En sajt för travsport - resultat & statistik från V75,V64 mm.

Permalänk

En sajt för travsport - resultat & statistik från V75,V64 mm.

Hej!

Jag har en ide om att skapa en sajt där man kan se resultat från
svensk travsport och statistik för kuskar och hästar.

Tänkte använda domänen V75direkt.se.

Är det någon här på forumet som vet om det finns heltäckande api tillgängligt för detta?
Samt vad tycker ni om min ide?

Tack på förhand!
// Andersson

Permalänk
Keeper of the Bamse

Det finns en tråd om svs/atg öppna APIer här: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1645429-oppet-api-for-...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunil Andersson:

Hej!

Jag har en ide om att skapa en sajt där man kan se resultat från
svensk travsport och statistik för kuskar och hästar.

Tänkte använda domänen V75direkt.se.

Är det någon här på forumet som vet om det finns heltäckande api tillgängligt för detta?
Samt vad tycker ni om min ide?

Tack på förhand!
// Andersson

Kolla med ATG/Kanal75 innan du använder v75direkt.

Och om du ska ha en publik sajt så är det nog bäst att skaffa partneravtal med dem först. För tillfället håller de igen med dem eftersom det kommer ett helt nytt partner-APi någon gång i år. Kanske redan innan sommaren.
Krav för avtal är att man har företag ( enskild firma räcker bra ) och en befintlig sida så att de kan se hur du använder deras data.

När det gäller statistik för den sportsliga delen så är det nog www.travsport.se som är det som gäller. Det är inte spel i exakt alla lopp och då kommer de inte med alls på www.atg.se utan enbart www.travsport.se.

www.travsport.se har inget officiellt supportat api alls.