Permalänk
Medlem

Lian Li SL-120 4 st fläktar

Hej,

Säljer dessa då jag bestämde mig för att köra med 140 mm fläktar istället. Endast uppackade och använda i ca. 5 timmar. Komplett med alla tillbehör.

Det är ett paket med 3 fläktar och en tillhörande Lian Li hub och ett paket med en singel fläkt.

Finns i Norrköping alt. skickas mot att köparen betalar frakt.

Budgivning eller 700kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

500 kr för paketet med 3 fläktar.

Permalänk
Medlem

Sorry, there’s an already bid on 500kr for three of them.

Skrivet av MetallicAcid:

Hi!

I would like to place a bid for 500kr on all 4 fans

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem

Vill helst sälja alla fyra i ett svep. Avvaktar ett tag.

Skrivet av VideoyGTX:

500 kr för paketet med 3 fläktar.

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ml9l:

Vill helst sälja alla fyra i ett svep. Avvaktar ett tag.

Okej, då drar jag tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Hej! Om fläktarna finns kvar, har du möjlighet att sälja endast singelfläkten, och i så fall vad vill du har för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hampen05:

Hej! Om fläktarna finns kvar, har du möjlighet att sälja endast singelfläkten, och i så fall vad vill du har för den?

Lägg gärna ett bud.

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ml9l:

Lägg gärna ett bud.

Jag fixade en på annat håll, så är tyvärr inte intresserad längre:)

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Finns de fortfarande kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arvin50:

Finns de fortfarande kvar?

Japp!

Visa signatur

CPU: Intel i9 12900K | Grafikkort: ASUS RTX 3090 ROG STRIX | Moderkort: ASUS MAXIMUS HERO Z690|
PSU: ASUS ROG THOR PLATINUM 1200W | Minne: Corsair DOMINATOR DDR5 64GB | Systemdisk: SAMSUNG 980 PRO 2TB | Kylare: ASUS ROG RYUJIN II 360 | Chassi: ASUS ROG HELIOS | Skärm: ASUS PG27AQDM |

Permalänk
Medlem

Tänker att jag kan börja med 500 + frakt?:)