Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC 12GB (ej LHR), nytt i kartong

Permalänk

Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming OC 12GB (ej LHR), nytt i kartong

Köpte detta kort i slutet av april men kände insåg sen att jag spelar extremt lite på PC nu för tiden så det har varit liggande sen dess, aldrig ens uppackat. Nu när Sweclockers har gratis annonsering så tänkte jag passa på att sälja av det.

Jag betalade 6390kr för det så jag sätter det som utgångspris, kvitto finns.

Skriver den här annonsen riktigt sent på natten så jag tar inga bilder på kortet, men om det önskas så säg till så fixar jag det

Undrar ni något är det bara att fråga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 6 600 kr Hämtar eller fraktas, spelar ingen roll
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 6 700 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 800 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Nytt bud: 6 800 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Säljaren, prioriterar du avhämtning på samma summa, eller hur ska jag tänka när någon bjuder samma som jag?

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 6 900 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Sandell:

Säljaren, prioriterar du avhämtning på samma summa, eller hur ska jag tänka när någon bjuder samma som jag?

Jag har inga problem med att skicka om det är mot förskottsbetalning och allt verkar reko så jag tänker att för rättvisans skull får senare lagda bud på samma summa och hämtning inget företräde.

Permalänk
Medlem

Kan du fixa bilder på kortet?

Permalänk
Skrivet av Ellectra:

Kan du fixa bilder på kortet?

Japp, fixat: