Custom Tangenbord (Utan Keycaps)

Permalänk
Medlem

Custom Tangenbord (Utan Keycaps)

Säljer mitt custom tangentbord jag har byggt då jag tycker att de är lite litet med 65% storlek. Jag har haft det i ungefär 3 månader (det blev klart i början av juni.).

ISO layout

Det Består av:
Case: KBDfans Tofu 65%. (Acrylic)
Plate: 65% Brass Plate.
PCB: Aves65 With blocker ISO. (Den har underglow Full Rgb men ingen switch backlight).
Switches: 68 Gateron Yellow Lubed med Krytox 205 g0 (Inte bästa lubningen på dem då de va första gången jag gjorde det.) Det finns totalt 78 stycken Switches.
Stabilizers: Durock Screw-in Stabilizer V2.

PCBn är köpt av IOKeyboards: IOKeyboards
Allt annat är köpt på KeyGem: KeyGem

Säljes utan KeyCaps då de redan är sålda.

PCB är fullt programmerbar som du vill ha den, har med bilder på hur den är flashad just nu.

Totala kostnaden som alla delar kostat är : 2850Kr Sek
Där Av priset 2500kr för arbetet med lubing av switches och Stabilizers.

Kan även skicka med Den resterande luben (Krytox 205 g0) och några verktyg om man lägger till 100kr. (Har tyvärr ingen switch puller eller switch opener.)

För att förtydliga Priset 2500kr + frakt
Eller 2600 + frakt med lube och verktyg.

Tack i förhand! (Ber om ursäkt för dåliga bilder. Kan fixa bättre vid intresse).

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har du gjort en Sound-test video?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orangealps:

Har du gjort en Sound-test video?

Tyvärr nej det har jag ej gjort ett spund test, men om man söker på gateron yellow switch sound test på Youtube så finns en video som ganska bra representerar hur det låter.

Videon länkad nedan är ganska bra representation hur de låter då han också har brass plate, case och switches. Men hans är bättre lubed än mina men de är väldigt likt.

Gateron yellow in tofu case sound test. (inte mitt tangentbord)

Permalänk

Om du får mitt Whitefox keyboard komplett med keycaps + lite pengar emellan, skulle det funka?

Då jag också bor i Göteborg så vi kan ju mötas upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orangealps:

Om du får mitt Whitefox keyboard komplett med keycaps + lite pengar emellan, skulle det funka?

Då jag också bor i Göteborg så vi kan ju mötas upp.

Tyvärr måste jag tacka nej till de erbjudandet.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.