Permalänk
Medlem

Asus PG348Q

34", 3440x1440, 100hz, IPS, 21:9.

Hämtas på Kungsholmen.

Edit: SweC komprimerade sönder bilderna, bifogar nya;

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med halva billigaste priset den sålts för, så 4000:-.

Hur är det med kartong och kvitto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Börjar med halva billigaste priset den sålts för, så 4000:-.

Hur är det med kartong och kvitto?

Jag förstår inte riktigt vad du menar angående priset, kartong finns ej, kvitto kan eventuellt gå att fixa fram digitalt men det fysiska kvittot försvann dessvärre när jag flyttade.

I övrigt så finns de kablar som medföljde kvar och skärmen är i felfritt skick, det kanske är värt att nämna, tog det för givet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av careface:

Jag förstår inte riktigt vad du menar angående priset, kartong finns ej, kvitto kan eventuellt gå att fixa fram digitalt men det fysiska kvittot försvann dessvärre när jag flyttade.

I övrigt så finns de kablar som medföljde kvar och skärmen är i felfritt skick, det kanske är värt att nämna, tog det för givet.

Billigaste den gått för som ny i butik är 7939:-, så 50% på det syftade jag på att jag inledde med

Bra att veta resten, nu har man ju chansen att testa innan man hämtar, men annars kan man inte ta något för givet :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Billigaste den gått för som ny i butik är 7939:-, så 50% på det syftade jag på att jag inledde med

Bra att veta resten, nu har man ju chansen att testa innan man hämtar, men annars kan man inte ta något för givet :/

Ah, då är jag med.
Ja, du får såklart testa den på plats om du vill.
Jag har inte alls bråttom med att bli av med den och hade verkligen hoppats på att få 5000 för den (jag köpte den inte när den gick för 8k 😅), så jag avvaktar lite och ser om det trillar in några fler sugna, men tack för visat intresse, skulle det visa sig att det inte finns något intresse så hör jag av mig.

Permalänk
Medlem

Får dra tillbaka mitt bud då jag fick tag på en ifrån oktober 2018 med kartong och kvitto för 4000:- på blocket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Får dra tillbaka mitt bud då jag fick tag på en ifrån oktober 2018 med kartong och kvitto för 4000:- på blocket.

Då så, bra jobbat, bara för mig att sänka då!