Permalänk
Medlem

Rensning

Hej!

Har lite saker över efter en uppgradering av datorn samt lite annat som inte kommer till användning.

1: Noctua NH-D15s Chromax, köptes i Februari ifrån Inet och har gjort sitt jobb, allt är komplett, slänger även med en Noctua NF-F12 PWM
Pris: 600kr

2: G.skill Tridant Z NEO C RGB DDR4 3600mhz CL16
Köptes i samma veva som kylaren, lika så komplett och fullt fungerande, lägger länken till QVL listan https://www.gskill.com/product/165/326/1562840211/F4-3600C16D...
Pris: 800kr

3: Satechi USB-C 100W GaN PD-laddare, insåg efter jag fick den att den inte kunde ladda min bärbara som jag hade tänkt och där av har den legat i hyllan och bara samlat damm
pris: 500 kr

Alla sakerna finns centralt i Örebro och kan mötas upp inom en rimlig gräns, alla priser är fasta. Ska de skickas står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Noctua NH-D15s + frakt 550

Visa signatur

ajax

Permalänk

eller va fan kör på 650 (-;

Visa signatur

ajax

Permalänk
Medlem

Bjuder 750+frakt för DDR4

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

Är SSDn med i annonsen eller bara på bilden?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Bjuder 850:- plus frakt för DDR4-minnena. 🙂

Permalänk
Medlem

900+f för minnena

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av van der vaart:

eller va fan kör på 650 (-;

Noterat!

Skrivet av ManBearPig:

Är SSDn med i annonsen eller bara på bilden?

Tyvärr inte, va bara en bild jag hade för laddaren.

Skrivet av Sam:

900+f för minnena

Noterat!

Ni som är citerade med bud är ni som gäller eller hur man nu säger haha. Låter annonsen va uppe till imorgon bitti och hör av mig till ledade respektive bud då.

Permalänk

Lite intresserad av Satechi USB-C 100W GaN PD-laddare, allra helst om det är den med 2 st USB-C och 1 USB-A.
Men behöver inte just nu, utan mest för o ha i reserv och sedan använda vid resor.

Jobbar i Örebro dagtid, finns det någon chans o justera priset?
(om inte, så lugnt, jag kommer hitta andra USB-C PD laddare längre fram, så någon med laptop kan lämna bud istället )

Permalänk
Medlem

Ram och kylare sålda!