Hifiman Sundara, audiofil-hörlurar

Permalänk
Medlem

Hifiman Sundara, audiofil-hörlurar

Hej,
Jag köpte ett par B-stock Sundara från ZocoCity.es (onlinebutik i spanien) under deras mellandagsrea, och de kom fram för någon vecka sen. Medan jag väntade på dem har jag dock bestämt mig för att investera i ett par Audeze LCD-GX som mina main-hörlurar, så nu tänker jag att Sundaran ska returneras till ZocoCity.
Innan jag gör det tänkte jag dock se om det är någon här som är sugen på att köpa dem, så slipper jag betala frakt

Hörlurarna är praktiskt taget nya. De anlände med öppen låda men såg i övrigt orörda ut. De fungerar klockrent, och jag har själv bara använt dem i totalt 4-5 timmar.
Kombinera med Antlion modmic så har du ett fantastisk headset!

Nypris ligger mellan 3600-3900kr, jag betalade 2300kr för dem. Säljes för 2300kr eller bud (över).
Finns i Stockholm, köparen betalar frakt om de ska skickas.
Kvitto finns hos ZocoCity, har mejlat dem för att få det.

/N

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kommer dem med eller utan modmic ?

Permalänk
Medlem

Samt är det 2020 version eller dem äldre

Permalänk
Medlem

De kommer utan modmic. Jag skrev det som ett tips, men borde kanske ha varit tydligare i annonsen.
Jag har antagit att det är 2020-varianten i och med att jag köpte dem nyss. Går det att kolla upp det?

/N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

De kommer utan modmic. Jag skrev det som ett tips, men borde kanske ha varit tydligare i annonsen.
Jag har antagit att det är 2020-varianten i och med att jag köpte dem nyss. Går det att kolla upp det?

/N

Det bara kolla med affären. Dem gamla är nästan idendiska skillnaden är kuddarna pyte skillnad utan har dem brevid varandra går ej. samt dem nya har lite bättre ljud.

Varför skrev om modmic är att har en egen tänkte skriva 2000kr utan modmic om det fanns en XD

Permalänk
Medlem

Får man fråga lite mer exakt var någonstans i hägersten

Permalänk
Medlem

Jag bor på Telefonplan. Men 2000kr är inte intressant, då lämnar jag hellre tillbaka dem till Zococity.

/Pierre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Jag bor på Telefonplan. Men 2000kr är inte intressant, då lämnar jag hellre tillbaka dem till Zococity.

/Pierre

2300 fortfarande inom rammen för mig ska vänta på ballans kabel . det är 3.5mm input i koppona ?

Bara kollla med dem om det är 2020 ver

Permalänk
Medlem

2300kr noterat

Jag har fått kvittot från Zococity nu, och jag har ställt frågan om 2020 variant eller inte. Väntar på svar där.
Jag kikade lite på nätet och hittade denna tråd, där det ser ut som att jag har 2020-varianten: https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/ho...

Jag tänkte låta tråden leva under helgen för att se om det kommer fler bud. Men med 2300 så leder du nu.

Angående 3.5mm i kopparna så stämmer det enligt minne och ögonmått. Men dubbelkolla gärna i Hifimans hemsida så att jag inte råkar ha fel. Jag har själv bara använt kabeln som man fick med.

/N

Permalänk
Medlem

Hej jag är intresserad och kan köpa direkt!
Eventuellt möjligt att ordna upphämtning men betydligt smidigare om du kan skicka.
/H

Permalänk
Medlem
Skrivet av FossaX:

Hej jag är intresserad och kan köpa direkt!
Eventuellt möjligt att ordna upphämtning men betydligt smidigare om du kan skicka.
/H

Noterat, men högsta budet på 2300kr ligger hos ResarXam

Permalänk
Medlem

Jag fick förresten svar om att det är 2020-varianten.

/N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Noterat, men högsta budet på 2300kr ligger hos ResarXam

2500 inklusive porto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Jag fick förresten svar om att det är 2020-varianten.

/N

toppen 2600 + hämtar

Permalänk
Medlem

Hej igen,
Jag är ledsen, men jag har en polare som har uttryckt intresse för lurarna. Han kommer förbi imorgon för att kika på dem. Jag lägger annonsen på is fram till dess.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Hej igen,
Jag är ledsen, men jag har en polare som har uttryckt intresse för lurarna. Han kommer förbi imorgon för att kika på dem. Jag lägger annonsen på is fram till dess.

inga problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Hej igen,
Jag är ledsen, men jag har en polare som har uttryckt intresse för lurarna. Han kommer förbi imorgon för att kika på dem. Jag lägger annonsen på is fram till dess.

så kickade han skulle villa ha svar snart annars tar jag dem hifiman 400i som i annan annons :D?

Permalänk
Medlem

Glömde skriva här. Jo, han vill ha dem
Jag avslutar annonsen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad