PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Inaktiv

!!!

LYCKADES ÄNTLIGEN FÅ TAG PÅ EN :D, ETT ÅR EFTER RELASE!

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt jag hann den här gången. har inte försökt särskilt länge men det har inte varit lätt

Permalänk

!!!

[quote postid="19355249" userid="338699" name="fdwguhwanfvg"]
LYCKADES ÄNTLIGEN FÅ TAG PÅ EN :D, ETT ÅR EFTER RELASE!
[/quotes

Samma här!!! Efter en längre väntan gick jag äntligen tag på en

Permalänk
Medlem

Och där gick beställning igenom på NoN

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag lyckades eller inte, först gick inte mitt köp igenom med kort, så testade igen med Swish. Mina pengar drogs, men hemsidan står fortfarande och väntar med texten "Inväntar godkännande från telefonnummer:". Testade uppdatera sidan och inget händer!

Jag fick iaf precis en orderbekräftelse, så känns väl hoppfullt? Väntar på att komma i kontakt med support just nu!

Edit:
Kom i kontakt med support, ordern har gått igenom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Constera:

Jag vet inte om jag lyckades eller inte, först gick inte mitt köp igenom med kort, så testade igen med Swish. Mina pengar drogs, men hemsidan står fortfarande och väntar med texten "Inväntar godkännande från telefonnummer:". Testade uppdatera sidan och inget händer!

Jag fick iaf precis en orderbekräftelse, så känns väl hoppfullt? Väntar på att komma i kontakt med support just nu!

Ja innan man fått en avisering är man inte "säker".. bara att hålla tummarna

Permalänk
Medlem

Tack! Julen är räddad.
Kompisen missade med 5 min dock…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Constera:

Jag vet inte om jag lyckades eller inte, först gick inte mitt köp igenom med kort, så testade igen med Swish. Mina pengar drogs, men hemsidan står fortfarande och väntar med texten "Inväntar godkännande från telefonnummer:". Testade uppdatera sidan och inget händer!

Jag fick iaf precis en orderbekräftelse, så känns väl hoppfullt? Väntar på att komma i kontakt med support just nu!

Min orderbekräftelse inkom 10:31 på min mail, när kom din? Mellan 10:35-10:40 gick det inte längre beställa.

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Tack 🙏🏻

Permalänk
Medlem
Skrivet av ashashiva:

Min orderbekräftelse inkom 10:31 på min mail, när kom din? Mellan 10:35-10:40 gick det inte längre beställa.

10:22 fick jag min!

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad Dustin Home håller på med? Inte fått någon uppdatering sen maj.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Jag lyckades boka en ps5 idag efter att @Danieleet tipsade om det i "tips tråden". Tack så mycket för tipset @Danieleet, jag var orolig att jag inte skulle få tag i en ps5 till grabben innan julafton, men Netonnet har nu bekräftat att de skickar en till mig.

Beställde ungefär 1 min efter @Danieleet tipsade, klockan ~10.15

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Lyckades beställa min 10:15 idag. Hoppas det blir som det stod och att jag får den inom 1-3 arbetsdagar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagaren:

Tack 🙏🏻

Jag fick själv tag i min PS5:a tack vare den här tråden. Roligt att ge tillbaka lite när jag direkt såg att Netonnet uppdaterade lagerstatus.

Permalänk

Har fått orderbekräftelse från NetonNet, är det någon som även fått leveransbesked? Beställde med standard-frakt 10:10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av melankolisk:

Har fått orderbekräftelse från NetonNet, är det någon som även fått leveransbesked? Beställde med standard-frakt 10:10.

Tog med expressfrakt men står fortfarande ”mottagen”

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av melankolisk:

Har fått orderbekräftelse från NetonNet, är det någon som även fått leveransbesked? Beställde med standard-frakt 10:10.

jag kollade med supportern och de hanterar alla PS5 ordrar manuellt så att de kan hålla 1 per kund. Dom sa att den skickas idag eller imorgon till mig

Permalänk
Medlem

Tråkigt när man följer tråden men inte ens får en notis. :/

Permalänk
Medlem

Lyckades få tag på ett ps5 disc edition idag, tack så hjärtligt ps5kollen. Netonnet blev det.

Permalänk
Medlem

Någon som fått sin status på netonnet ändrad från mottagen?

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

För er som har möjlighet att ta er till en Mediamarkt butik är bokning nu möjlig av standardversionen. Krav på 50% förskottsbetalning och leveranstiden ska vara max 4 veckor.

Permalänk
Skrivet av ashashiva:

Någon som fått sin status på netonnet ändrad från mottagen?

Har samma fundering. Beställde från netonnet alldeles vid brytet. Köpet har gått igenom, pengar reserverade med ingen orderbekräftelse.

Permalänk
Skrivet av Wakakuu:

För er som har möjlighet att ta er till en Mediamarkt butik är bokning nu möjlig av standardversionen. Krav på 50% förskottsbetalning och leveranstiden ska vara max 4 veckor.

Tack för tipset! Slängde mig iväg till mitt media markt.

Säljaren där sa dock att dom kunde ej garantera att den skulle anlända innan jul, annars skulle dom levereras strax efter. Fick även betala fullt pris på plats. Nu var det en yngre kille som inte verkade ha jättebra koll, så håller tummarna på att den hinner komma.

Visa signatur

Intel I7 7700K - GTX 1070

Permalänk
Medlem

Om någon är ute efter bredband och PS5 så har Halebop det. Dom säljer tydligen PS5 om man tecknar bredband.

https://www.halebop.se/bredband

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobbbbee:

Om någon är ute efter bredband och PS5 så har Halebop det. Dom säljer tydligen PS5 om man tecknar bredband.

https://www.halebop.se/bredband

Vilket ockerpris:
PS5 med skivläsare 5990 kr. Gäller 500 & 1000 Mbit/s vid bindning 24 månader. Från 495kr/månad.

Billigare på Tradera/Blocket

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobbbbee:

Om någon är ute efter bredband och PS5 så har Halebop det. Dom säljer tydligen PS5 om man tecknar bredband.

https://www.halebop.se/bredband

Riktigt ruttet tycker jag, fult sätt att utnyttja desperata människor. >.<

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Skrivet av Wakakuu:

För er som har möjlighet att ta er till en Mediamarkt butik är bokning nu möjlig av standardversionen. Krav på 50% förskottsbetalning och leveranstiden ska vara max 4 veckor.

Dammit. Min polare bokade sin PS5:a den 7:e oktober har fortfarande inte hört någonting från MM.

Permalänk

Fick bekräftelse angående mitt Netonnet ps5 som jag bokade imorse. Anländer under dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inknown455:

Fick bekräftelse angående mitt Netonnet ps5 som jag bokade imorse. Anländer under dagen

Samma här, kom fram till Härryda utanför stan inatt.

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Skrivet av Inknown455:

Fick bekräftelse angående mitt Netonnet ps5 som jag bokade imorse. Anländer under dagen

Skrivet av ashashiva:

Samma här, kom fram till Härryda utanför stan inatt.

Samma här, PS5 anländer under dagen. Snabbt jobbat av Netonnet. Hittade denna tråd för någon dag sedan och fick resultat snabbt. Tack till den som tipsar!