Alternativ till Bose Sleepbuds II

Permalänk
Medlem

Alternativ till Bose Sleepbuds II

Väldigt behändigt att kunna sova med dessa hörlurar och med NC som grädde på moset. Men det går bara lyssna på Bose Sleepbuds !I från deras app. Jag vill kunna lyssna på Pod från valbart program så undrar om någon har hittat ett likande alternativ? Airpods ramlar ur när jag somnar och det blir skattjakt på morgonen.

... Och Bose, varför begränsa dem bara till eran app med avslappningsmusik mm?

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk

Jag tycker att BT sovmask fungerar väl. Generiskt kina"märke" står bara Music mask. Går bra att sova med och kan inte ramla av/ur.

Visa signatur

Not long ago, the Black Gate of Armonk swung open. The lights went out, my skin crawled, and dogs began to howl. I asked my neighbor what it was and he said, 'Those are the nazgul. Once they were human, now they are IBM's lawyers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr Gluttonius:

Jag tycker att BT sovmask fungerar väl. Generiskt kina"märke" står bara Music mask. Går bra att sova med och kan inte ramla av/ur.

Nja, ingen sovmask från CDON jag är ute efter

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]