för.. ja rätt många år sen nu. Körde de tillsammans med ett Asus Xonar STX. Jag minns dom som rätt snälla i diskanten men fick ändå ont i öronen efter bara kanske 20 minuters lyssnande då diskanten var för närvarande, i brist på bättre ord. Fick även väldigt ont i huvudet av dom då dom satt hårt som fasen, har rätt stort huvud.

Nu i efterhand när jag tänker tillbaka på det så kanske det bara var att dom klämde så hårt mot huvudet som gjorde att jag fick ont i huvudet och tolkade det som huvudvärk av diskanten? Hmmm.. Kommer även ihåg att man var tvungen att höja volymen rejält för att dom skulle börja spela. På lägre volymer var ljudet riktigt tunt och tråkigt. Höjde man så lät det jävligt bra men då fick man ont i öronen istället så det funkade ju inte. Funderar på om Xonar STX verkligen var lämpade att driva lurarna.

Är väl svårt att rekommendera nåt om jag inte satt nån budget osv så får väl göra det.

Runt 2000kr kan jag tänka mig att lägga ut.
Snäll diskant.

..Kommer inte på nåt mer, vill bara komma ifrån skitljudet från mina nuvarande lurar. Men med bättre ljudkvalitet verkar många hörlurstillverkare uppa diskanten också. Ska försöka provlyssna lurar innan jag köper men verkar inte riktigt tillfälle just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

Skulle inte säga att dom har bra komfort alls. Kanske om man har väldigt litet huvud, om inte så klämmer dom så in i helvete. En av anledningarna till att jag sålde mina. Sedan är ju inte en HD600 eller motsvarande något man bara köper och pluggar in i en ipod utan här behöver vi undersöka dels vad det finns för budget och om man har lust att spendera ytterligare på förstärkare.

Att Linus använder dom säger inte ett dugg i sammanhanget.

Kan tycka att man bör göra en sund rekommendation eller ingen alls.

På mig klämmer dom inte speciellt, och jag har stort huvud. Ja, dom behöver något bättre än Xonar STX att driva för att låta på rätt sätt. Nu har vi fått veta budget, och dom är för dyra, men det visste vi inte innan. Linus är relevant eftersom han är en känd gamer(som har provat nästan alla lurar på marknaden) och dom flesta här är gamers till skillnad från HiFi-nördar. Personligen föredrar jag HD600 före HD650, jag tycker HD650 har för mycket övre mellanregister så att den blir påträngande i ljudet.

Under 2000Kr med förstärkare(om det behövs) begränsar urvalet betydligt mer, känslig för att det klämmer åt begränsar lite till, många lurar klämmer åt en del för att man skall kunna röra på huvudet utan att dom trillar av.

Philips Fidelio X2HR verkar ju passa här, lättdrivna = check, bekväma med stora mjuka muffar = check, varmt basigt ljud = check. Går att hitta under 2000Kr = check.

edit. dom verkar vara på väg att fasas ut, sist jag kollade fanns dom på amazon.de från flera ÅF, det skulle ha kommit en Fidelio X3 ungefär nu men den är försenad pga Covid. Och den ryktas dessutom kosta 3000Kr.

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av the squonk:

Sennheiser HD600/HD650 är själva sinnebilden av snällt, eller snarare naturligt, ljud. Står du ut med verkligt ljud står du ut med HD600. Dom är dessutom mycket komfortabla, förutom mig själv(och många andra) så är det Linus på Linus Tech Tips standard lur.

Linus har inte någon cred här. med det sagt så kan HD650 säkert fungera

Alla med cred rekommenderar Kennerton Magni

Nu körs dock focal elear. Fått snurr på min trafomatic audio head one. Det är något märkligt med den måste använda ojordade kontakter från separat rum. Har något vajsing med elen i sovrummet måhända.

Kör jag jordat från hallen får jag störningar om än kanske mindre men liknande från de jordade uttagen i sovrummet.

Med ojordat så är den i de närmaste absolut tyst utan minsta antydan av störningar. Och låter sjuukt bra.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Jag har ett par gamla Sennheiser HD 570 som jag ägt nu i 20år och de är fortfarande helt fantastiskt sköna och fungerar riktigt bra. Inte bästa ljudet men funkar riktigt bra hemma utan att använda sig av extra förstärkare osv.

Mina HD650 använder jag ihop med DAC och förstärkare och tycker de är otroligt sköna. Kan sitta med dem på jobbet hela dagen och tycker inte att de klämmer eller känns tunga på något vis. Har ägt dessa i 10år så båda paren är väl använda och har väl säkert mjuknat till i ramen,

Permalänk

Köpte DT 770 PRO för någon vecka sen. Riktigt sköna och dom håller ute oväsen väldigt bra. Ljudmässigt hade jag däremot önskat mer från basen. När jag läste recensioner så var det flera som sa att basen var hög, men det är inget jag märkt av.

Men den största frågan jag har är designvalet. Det är grått tyg med mörka "fläckar" på. Det ser ut som svettfläckar! Hur lyckades de få igenom ett sånt design-beslut?

Permalänk
Skrivet av galnechuck:

Köpte DT 770 PRO för någon vecka sen. Riktigt sköna och dom håller ute oväsen väldigt bra. Ljudmässigt hade jag däremot önskat mer från basen. När jag läste recensioner så var det flera som sa att basen var hög, men det är inget jag märkt av.

Men den största frågan jag har är designvalet. Det är grått tyg med mörka "fläckar" på. Det ser ut som svettfläckar! Hur lyckades de få igenom ett sånt design-beslut?

