Komplett SweC-Bonanza 2 (skam den som ger sig edition) - Diskussion

Permalänk

@komplett

En 1440p skärm hade suttit fint
om ni inte fixar det blir jag långsint
Så jag kan sitta och spela
ända bort i Venezuela
Först när jag sitter utan modem
inser jag mina problem

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Torrent Compact Nätagg: RM 1000x CPU: i5 12600K GPU: RX 7900 XT Red Devil 20GB RAM: Corsair LPX DDR4 3600MHz

Permalänk
Komplett.se

För alla som har vänner där ute - nu finns Svive 7.1-ljudkort i 10-pack för 90 kronor med koden ennollaformycket i kassan! Ett riktigt b(l)judkort med andra ord.

//Emil

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Bra jobbat, en riktigt kampanj denna gången. Kanske slår till på Asus routern. 👍

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Komplett.se

Till alla som önskar saker - vi ser och läser allt! Vi jobbar på här, men det börjar bli liiiiite svårt att pressa fram saker ska sägas. Men, förhoppningsvis kan vi lösa ytterligare några fina deals under dagen.

//Emil

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Har personligen inget behov av nya prylar för närvarande. Men kul att se riktiga bra deals ändå!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Komplett:

Kan erkänna att jag nu testade om vi kan sätta upp negativa rabattkoder, så du kunde få betala 2000kr för samma headset. Tyvärr gick det inte

Är det något specifikt headset som du kikat på?

//Erik

Trådlösa Corsair virtuoso, arctis 7/9 typ sånt.

Nysläppta JBL 810 verkar ni inte ha

Permalänk
Hedersmedlem

Ni har en deal på vinterdatorn:

https://www.komplett.se/product/1203872/dator-surfplatta/komp...

Datorn saknar grafikkort. Trots detta så inleds produktbeskrtivningen så här:

Citat:

AMD Radeon RX 6000 Series

AMD Radeon RX 6000-serien -grafikkortet med den banbrytande AMD RDNA 2-arkitekturen levererar ultrahöga bildhastigheter och seriöst 4K-spel. Få den ultimata spelupplevelsen med kraftfulla nya beräkningsenheter, banbrytande AMD Infinity Cache och upp till 16GB dedikerat GDDR6-minne. Och i kombination med en stationär processor från AMD Ryzen 5000-serien, erbjuder AMD Smart Access Memory-tekniken nya nivåer av spelprestanda.

Direkt vilseledeande att skriva om RX 6000 serien och RDNA2 i en dator som saknar dedicerat grafikkort. Den grafikdel man får med är den Vega-baserade grafiken inbyggd i en 5600G. Risken är att någon som köper detta inte inser att hen fått en dator utan någon snabb grafikdel tills hen försöker spela något lite mer krävande...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Bea:

Ingen TV 58-65 tum som ni har lite för stort lager på? Vardagsrummet behöver en riktigt prisvärd (5-7000) uppgradering.

Tyvärr lyckades jag inte skaka fram något extraordinärt här, men vår produktansvariga tipsade om denna bundle. Sedan kanske du inte behöver en soundbar, men ja...

//Emil

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av pv2b:

Ni har en deal på vinterdatorn:

https://www.komplett.se/product/1203872/dator-surfplatta/komp...

Datorn saknar grafikkort. Trots detta så inleds produktbeskrtivningen så här:

Direkt vilseledeande att skriva om RX 6000 serien och RDNA2 i en dator som saknar dedicerat grafikkort. Den grafikdel man får med är den Vega-baserade grafiken inbyggd i en 5600G. Risken är att någon som köper detta inte inser att hen fått en dator utan någon snabb grafikdel tills hen försöker spela något lite mer krävande...

Bra fångat, tack! Jag har skickat den vidare så att den ska bli fixad asap. Det är antagligen någon uppdatering av informationen produktsidor som tuggats igenom lite för snabbt. Men, borde vara borta inom kort!

//Emil

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hade varit roligt att se vad man missade då det nu bara syns en ikon med "Denna deal är slut" över produkten.

EDIT: Grymt rea annars btw!

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Komplett:

Bra fångat, tack! Jag har skickat den vidare så att den ska bli fixad asap. Det är antagligen någon uppdatering av informationen produktsidor som tuggats igenom lite för snabbt. Men, borde vara borta inom kort!

