PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon17:

Vilka digital edt paket syftar du på?

Bundles. Paketpriserna. De kan ha varit där tidigare men jag är inte helt säker.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Bundles. Paketpriserna. De kan ha varit där tidigare men jag är inte helt säker.

Har du några länkar till dom digitala?

Vet att det kom in 6 stk Disc Bundles igår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Bundles. Paketpriserna. De kan ha varit där tidigare men jag är inte helt säker.

Nej, de kom upp precis nyss och har ej varit där tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Har du några länkar till dom digitala?

Vet att det kom in 6 stk Disc Bundles igår.

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Där har du samtliga. De sista tre såg jag inte tidigare idag

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Du låter kul på fest. Trevlig fredag!

Så du är den på fester som istället dunsar in i folks konversationer och högljutt byter samtalsämne?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...

Där har du samtliga. De sista tre såg jag inte tidigare idag

Tack så mycket guld värt! Hoppas vi får något snart 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Tack så mycket guld värt! Hoppas vi får något snart 👍

Skulle bli sjukt besviken ifall det inte släpps något idag. Eller så släpps det innan 16 för leverans nästa vecka.

edit*

De nya Digital bundles lades till nu i eftermiddag innan 14.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qubeista:

Så du är den på fester som istället dunsar in i folks konversationer och högljutt byter samtalsämne?

Vad tillför detta, samt om en leverans med en annan konsol kanske är bevis på att det kan ha levererats ps5 med?

Kanske stort kanske.

Permalänk
Medlem

Nä, nu får det fan hända något. Tar snart av mig spenderarbyxorna för dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av sompe:

Nä, nu får det fan hända något. Tar snart av mig spenderarbyxorna för dagen

Om det är så är det bara att du går in på fb markerplace eller blocket och kör!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

När kommer netonnet ha sin nästa restock tror ni?

Permalänk
Skrivet av sompe:

Nä, nu får det fan hända något. Tar snart av mig spenderarbyxorna för dagen

Blir det ingen drop idag så blir det drop nästa vecka garanterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av addeman2k9:

När kommer netonnet ha sin nästa restock tror ni?

Med alla bundles dom lägger upp så känns det så småningom. Men tyvärr vet vi inte mer än så för tillfället 😭

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Om det är så är det bara att du går in på fb markerplace eller blocket och kör!

Det lockar faktiskt inte det minsta. Håller tummen för att det dyker upp något under dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av addeman2k9:

När kommer netonnet ha sin nästa restock tror ni?

Idag eller nästa vecka.

Skrivet av Masterx98:

Blir det ingen drop idag så blir det drop nästa vecka garanterat.

Håller med dig.

Skrivet av sompe:

Det lockar faktiskt inte det minsta. Håller tummen för att det dyker upp något under dagen

Helt rätt!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Vad är sannolikheten att något skulle hända under helgen tro?🤔

Permalänk

Tror inte det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svartp3ppar:

Vad är sannolikheten att något skulle hända under helgen tro?🤔

Hände ingenting förra helgen så tvivlar på att det skulle släpas något denna helg. Tror mer pp veckodagar.

Permalänk

Jag hoppas att NetonNet droppar ps5 digital edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av addeman2k9:

Jag hoppas att NetonNet droppar ps5 digital edition

Finns massor med bundles av digitala och disk, så kommer vara både och.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Inaktiv

Jag kör på en digital edition, köper aldrig spel på andra ställen än psn store ändå.
All hopp ligger hos NoN.

Permalänk

Jag tror att om NoN droppar idag så är det kl 15:00 tror jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon221805:

Jag kör på en digital edition, köper aldrig spel på andra ställen än psn store ändå.
All hopp ligger hos NoN.

Man vill ju köra gamla spel. Men även man soarar pengar ibland för det är rea oftare i butiker

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon221805:

Jag kör på en digital edition, köper aldrig spel på andra ställen än psn store ändå.
All hopp ligger hos NoN.

Så tänkte jag med, så köpte en digital edition. Sedan kom jag på att min ps4a då är min enda bluray/dvd spelare men den hade jag ju inte tänkt behålla 🤷‍♀️🤦‍♀️

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Veriuz:

Man vill ju köra gamla spel. Men även man soarar pengar ibland för det är rea oftare i butiker

True men jag spelar bara nya spel som FIFA, CoD och BF.
Man kan även köpa digital-spel från sajter som CDKEYS osv som är mycket billigare än PSN-Store.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon221805:

True men jag spelar bara nya spel som FIFA, CoD och BF.
Man kan även köpa digital-spel från sajter som CDKEYS osv som är mycket billigare än PSN-Store.

Inte för att vara den men cdkeys har i princip inga PS5 spel. Har inte sett några digitala PS5 spel säljas nån annanstans heller, billigare än PSN då.

Permalänk

Du kan också köpa från Eneba

Permalänk
Medlem

Retrospelbutiken hade precis Playstation 5 i lager. Kostar dock lite mer (700 kronor mer).

Permalänk
Inaktiv

http://gpukollen.ingman.me
Är riktig kass och funkar inte på PS5 kanske funkar bättre om man är ute efter GPU.

Permalänk
Medlem