770 och lite bas, det hör man inte ofta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

770 och lite bas, det hör man inte ofta

Det har hänt lite sen DT 770 Pro lanserades

Back in the day var de verligen basshead luren för de som inte hade råd med den där modden av DT 770 jag tyvärr inte minns namnet på. darth beyer eller något tror jag

Eller diverse obskyra dyra japanska trälurar.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk

Någon som har förslag för en uppgradering från M50X? Köpte nämligen en ModMic Wireless för ett tag sedan men magneten introducerar störningar i hörluren.

Jag vill ha ett par öppna hörlurar med lite större ljudbild så jag håller för tillfället på att utvärdera Beyerdynamic DT 1990. Dom har riktigt trevlig byggkvalitet och design. Ljudet är bra (bättre överlag än M50X) men jag karaktärsmässigt upplever jag att jag saknar det "punchiga" virveltrumljudet från M50X. Jag vet inte heller om jag för min del anser dom värda 4000 kronor mer.

Utifrån ovan vad skulle kunna vara ett alternativ (ej gärna Sennheiser då jag har svårt för deras design)? Jag har funderat på om Fidelio X2HR kan vara ett alternativ.

Permalänk
Skrivet av Agustavsson:

770 och lite bas, det hör man inte ofta

Skrivet av oqvist:

Det har hänt lite sen DT 770 Pro lanserades

Back in the day var de verligen basshead luren för de som inte hade råd med den där modden av DT 770 jag tyvärr inte minns namnet på. darth beyer eller något tror jag

Eller diverse obskyra dyra japanska trälurar.

Så är det mina öron det är fel på, eller har man minskat på basen?

Möjligen att lurarna jag hade tidigare var väldigt basiga och att jag därför är lite bortskämd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galnechuck:

Så är det mina öron det är fel på, eller har man minskat på basen?

Möjligen att lurarna jag hade tidigare var väldigt basiga och att jag därför är lite bortskämd.

Ingen aning har inga gamla eller nya DT 770 att jämföra med. men gällande balans så finner du väl inte att de har fokus på mellanregistret? Då har de ändrat något

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Skrivet av oqvist:

Ingen aning har inga gamla eller nya DT 770 att jämföra med. men gällande balans så finner du väl inte att de har fokus på mellanregistret? Då har de ändrat något

Närå, jag tycker att de är riktigt bra och bekväma. Skön balans mellan alla frekvenser, så jag är helt klart nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Schysst, ni får rapportera lite sen när den landar
(rabatten gäller ju hela april ut, om nu lagret räcker, så jag får läsa och fundera lite...)

Om du söker ett slutet gaming headset med "bättre" ljudkvalitet och fokus på singelplayer bör headsetet övervägas. Om du söker lurar för pubg (det jag lirar mest) eller annan pangare skulle jag titta någon annanstans. Använder hellre mina slutna Custom Studio eller DT770 (250ohm) från den tyska tillverkaren för ändamålet förstapersonspangare tex.
Det virtuella 7.1/DTS/3D-ljud som levereras är ett steg i rätt riktning, men jag föredrar fortfarande stereo utan trams. Ja, jag har mätt pallet så allt är kalibrerat i mjukvaran som det är tänkt. Har inte testat Sennheisers GTX 1000 som flera hävdar är marknadens bästa lotsas-surround. Har tidigare erfarenheter av lotsas-surround från HyperX, Steelseries, Logitech, Razer, kanske glömt något i min hast.
Micken håller inte måttet, finns recensenter på det där youtube som testar, bara att söka om man är intresserad. Bra och sköna öronmuffar ska tilläggas. Kort utlägg efter ca 10 timmars användande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

Om du söker ett slutet gaming headset med "bättre" ljudkvalitet och fokus på singelplayer bör headsetet övervägas. Om du söker lurar för pubg (det jag lirar mest) eller annan pangare skulle jag titta någon annanstans. Använder hellre mina slutna Custom Studio eller DT770 (250ohm) från den tyska tillverkaren för ändamålet förstapersonspangare tex.
Det virtuella 7.1/DTS/3D-ljud som levereras är ett steg i rätt riktning, men jag föredrar fortfarande stereo utan trams. Ja, jag har mätt pallet så allt är kalibrerat i mjukvaran som det är tänkt. Har inte testat Sennheisers GTX 1000 som flera hävdar är marknadens bästa lotsas-surround. Har tidigare erfarenheter av lotsas-surround från HyperX, Steelseries, Logitech, Razer, kanske glömt något i min hast.
Micken håller inte måttet, finns recensenter på det där youtube som testar, bara att söka om man är intresserad. Bra och sköna öronmuffar ska tilläggas. Kort utlägg efter ca 10 timmars användande.

Kan lägga till att GTX 1000 faktiskt är oändligt mycket bättre än VSS på HyperX och Razer, och antagligen alla andra lösningar på marknaden.
Det var komiskt mycket sämre att köra Hellblade utan det på.

Men du blir inte bättre på att klicka huvuden med något trams på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Kan lägga till att GTX 1000 faktiskt är oändligt mycket bättre än VSS på HyperX och Razer, och antagligen alla andra lösningar på marknaden.
Det var komiskt mycket sämre att köra Hellblade utan det på.

Men du blir inte bättre på att klicka huvuden med något trams på.

Vad refererar GTX 1000 till? Får bara fram nvidia grafikkort. Gissar att det kanske är GSX 1000 https://www.eposaudio.com/en/us/gaming/products/gsx-1000-gami...

Ej kompatibel med diverse sennheiser headsets frågan är vilka som stöds

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Vad refererar GTX 1000 till? Får bara fram nvidia grafikkort.

Sorry. det ska vara Sennheiser GSX 1000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av REWplayFF:

Sorry. det ska vara Sennheiser GSX 1000.

ah såg det vilka hörlurar sägs spela bra med den?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x