PS4 med spel, Steam link med kontroll och 16 GB DDR4 RAM

Permalänk

PS4 med spel, Steam link med kontroll och 16 GB DDR4 RAM

Har ett PS4 som legat och samlat damm sen man köpte ett PS5 så tänkte sälja av det och tänkte då försöka sälja av lite andra saker samtidigt.

Ström, HDMI, 2 kontroller, en USB till en kontroll samt spelen som är Spider-Man, Destiny, Red Dead Redemption 2, Uncharted: the Lost Legacy, NHL 16 & 15, Bloodborne, God of War och Infamous Second Son ingår med PS4. (SÅLD)

Steam linken har ström sladd, kontroll och den lilla USB dongeln.

RAM stickorna har använts i ca. 6 månader och sen legat i paketet i över 1 år.

Priserna, frakten står ni för och kommer variera och ingår inte i priserna nedan.

PS4 - 1 400:- för allting, kommer inte sälja enbart konsol eller liknande utan allt ska med.

Steam Link, kontroll, ström sladd + den lilla usb dongeln finns och följer med, så tänker mig 850:-

G.Skill TridentZ RGB 2x8GB RAM nypris 900:- så tänker mig 600:- för dessa då dem är i stort sett i nyskick och knappt använda.

Som tidigare nämnt står ni för fraktkostnad annars kan det hämtas upp vid min adress. Priserna går att diskuteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk

350kr

350kr + frakt för RAM minnet

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna prova steamlink, är det allt som behövs för att spela? Har du något köp nu pris på den?

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Skrivet av leverbrock:

Jag skulle gärna prova steamlink, är det allt som behövs för att spela? Har du något köp nu pris på den?

Fått den av en bekant och har inte haft orken samt tiden att få igång den, men såvitt jag vet är allt som behövs själva steam linken, hdmi sladd till TV/skärm sen ansluta steam kontrollen till steam linken. Det är den informationen jag fått från deras egna sida.

Kan tänka mig ta bort en hundring från utropspris, 150 om du kan hämta.

Permalänk
Medlem

400:- + frakt för ramen

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelollarn:

Fått den av en bekant och har inte haft orken samt tiden att få igång den, men såvitt jag vet är allt som behövs själva steam linken, hdmi sladd till TV/skärm sen ansluta steam kontrollen till steam linken. Det är den informationen jag fått från deras egna sida.

Kan tänka mig ta bort en hundring från utropspris, 150 om du kan hämta.

Ser nu att kontroll inte ingick. Då är det nog tyvärr inte intressant för min del.
Lycka till med försäljningen.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Skrivet av leverbrock:

Ser nu att kontroll inte ingick. Då är det nog tyvärr inte intressant för min del.
Lycka till med försäljningen.

Kontroll ingår, står i annonsen.

Permalänk

Såg nu att jag enbart nämner kontrollen i första delen av annonsen, men den finns med i alla fall.

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig ta steam link paketet men blir mer av ett skambud så hör av dig om den inte blir såld och du är intresserad

Permalänk

Ett tips till er som är intresserad av steamlink och lite info till säljaren. Man måste linka steamlinken med en dator och sen så är det bara att spela och du kan köra med trådlös mus och tangentbord. Har nämligen en steamlink själv funkar jättebra faktiskt och om du stänger av steam big picture så funkar den som en vanlig link till datorn så man kan sitta på och kolla film om man inte har en smart tv.. gjorde så på min gamla huvud tv som inte var smart tv så att jag kunde se på Netflix cmore m.m via datorn..