//Emil

Ser att detta redan är fixat. Snabbt jobbat

Permalänk
Medlem

En deal på ett Z690 att matcha med sin nu köpta alderlake vore väldigt uppskattat, DDR4 då såklart

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

Fint att se att Komplett jobbar så hårt med detta! Även om inget passade mig än, så vill jag ändå uppmärksamma ert goda arbete. Kudos!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vispsleven:

En deal på ett Z690 att matcha med sin nu köpta alderlake vore väldigt uppskattat, DDR4 då såklart

Nu skapar vi grupptryck @Vispsleven , Detta önskar även jag!

Permalänk
Medlem

Cloud/Virtuoso/Arctis wireless! Behöver ett nytt trådlöst.

Permalänk

Fint initiativ av Komplett tycker jag, som andra säger så fångar ni verkligen vår uppmärksamhet med detta. Bra jobbat!

Skrivet av Vispsleven:

Hade varit roligt att se vad man missade då det nu bara en ikon med "Denna deal är slut" över produkten.

EDIT: Grymt rea annars btw!

Håller med om detta, bl.a. nyfiken på vilken WD-hårddisk det var som sålde slut.

Permalänk
Skrivet av megabävern!:

Fint initiativ av Komplett tycker jag, som andra säger så fångar ni verkligen vår uppmärksamhet med detta. Bra jobbat!

Håller med om detta, bl.a. nyfiken på vilken WD-hårddisk det var som sålde slut.

https://www.komplett.se/product/1103167
2077 kr

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av megabävern!:

Fint initiativ av Komplett tycker jag, som andra säger så fångar ni verkligen vår uppmärksamhet med detta. Bra jobbat!

Håller med om detta, bl.a. nyfiken på vilken WD-hårddisk det var som sålde slut.

Det var en WD Ultrastar (fd. HGST) 12TB, jag tror pris var strax över 2000 kr.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Bra jobbat Komplett, skoj att ni tog till er och lyssnade Kör ni några såna här deals då och då så kommer ni vinna den här communityn.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobbbbee:

Nu skapar vi grupptryck @Vispsleven , Detta önskar även jag!

Samma här!

Permalänk
Medlem

En del bra erbjudanden helt klart. Mer sånt här framöver!

Visa signatur

Dator:
CPU: Intel Core i5 13600K @5,3GHz(P-core) @4.0Ghz (E-core) | Kylning: Corsair Hydro H100x | Minne: G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL40 | GPU: Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix | Lagring: 2x Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB (Read: 7000MB/s - Write: 6000MB/s) | Chassi: Corsair 4000D Airflow | Nätagg: Corsair RM850e 850W (Gold)

Tillbehör: Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS (@ 1440p 165hz) | Microsoft intellimouse 3.0 | Tangentbord: Zon Keyboard1 | Headset: HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

@Komplett
Tänkte slå till på 3 produkter, men det smyger sig då med frakten....
Tänkte mig
Patriot minne (499)
Corsair CX550 (299)
Meshify (699)

Men fattar det som att jag behöver lägga 59 kr frakt på både minne och nätagg?
Fattar jag det rätt då?

Permalänk
Medlem

Någon annan som sitter med något hopp om att en Ryzen processor spontant dyker upp?

Förvånad över det svala trycket på i9:an, hade jag inte haft en B550-I så hade jag hoppat på den dirr

Permalänk
Medlem

Nån som har tips på det billigaste som finns på sidan som kostar mer än en krona än men mindre än frakt?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av varget:

Nån som har tips på det billigaste som finns på sidan som kostar mer än en krona än men mindre än frakt?

Här fanns det diverse krimskrams

https://www.komplett.se/kampanj/61286/outlet?sort=price-low-h...

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Skrivet av varget:

Nån som har tips på det billigaste som finns på sidan som kostar mer än en krona än men mindre än frakt?

Jag köpte ett tiopack RJ45 kontakter för 49 riksdaler 🧐

Skrivet av Manyjac:

Någon annan som sitter med något hopp om att en Ryzen processor spontant dyker upp?

Sitter och våndas över att jag inte knep en 5600x på Inet för 1999 Kr.

5600 utan x på Amazon för 2175 kanske hade varit roligt. Men kommer utan x med en mindre kylare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av varget:

Nån som har tips på det billigaste som finns på sidan som kostar mer än en krona än men mindre än frakt?

Jag köpte såna här självhäftande kabelhållare:
https://www.komplett.se/product/1114852

Permalänk
Medlem

Har aldrig sett Logitech PRO X Wireless LIGHTSPEED Gaming Headset till överkomligt pris.

Permalänk

Köpte ljudkortet x2 samt ett 3070Ti jag inte behöver haha ,

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd