Permalänk

Sökes Galaxy Note 10 / +

Hejsan är på jakt efter en Samsung Galaxy Note 10 / +.

Skriv gärna till mig om du har någon av dessa modeller som du vill sälja!.

Tack på förhand //Victor.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk
Medlem

Har en, den är sprucken på framsidan och en del på baksidan, annars inga problem. Note 10+.
Hojta till om det är av intresse.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Har en Galaxy Note 10 (256/8, inte +). Kantstött i vissa hörn, men inte bucklig, och baksidan bör vara så gott som ny då jag från dag ett använt ett dbrand-skin. Det förapplicerade skärmskyddet har använts från start och är repigt, det bör alltså gå att byta ut och få skärmen som ny igen.

Inte i nyskick som du läser, men vågar ändå hävda i bra skicka med tanke på att den användes dagligen i 2,5 år.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Har en Galaxy Note 10 (256/8, inte +). Kantstött i vissa hörn, men inte bucklig, och baksidan bör vara så gott som ny då jag från dag ett använt ett dbrand-skin. Det förapplicerade skärmskyddet har använts från start och är repigt, det bör alltså gå att byta ut och få skärmen som ny igen.

Inte i nyskick som du läser, men vågar ändå hävda i bra skicka med tanke på att den användes dagligen i 2,5 år.

Intressant, du har PM ☺️.

Visa signatur

Whazzaaaaah

Permalänk
Medlem
Skrivet av Virrcopski:

Hejsan är på jakt efter en Samsung Galaxy Note 10 / +.

Skriv gärna till mig om du har någon av dessa modeller som du vill sälja!.

Tack på förhand //Victor.

Läs hela annonsen här

Jag har precis lagt ut en Note 20 Ultra 256GB, men du kanske redan hittat en Note10?