Tisdagshäng – Jonas, Anton och Kenneth spelar Outriders

Permalänk
Melding Plague

Tisdagshäng – Jonas, Anton och Kenneth spelar Outriders

Redaktionen skyfflar om i planeringen och kör istället demot för Outriders som tisdagshäng.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Testpilot

Hur ska ni ha det? Ska vi bygga data eller spela data?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Testpilot

Riktigt trevligt spel med mycket potential, ser fram emot släppet 1/04 och leka med alla mods!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Dinoman:

Hur ska ni ha det? Ska vi bygga data eller spela data?

Vadå bygga data? har ingen aning alls om vad du pratar om nu. Har aldrig skrivit att vi skulle bygga något chassi......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Vadå bygga data? har ingen aning alls om vad du pratar om nu. Har aldrig skrivit att vi skulle bygga något chassi......

Han kanske menade en annan tråd ni hade uppe på första sidan. Hittade inte den nu

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av AMD-FX:

Han kanske menade en annan tråd ni hade uppe på första sidan. Hittade inte den nu

It never happened

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

It never happened

Så det blev ett alprilskämt alltså?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av AMD-FX:

Så det blev ett alprilskämt alltså?

eeeh.... ja! Det blev ett väldigt tidigt (och oplanerat) aprilskämt!

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Kenneth:

eeeh.... ja! Det blev ett väldigt tidigt (och oplanerat) aprilskämt!

Lite som Outriders servrar

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Moderator
Testpilot

Tack för meny-streamen!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Outriders alltså. Redan årets spel! 5/7!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Tack för meny-streamen!

Väldigt underhållande . Hade det varit jag så hade det kommit ut en hel del svordomar också

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Kenneth:

Outriders alltså. Redan årets spel! 5/7!

Shit. Full pott alltså?

Du får se till att skaffa demot till nästa gång och inte spela fulla versionen som en pleb.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Du får se till att skaffa demot till nästa gång och inte spela fulla versionen som en pleb.

Somliga är väldigt glada över att demon existerar

https://www.youtube.com/watch?v=rVgQulVc9O4

Visa signatur

MCP - MCTS - CCNA (expired)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASBR:

Somliga är väldigt glada över att demon existerar

https://www.youtube.com/watch?v=rVgQulVc9O4

Jag skriver under på det. Spelade på PS5. Inte direkt anpassat för handkontroll så det är väl ändå lovande för de som vill spela på PC. Det här är inte "console first". Känsligheten när man tittar höger och vänster med karaktären var för hög initialt. Men för seg när man siktade med vapen. Hittade inget sätt att ställa in detta bra. Det verkade finnas två steg i styrspakarna. Gå med lite lägre hastighet och gå med full hastighet. Inga graderingar däremellan.

I övrigt instämmer jag med samtliga punker med WAB (videon). Skulle absolut inte rekommendera detta att spela solo. Åtminstone inte på konsol.

Kul med demo. Trist att spelet suger.