Bose QC-25 SAMT Marshall Major I(eller II), 3,5mm lurar

Permalänk
Medlem

Bose QC-25 SAMT Marshall Major I(eller II), 3,5mm lurar

Hej!

Då jag har införskaffat ny telefon har jag verkligen inte längre någon användning av dessa lurar som bara legat och tagit plats senaste tiden.

Främst gäller detta ett par Bose Quiet Comfort 25 med Apple-kompabilitet (Fungerar utan problem med Android, men knapparna är certade för Apple).

Total användningstid är runt 20 timmar högt räknat, de har använts en bussresa och sedan legat i sitt fodral. Drivs av 1x AAA som man får med 2st vid köpet (En i lurarna och en i fodralet). Tillsammans med detta så är det även en kontakt för 1x3,5mm till 2x 3,5mm för användning i flyget. Fantastiskt bra lurar för sitt användningsområde, grymt bra batteritid och helt enkelt riktigt solida lurar. Helt klart en av de bättre trådade lurarna.

Skick: Subjektivt är det 100%, de är använda ett fåtal timmar annars legat skyddade i sitt fodral. Hörlurskuddarna är mjuka och självklart rengjorda och spritade. Batterier har inte lagrats i lurarna utan legat vid sidan om. Kvitto finns om det skulle spela roll, inköpta 2017.

Pris - Bud

________________________________________________________

Marshall Major FX (1an)

Total användningstid av mig: < 3 timmar, ett panikköp inför en bilresa, annars har de legat i en låda oanvända. Saknar kvitto.

Skicka: Samma som ovan, knappt använda och skicket är därefter.

Pris: Bud.

________________________________________________________

Båda kan skickas, förbehåller mig rätten att avvakta försäljning om jag inte känner att jag fått tillräckligt bra bud

Mvh
Daniel

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr + frakt för QC25
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

300 kr + frakt för QC25

Noterat, PM

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

QC-25 SÅLDA

Visa signatur

Krusidullen är stulen