PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Digital editing model 1116B vilken fläkt har den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zalamox:

Digital editing model 1116B vilken fläkt har den?

Öppna och kolla. Enligt uppgift är det samma RNG som med gamla, alltså tre olika tillverkare.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem

Webbhallen i Malmö hade en skylt där man kunde förhandsboka ps5 från och med idag 19/9 , har lyckats själv få hem en nu men de sa de skulle få in de till oktober om man beställer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne88:

Webbhallen i Malmö hade en skylt där man kunde förhandsboka ps5 från och med idag 19/9 , har lyckats själv få hem en nu men de sa de skulle få in de till oktober om man beställer

Bara i malmö?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Bara i malmö?

Alla webhallen tror jag. Det var samma i Täby centrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Alla webhallen tror jag. Det var samma i Täby centrum

Har ingen webhallen i kalmar:( Hittar inget via internet heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Har ingen webhallen i kalmar:( Hittar inget via internet heller

då har vi samma problem bor i Mora närmsta webbhallen för mig är i Uppsala tror ni att man kan ringa ditt och boka och dom kan skicka till mig någon som har nummer ditt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Bara i malmö?

Nej det tror jag inte antar flera webhall butiker öppnar för förhandsbokning skulle rekommendera gå dit o fråga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne88:

Nej det tror jag inte antar flera webhall butiker öppnar för förhandsbokning skulle rekommendera gå dit o fråga.

Tror du att möjligheten till förhandsbokning pågår bara idag eller imorgon också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meskela:

Tror du att möjligheten till förhandsbokning pågår bara idag eller imorgon också?

Frågade inte det men det måste vara samma system som mediamarkt där man bokar tills det tar slut. Personalen sa att det var många som skulle komma in, tror inte att det hqr redan tagit slut, missade själv nästan den lilla skylten de hade i butiken

Permalänk
Medlem

I went to Media Market (Stockholm Drottninggatan) and they said they were not allowed to get more names in the list because there were too many people waiting on consoles to be available. He also told me they were waiting on Sony to update them on new restocks and that was suppose to happen last week but it didn't happen. He said it can happen at any day now and then the list will reopen.

Permalänk
Skrivet av Janne88:

Frågade inte det men det måste vara samma system som mediamarkt där man bokar tills det tar slut. Personalen sa att det var många som skulle komma in, tror inte att det hqr redan tagit slut, missade själv nästan den lilla skylten de hade i butiken

Betalade du på plats eller gör du det när konsolen är inne?

Permalänk
Medlem

Hmm kanske ska testa att dra förbi webhallen imorn så och se om det går att få in en bokning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ferdinandwtf:

Betalade du på plats eller gör du det när konsolen är inne?

Alltså jag var där för att köpa ps plus men tror det är betala halva eller hela priset som MM.

Permalänk
Medlem

Det står Playstation 5 (2021) på min order hos Elgiganten. Är det den gamla eller uppdaterade modellen?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Det står Playstation 5 (2021) på min order hos Elgiganten. Är det den gamla eller uppdaterade modellen?

Med störst sannolikhet den nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne88:

Alltså jag var där för att köpa ps plus men tror det är betala halva eller hela priset som MM.

Jag bokade på Webhallen för en vecka sedan men betalade ingenting i samband med det.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Skrivet av danneee:

Hmm kanske ska testa att dra förbi webhallen imorn så och se om det går att få in en bokning.

Jag la för några minuter sen en bokning på webhallen i medborgarplatsen, så det är öppet för bokningar idag också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrillebooi:

Jag la för några minuter sen en bokning på webhallen i medborgarplatsen, så det är öppet för bokningar idag också.

Ringde till kundstjänst och de sa att förbokningarna slutade igår:/

Permalänk
Medlem

Jag bokade nyss på Webhallen i Täby Centrum. Frågade om när de trodde de skulle få in nästa leverans och han sade från SONY hade de hört inom 1:a oktober. Så har man flyt kanske det stämmer

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ] [ EVGA G2 750W ] [ Intel Core i7 4790K @ 4.2 Ghz ] [ Asus Z97-A ] [ MSI RTX 2060 ] [ 16GB Crucial 1600Mhz DDR3 ] [ Samsung EVO 850 500GB + 2TB HDD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av najtan:

Jag bokade nyss på Webhallen i Täby Centrum. Frågade om när de trodde de skulle få in nästa leverans och han sade från SONY hade de hört inom 1:a oktober. Så har man flyt kanske det stämmer

Kundstjänst sa också något om i slutet av september

Permalänk
Medlem

Ny vecka, nu får vi hoppas på tur denna vecka då..

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrillebooi:

Jag la för några minuter sen en bokning på webhallen i medborgarplatsen, så det är öppet för bokningar idag också.

Jag med fast i Sickla. Sjönk lite när man läste skylten att det bara gällde till den 19e men de hade utökat med några dagar tydligen.

Permalänk
Medlem

Var i Webhallen Farsta nyss och man kunde förboka där också.

Permalänk
Medlem

Hade som fler av er i tråden turen att bli utvald i Elgigantens utlottning förra veckan, valde givetvis expressleverans där leverans skulle ske redan dagen efter (fredag)! Jag har nu fått tre sms (fredag, lördag och idag) från Elgiganten där dom ursäktar att leveransen inte kan ske på utsatt tid och påstår sedan att den istället kommer ska dagen efter..
Mailade deras kundtjänst om detta i lördags men svaret lyser fortfarande med sin frånvaro.

Jag undrar hur det ser ut för er andra lyckliga utvalda, har ni haft mer tur än jag med era leveranser?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bromaan:

Hade som fler av er i tråden turen att bli utvald i Elgigantens utlottning förra veckan, valde givetvis expressleverans där leverans skulle ske redan dagen efter (fredag)! Jag har nu fått tre sms (fredag, lördag och idag) från Elgiganten där dom ursäktar att leveransen inte kan ske på utsatt tid och påstår sedan att den istället kommer ska dagen efter..
Mailade deras kundtjänst om detta i lördags men svaret lyser fortfarande med sin frånvaro.

Jag undrar hur det ser ut för er andra lyckliga utvalda, har ni haft mer tur än jag med era leveranser?

Stod ordagrant. Välj inte express.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Stod ordagrant. Välj inte express.

Vart menar du att det stod?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bromaan:

Vart menar du att det stod?

I deras story på instagram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ok3nd:

I deras story på instagram.

Okej, missade uppenbarligen det. Kan tycka att man borde se till att den informationen framgår tydligare och inte förlita sig på en Instagram-story. Men jag ska inte vara någon Karen, är iaf tacksam för att jag har en konsol med mitt namn på sig som kommer någon gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bromaan:

Okej, missade uppenbarligen det. Kan tycka att man borde se till att den informationen framgår tydligare och inte förlita sig på en Instagram-story. Men jag ska inte vara någon Karen, är iaf tacksam för att jag har en konsol med mitt namn på sig som kommer någon gång.

Tror alla som fick en kod skulle få den denna veckan så förhoppningsvis har du den snart