GTX1080, Kraken G12, Fractal Design Celsius S24

Permalänk
Medlem

GTX1080, Kraken G12, Fractal Design Celsius S24

Har lite blandat som ska bort!

Kraken G12 kan jag skänka till behövande. Skickas ej.

Har ett möjligt defekt KFA2 GTX1080 OC. Fick någon crash och lite artefakter innan jag bytte ut det (ominstallation av windows fixade ej problemet). Dessutom har jag inte lyckats återmontera kylaren ordentligt efter att ha haft en aio på den. Köp 6 goda öl till mig så är det ditt! Skickas ej.

En fullt fungerande Fractal Design Celsius S24. Kom med bud!

Grejerna finns i Lund.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du har inte vägarna förbi hässleholms-trakten?
Isåfall är jag intresserad av g12 och GPUn
Förstår såklart om du hellre tar någon som hämtar det hos dig men jag har tyvärr inte bil och håller mig från lokaltrafiken längre stunder för tillfället..

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Du har inte vägarna förbi hässleholms-trakten?
Isåfall är jag intresserad av g12 och GPUn
Förstår såklart om du hellre tar någon som hämtar det hos dig men jag har tyvärr inte bil och håller mig från lokaltrafiken längre stunder för tillfället..

Har tyvärr inte det

Och har redan någon som haffat kortet. Här går det undan

Permalänk
Medlem

GPUn kanske redan är upphämtad och klar, men får du återbud kan jag komma på studs.

MVH
Alexander

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Svedberg:

Har lite blandat som ska bort!

Kraken G12 kan jag skänka till behövande. Skickas ej.

Har ett möjligt defekt KFA2 GTX1080 OC. Fick någon crash och lite artefakter innan jag bytte ut det (ominstallation av windows fixade ej problemet). Dessutom har jag inte lyckats återmontera kylaren ordentligt efter att ha haft en aio på den. Köp 6 goda öl till mig så är det ditt! Skickas ej.

En fullt fungerande Fractal Design Celsius S24. Kom med bud!

Grejerna finns i Lund.

Läs hela annonsen här

Montera om kylaren så bör kortet fungera, räcker ofta med att fästa de 4 huvudskruvarna Sen får du inte ge för mycket tryck på GPU:n

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Montera om kylaren så bör kortet fungera, räcker ofta med att fästa de 4 huvudskruvarna Sen får du inte ge för mycket tryck på GPU:n

Kortet krånglade med AIOn på det! Hade det så i flera år utan problem och kylningen var OK även när det krånglade. Så tror inte det är så enkelt. Verkar dessutom stört omöjligt att få kylaren på plats igen. Gjorde tom en tråd om det här på forumet. Orkar inte krångla mer nu så väck med kortet

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Svedberg:

Kortet krånglade med AIOn på det! Hade det så i flera år utan problem och kylningen var OK även när det krånglade. Så tror inte det är så enkelt. Verkar dessutom stört omöjligt att få kylaren på plats igen. Gjorde tom en tråd om det här på forumet. Orkar inte krångla mer nu så väck med kortet

Ah okej vet att jag haft liknande problem när jag monterat AIO och då är det alltid att lossa lite på skruvarna som gjort att det fungerat Otur att jag inte kunde hämtat kortet

Om nu någon inte hämtar så skulle jag kunna ta åt mig att försöka fixa kortet åt dig

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Jag kommer jätte gärna o hämtar det har ändå funderat på att köpa en g12 så det hade varit grymt 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malmoooo:

Jag kommer jätte gärna o hämtar det har ändå funderat på att köpa en g12 så det hade varit grymt 😊

Då är g12an din! Skicka ett pm så planerar vi!