Sony DH590 receiver, PS4 slim, PSVR, Fractal-chassin, Xbox 360, GPD Win och G5A, trasig skärm med fint stativ

Permalänk

Sony DH590 receiver, PS4 slim, PSVR, Fractal-chassin, Xbox 360, GPD Win och G5A, trasig skärm med fint stativ

Det är dags att frigöra lite plats i hemmet. Fritt fram att buda vad man vill, jag säljer om jag är nöjd med priset, och prioriterar köp av flera saker. Allt finns att hämta i Göteborg. Med tanke på otympligheten är jag tveksam till att skicka det mesta.

Sony STR-DH590 hemmabioreceiver, med tillhörande fjärrkontroll, mikrofon för rumskorrigering, samt FM-radioantenn.
1500

PS4 slim 1 TB med 1 handkontroll och strömsladd. Även HDMI-kabel och micro-USB för kontrolladdning, men dessa är ej original.
1000

PSVR v1, inklusive 2 move-kontroller, 1 aim-kontroll och följande spel: Farpoint, Skyrim VR, PSVR Worlds och VR-demo. Laddningssladdar till kontrollerna följer med, men är kanske inte original. Eftersom jag redan har fabriksåterställt mitt PS4 har jag inte funktionstestat PSVR, men allt fungerade felfritt vid senaste användningen och jag har ingen anledning att tro att det skulle ha ändrats. Skulle det mot förmodan inte fungera direkt efter köp så får man förstås pengarna tillbaka.
1500

Fractal Define Mini C (till vänster i bild). 2 st 120 mm och 1 st 140 mm fläktar från Fractal (omonterade), eventuellt från annat chassi. Jag tror ett PCI slot cover kommer från annat Fractal-chassi med. Skruvar till PSU och till 1 fläkt ingår, och 6 moderkortsdistanser sitter monterade.
300

Fractal Design Arc Midi, tror jag (till höger i bild). Några fläktar i, lär behöva kompletteras med skruvar för PSU-montering osv.
Skänkes

Xbox 360 med spel och tillbehör enligt bild (1 vit kontroll har uppladdningsbart batteri). Det är versionen med HDMI-utgång.
300

Jag har också två spelenheter från GPD. Finns det intresse säljer jag gärna dem med, med brasklappen att jag måste se om jag kan återställa dem till fabriksinställningar först (ta bort eget konto osv). Det är följande:
- GPD Win 1. 64 GB SD-kort, fodral och strömsladd med adapter för europeiska uttag ingår. 500
- GPD G5A (repig skärm), inklusive 32 GB SD-kort. 200
GPD-enheterna kan skickas mot fraktkostnad.

Till sist, en trasig äldre skärm (HP L1955?) skänkes. Möjligen kan den lagas, men framför allt är stativet av hög kvalitet och vore synd att slänga. Det är höj- och sänkbart, har rotation, tilt, pivot, och är mycket stabilt. Jag tror det är VESA 100x100. Vill man ha stativet får man ta skärmen med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Båda gdp enheterna 700+frakt

Permalänk
Medlem

Om du skulle vara intresserad av att sälja enbart move-kontrollerna kan jag bjuda 400kr för båda.. hämtar upp...

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Skrivet av malmmalm:

Båda gdp enheterna 700+frakt

Noterat. Om det inte har kommit några andra bud på ett par dagar så funkar det fint för mig. Jag börjar fixa med fabriksåterställning av enheterna.

Permalänk
Skrivet av tuomi:

Om du skulle vara intresserad av att sälja enbart move-kontrollerna kan jag bjuda 400kr för båda.. hämtar upp...

Jag vill helst sälja allt tillsammans, men om ingen är intresserad av det så ska jag fundera på bara move-kontrollerna. Återkommer!

Permalänk

900kr + frakt för Playstation 4 med tillbehör?

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att skicka? (Då jag inte bor i närheten av Göteborg.) Så kan jag tänka mig att köpa din Sony STR-DH590

Permalänk
Skrivet av Robin_SwE:

900kr + frakt för Playstation 4 med tillbehör?

Yes, skickat PM.

Skrivet av kiptanoi:

Om du kan tänka dig att skicka? (Då jag inte bor i närheten av Göteborg.) Så kan jag tänka mig att köpa din Sony STR-DH590

Om jag hittar lämpligt emballage kan jag tänka mig att skicka receivern. Jag ska ta en extra titt på vinden ikväll, men tror tyvärr att originalförpackningen är slängd, så behöver kanske köpa kartong.

Permalänk
Medlem

Om jag hittar lämpligt emballage kan jag tänka mig att skicka receivern. Jag ska ta en extra titt på vinden ikväll, men tror tyvärr att originalförpackningen är slängd, så behöver kanske köpa kartong.
[/quote]

Hoppas du kommer lösa det på något sätt

Permalänk
Skrivet av kiptanoi:

Hoppas du kommer lösa det på något sätt

Det löste sig jag har skickat dig ett PM.

Permalänk

Uppdatering: GPD-enheterna, Xbox, PS4 och receivern är sålda.

Permalänk

Annonsen är avslutad