Skaffade nyss Starcraft Remaster - hittar inga online spelare att lira med trots att det står att det finns..

Permalänk

Skaffade nyss Starcraft Remaster - hittar inga online spelare att lira med trots att det står att det finns..

Hej!

Köpte nyss Starcraft Remaster för ett grymt pris (75 kr). Riktigt nice med uppdaterad grafik måste jag säga. Dock finner jag inte några spelare online trots att det står att det ska finnas massa spelare online. Vad beror detta på tro? Jag väljer Europe etc - borde ändå finnas men får inte fram några matcher alls...

Permalänk
Avstängd

Vet inte om det stämmer direkt men måste man inte känna BoXeR för att få spela online? Så minns jag det

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Skrivet av Pistvakt83:

Vet inte om det stämmer direkt men måste man inte känna BoXeR för att få spela online? Så minns jag det

Känna BoXeR? Kan du förklara närmare vad du menar?

Permalänk
Avstängd

Skoja lite bara. Jag vet inte hur ditt problem ska lösas

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem

Är det inte dött nu på dagen? så som WC3.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Byt till amerikanska servern på battlenet. Finns not där. Eller asien men mer lag än usa.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Är det inte dött nu på dagen? så som WC3.

Förmoderligen köpte WC3 för privata spel med kompisar och SC1 Re för att spela om kanpanjen. Men då jag spelar SC2 (inte bra på det) Så loggar jag normalt sett in på de amerakanska servrarna för fler spelare. Spelar TowerDF. Men hade ett konto i USA ett i EU ett i ASIEN och ett i Korea. Hade med den patch som vart fel på SquadTD.
Men loggar man inte på USA servarna brukar det även finnas en massa svenskar.
Sen kan man bli polara logga in på EU och köra 1v1 eller 2v2 med mindre lag.
Borde fungera forfarande.
Men jobbigt i början.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

ja jag nöter på i USA eller Europa beroende på tid på dygnet Är ju kanske inte galet hett på någon server men man brukar inte behöva vänta allt för länge.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Soldierofwar1985:

Hej!

Köpte nyss Starcraft Remaster för ett grymt pris (75 kr). Riktigt nice med uppdaterad grafik måste jag säga. Dock finner jag inte några spelare online trots att det står att det ska finnas massa spelare online. Vad beror detta på tro? Jag väljer Europe etc - borde ändå finnas men får inte fram några matcher alls...

Det är inte så att det är något med dina nätverksinställningar som spökar?
Du borde ju hitta någon oavsett tid på dygnet känns det som 🤔

Skrivet av Pistvakt83:

Skoja lite bara. Jag vet inte hur ditt problem ska lösas

Skämt är roliga så länge någon kan förstå det roliga 🤷‍♂️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Skämt är roliga så länge någon kan förstå det roliga 🤷‍♂️

^ this

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80