Permalänk
Medlem
Skrivet av larsohlsson:

Volvo om du älskar din familj, Kia om du vill spara pengar, älskar lull-lull och inte tänker krocka.

Det är förstås en rätt kraftig förenkling, men om man vill ha lull-lull från Kia så köper man väl en Stinger och inte en Optima? Går skräpet inte in får det stanna hemma, men den har iaf halvkombilucka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quiki:

Tack för all hjälp gott folk!
Blev en Volvo v60 2020. Den ska levereras på onsdag.

Grattis. Kör just en v60 2020. Du kommer vara nöjd. Kört 5k mil utan några bekymmer, enda nackdelen för mig är att jag körde v90 -18 innan och saknar utrymmet (har två småbarn). I övrigt slår v60 - v90 på allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindson:

Grattis. Kör just en v60 2020. Du kommer vara nöjd. Kört 5k mil utan några bekymmer, enda nackdelen för mig är att jag körde v90 -18 innan och saknar utrymmet (har två småbarn). I övrigt slår v60 - v90 på allt.

Tackar!
Skickar ett pm till dig!

Permalänk
Medlem

Otroligt nöjd med min Kia Optima Sportswagon GT-Line den har allt. Inget som slår 7års nybilsgaranti.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B