Möjligheter att skjuta upp hemleverans med PostNord, Netonnet

Permalänk
Medlem

Möjligheter att skjuta upp hemleverans med PostNord, Netonnet

Hej!

Såhär i midsommarledigheten och löning surfar jag efter ny tv på NetOnNet och hittat ett potentiellt köp som jag vill klicka hem. Problemet är att jag ska upp och vandra i norr och slåss med mygg nästkommande vecka och är sedan igår på annan ort, och kommer då inte kunna ta emot min hemleverans i närtid.

Frågan är om någon har större erfarenhet av Postnord och deras rutiner kring hemleverans, och kanske till och med tillsammans med NetOnNet? Det finns ett fraktalternativ Postnord hemleverans 5-7 vardagar, vilket låter lovande.

Jag är tillbaka om ca 7 vardagar/arbetsdagar. Hur länge kan man skjuta upp en hemleverans med Postnord genom deras app exempelvis? Har googlat men är inga solklara svar, utan endast liggtider för ombud (paketet är för tungt för det).

Är ju inte ofta man vill ha ett paket senare, utan är alltid andra hållet i andra fall... Tacksam för era erfarenheter.

Ha en fortsatt fin midsommar!

Permalänk
Medlem

Du får meddelande från PostNord och får välja dag för hemkörning.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Du får meddelande från PostNord och får välja dag för hemkörning.

Jovisst, men hur långt fram i tiden är det möjligt att välja dag för hemkörning? Tänker att det inte är omöjligt att den kommer tidigare än 5 vardagar...