Behöver tips på bra förvaring till Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Behöver tips på bra förvaring till Nintendo Switch

Köpte mig ett switch oled igår och skulle behöva tips på bra case till det. Ska åka utomlands i september och hade vart skönt att kunna ha med det för att sysselsätta sig på flyget. Skulle vart skönt om man fick plats med enhet,laddkabel,några spel, och 2st switch pro kontroller. Dockan för att koppla upp till tv är jag inte så noga med att förflytta med mig om jag ska någonstans. Gärna något som är hårt så att det finns mindre risk om någon skulle lägga något på det eller så att inget går sönder.

Permalänk
Medlem

Sonen har en vadderad ficka i sin rygga. Funkar klockrent. Switchen ska ju ändå fram när man stannar upp nånstans. Han får plats med allt nödvändigt, mobil, surfplatta, laddare o.s.v.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cheesen:

Sonen har en vadderad ficka i sin rygga. Funkar klockrent. Switchen ska ju ändå fram när man stannar upp nånstans. Han får plats med allt nödvändigt, mobil, surfplatta, laddare o.s.v.

Tack för svaret men jag är nog ute efter en mer dedikerad switch väska så man kan ha lite spel och sånt liggandes på en fast plats när man är ute och åker. Plus att jag litar inte riktigt på en tex ryggsäck då dom oftast är väldigt mjuka och lätt att skärmen spricker om det ligger något annat hårt i väskan.

Permalänk
Medlem

Jag köpte denna varianten till min son och den har varit kanon. switch väska
Jag beställde från Aliexpress och då var det halva priset mot i Sverige.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Jag köpte denna varianten till min son och den har varit kanon. switch väska
Jag beställde från Aliexpress och då var det halva priset mot i Sverige.

Tack för tipset blev en sån