Mekaniskt tangentbord, Xbox One Kinect för PC, "CPU Holder" på hjul, Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem

Mekaniskt tangentbord, Xbox One Kinect för PC, "CPU Holder" på hjul, Noctua NF-P12

Logitech G610 med röda switchar
Stilrent fullstort tangentbord med volymkontroll och mediaknappar (har nyligen plockat loss och rengjort tangenterna).
Produktlistning på Amazon
Prisidé: 300:- eller bud

Xbox One Kinect med PC-adapter
Kinect som går att ansluta till PC (det är en xbox kinect med en adapter för PC, så den fungerar till xbox också). Hade tänkt använda den för att testa motion capture etc. Finns program för att spela in munrörelser vid tal, kroppsrörelser m.m. Men det blev för mig ett outforskat projekt p.g.a tidsbrist. Dock testade jag att scanna en 3D-modell av mig själv, det var lite coolt.
DIY Kinect Motion Capture Studio | Blender
3D Scanning with XBox One Kinect Sensor

Prisidé: 400:- eller bud

Allsop CPU Holder, Datorhållare på hjul
En Datorhållare på hjul för att underlätta städning etc. Går att justera bredden för olika chassin.
https://www.dustinhome.se/product/5010108243

Prisidé: 100:-

Noctua NF-P12
Väldigt sparsamt använd. Skruvar, gummifästen, 2st LNA-adaptrar finns.
Ansluts med 3-pinskontakt, DC.
noctua NF-P12

Prisidé: 100:-

Fördrar att grejerna hämtas. Datorhållaren, Noctuafläkten och kinecten kan jag säkert hitta emballage till, men tangentbordet saknar kartong så det kan vara lite svårare att skicka på ett bra sätt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300:- + frakt för Kinect + adapter

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

Xbox One Kinect med PC-adapter: 400kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Hej. Om tangentbordet är i ok skick eller bättre är jag intresserad. Finns i GBG och hoppas du finns nära.

Permalänk
Medlem

startar bud på 300 på tangentbordet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knubbis:

Hej. Om tangentbordet är i ok skick eller bättre är jag intresserad. Finns i GBG och hoppas du finns nära.

Jag har rengjort det och det ser inte märkbart slitet ut. Men tittar man lite nogrannare så kan man se att det är använt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cp_:

Jag har rengjort det och det ser inte märkbart slitet ut. Men tittar man lite nogrannare så kan man se att det är använt.

Det låter bra nog för min del så länge allt fungerar och är ok skick. Jag bor centralt i gbg, var i stan bor du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hautus:

startar bud på 300 på tangentbordet

Skrivet av Knubbis:

Det låter bra nog för min del så länge allt fungerar och är ok skick. Jag bor centralt i gbg, var i stan bor du?

Nu vet jag inte vem av er som var först att buda, tangentbordet finns i majorna/kungsladugård.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cp_:

Nu vet jag inte vem av er som var först att buda, tangentbordet finns i majorna/kungsladugård.

Jag bor inte i Göteborg, men är villig att buda ut ovanstående om du har lust att skicka på posten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cp_:

Nu vet jag inte vem av er som var först att buda, tangentbordet finns i majorna/kungsladugård.

Jag var först men hade tänkt lägga 300kr. Om Hautus vill lägga mer så förstår jag om du vill sälja till hen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hautus:

Jag bor inte i Göteborg, men är villig att buda ut ovanstående om du har lust att skicka på posten.

Skrivet av Knubbis:

Jag var först men hade tänkt lägga 300kr. Om Hautus vill lägga mer så förstår jag om du vill sälja till hen.

Det blir lättast för mig om det hämtas, har ingen lämplig kartong att skicka tangentbordet i.

Permalänk
Medlem

Xbox One Kinect med PC-adapter - 450 kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Potatissallad:

Xbox One Kinect med PC-adapter - 450 kr plus frakt

Kinecten blev såld förra veckan. Glömde uppdatera här i tråden.

Permalänk
Medlem

budar 300:- för tangentbord