Säljes: Fläktar, USB docking, högtalare, 3070 etc. SÖKES: 3090

Permalänk
Avstängd

Säljes: Fläktar, USB docking, högtalare, 3070 etc. SÖKES: 3090

Halloj!

Säljer lite saker jag inte har användning för. Helst budar jag inget större men köparen, som betalar frakten, bestämmer själv om hen vill ha det skickat till sig eller inte. Finns annars i Stockholm.

Sitter på ett 3070 Gaming X Trio och söker också eventuellt ett 3090 FE, ASUS, MSI eller ngt liknande. Hojta till om ni sitter på ett och vill byta. Byter helst kort och säljs endast i andrahand. 3080 KAN vara intressant men inte prioriterat.

Det som finns på bilderna då!

TP-Link AV2000 2-port Gigabit TL-PA9020P KIT
Köptes av min far ett bra tag sedan men användes aldrig då han har fiber i varje rum nu. Oöppnat paket med plasten kvar runt. Kan väl starta på en 500kr?

DVD-brännare Model SH-S223 Samsung
Satt i gamla datorn och har ingen användning för den idag. säg 50kr. SATA-koppling.

Fläktar!
3st Fractal 120mm 3-pin
2st Antec 3 120mm MOLEX 3 vägs fläktkontroll. Den ena (vänstra hörnet) har också en sida av fläktstyrningsapparaten av men den fungerar oavsett. Den som är lite trasig fås väl gratis med.
1st Fractal 140mm 3-pin
1st Antec 3 140mm MOLEX denna med inkl 3-stegs kontroll som de andra mindre varianterna.
Säger väl 300kr alla fläktar som paket.

Lenovo USB docking station - Thinkpad USB-C Dock TYPE: 40A9
Inte använt mycket då jag bytte min Lenovo-laptop mot en HP rätt snart inpå att jag fick den och därmed fungerade inte alla funktioner då HP datorn är sämre på den fronten.
300kr

Plexgear högtalarset - SX800 tror jag
Typ oanvända högtalare. Ärvdes av sambons far som uppenbarligen inte var audiofil. Fungerar för ändamålet.
Startar väl på 200kr.

BROGRUND & KNYCKLAN
Renoverade köket och köpte fel storlek på kranen, hittar inte just detta kvitto bland allt det andra så den får gå löst. KNYCKLAN är en nya diskmaskinsavstängare (trådlös!) men då vi inte fick plats med diskmaskinen vi tänkt spara (elelr någon annan för den delen) så sket sig den också. Notera att det är den kortare BROGRUND (därav misstaget för oss).
300kr styck

Webhallen presentkort 10000kr
Kom på att jag sitter på denna sen ett tag tillbaka. Skulle behöva pengarna men absolut ingen brådska. Om ngn vill ha lite rabatt på sitt köp nu under alla readagar som är och komma skall så kan jag väl släppa det för en förlust på typ 500kr.

Jag kan väl kanske köra saker inom rimligt avstånd om du skulle vilja köpa många saker men det är så blandad kompott att jag misstänker att så inte är fallet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 300 + frakt för Lenovo dockan.

Permalänk

Bjuder 500kr inklusive frakt för TP-Link AV2000

Permalänk
Avstängd
Skrivet av muddiz:

Bjuder 300 + frakt för Lenovo dockan.

Skrivet av McZlatanAndCO:

Bjuder 500kr inklusive frakt för TP-Link AV2000

Bud noterade!

Permalänk
Medlem

TP-Link AV2000 2-port Gigabit TL-PA9020P KIT

500kr + frakt

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

pris för fractal fläktarna 120mm?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nike900:

pris för fractal fläktarna 120mm?

Tänkte mig 50kr/st därav 300kr paketet.

Permalänk
Medlem

350 + frakt för docknings stationen.

Permalänk
Avstängd

Bud noterade. Lär avsluta dessa inom någon dag så ni vet! Kommer uppdatera med det som sålts också för info.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheBodyLotion:

TP-Link AV2000 2-port Gigabit TL-PA9020P KIT

500kr + frakt

Skrivet av mikul:

350 + frakt för docknings stationen.

Ni leder på vardera objekt. Kommer inget fler till imorgon så får ni dessa. Tänkte skicka paketen typ eftermiddag men jag PMar er när det är dags.

I övrigt kan jag säga att resterande objekt är kvar och jag har nu ett 3090 så 3070 är väl uppe till salu också om ngn känner för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anthraxious:

Ni leder på vardera objekt. Kommer inget fler till imorgon så får ni dessa. Tänkte skicka paketen typ eftermiddag men jag PMar er när det är dags.

I övrigt kan jag säga att resterande objekt är kvar och jag har nu ett 3090 så 3070 är väl uppe till salu också om ngn känner för den.

Jag släpper min plats, budgivningen har tagit lite för långt tid så köpte nytt igår

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Avstängd
Skrivet av McZlatanAndCO:

Bjuder 500kr inklusive frakt för TP-Link AV2000

Skrivet av TheBodyLotion:

Jag släpper min plats, budgivningen har tagit lite för långt tid så köpte nytt igår

Då går den till McZlatanAndCO istället om han fortfarande vill ha den.

Permalänk
Skrivet av Anthraxious:

Då går den till McZlatanAndCO istället om han fortfarande vill ha den.

Jadå, jag är fortfarande intresserad! Bara att skicka ett pm med swishnummer osv så tar vi resten där

Permalänk
Avstängd

Nu har Lenovo-dockan och TP-Link AV2000 blivit sålda. Resterande ting kvar, såsom ett 3070 Gaming X Trio och ett Webhallen presentkort för 10000kr. Bra om man vill spara en liten slant på en laptop eller dylikt nu i reatiderna.

Permalänk

Om fläktpaket är kvar, tar jag gärna allt för 300 (kan du mötas upp vid T centralen?)

Drar tillbaka mitt bud
Permalänk
Avstängd
Skrivet av ChristopherBL:

Om fläktpaket är kvar, tar jag gärna allt för 300 (kan du mötas upp vid T centralen?)

Fläktarna är kvar, yes. Lite svårt att mötas upp dock då jag helst inte åker kollektivt i dagsläget. Kanske kan lösa det på ngt sätt? Var ngnstans bor du? Kan ta det i PM. Ska för övrigt koja nu så svarar imorn

Permalänk

Vi fick in ett par stycken i lager av de här korten idag

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RobinMetum:

Vi fick in ett par stycken i lager av de här korten idag

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Tack för länken, schysst av dig att komma ihåg detta