Permalänk

Så ja, äntligen!!

Fick mail från BBB idag. Senast den 29/8 (Augusti )kommer jag ha BBB's VDSL tjänst!. Jippie jippie

Ni som bor vid dessa områden kan få det i Augusti, ni andra får vänta. -------------->

Installationsstatus:
Hittills har vi installerat i följande telestationer i Stockholm;
Birkastan, Enskede, Fredhäll, Hornsgatan, Karlaplan, Kista, Kungsholmen, Roslagstull, Råsunda, Tullinge, Äppelviken, Årsta.
Inom kort påbörjas installationsfas två med fler telestationer i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Permalänk
Medlem

Grattis! Dock hamnade tråden lite fel va?

Permalänk

hihi

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Oj, lite fel men gah.

Permalänk
Medlem

Jag bor inte nära någon av dem, jag ska få vdsl tjänsten om högst 3 månader skriver de... eller det e nog adsl för jag bodde lite för långt bort, 8mbit iaf : )

Permalänk
Medlem

hmm vecka 41 för mig....lite segt.

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."