Permalänk
Medlem

Säljer gaming rig

Hej, då var det dags att sälja min gaming PC.

Är man ute efter en riktig grym och välbyggd gaming PC som är lika grym i prestation som i utseendet då är det denna som har allt. Jag har lagt massa pengar tid och kärlek på denna skönheten.

Spela har jag verkligen inte spelat mycket på den då jag mer är av en konsol gamer än PC gamer.

Specifikationerna är följande:

Chassi - Lian-li O11 dynamic

Grafikkort - Nvidias 3070 (founders edition)

Moderkort - Asus Strix B550-F

Processor - AMD 7 serie 5800x

Raminne - Corsair Vengeance 32 gb pro

Minne - M.2 1tb Kingston

Processorkylare - NZXT Kraken x73 360mm

9 st fläktar - Lian Li Bora 120mm

Nätaggregat - Corsair RM 850w gold

Lian Li strimer plus v2 24 pin moderkort kabel

Pris: 15000kr billigare vid snabb och smidig affär

Hör av er om ni har fler frågor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry, men med dessa komponenter och det priset får du nog annonsera på Marketplace eller tradera kanske. Här är dom allra flesta väl insatta i marknadspriser.

Utan att vara ett svin men din dator värd någonstans mellan 8-10k.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

Sorry, men med dessa komponenter och det priset får du nog annonsera på Marketplace eller tradera kanske. Här är dom allra flesta väl insatta i marknadspriser.

Utan att vara ett svin men din dator värd någonstans mellan 8-10k.

Uppskattar ärligheten men för 8-10 lax så behåller jag den själv då lagt ner 11 tusen på bara grafikkortet för man köpt det i en dålig tid. Men jag förstår vad du menar

Permalänk
Medlem
Skrivet av poviking:

Uppskattar ärligheten men för 8-10 lax så behåller jag den själv då lagt ner 11 tusen på bara grafikkortet för man köpt det i en dålig tid. Men jag förstår vad du menar

Tråkigt att höra, men det blir nog svårt att få tillbaka dem pengarna du lagt ut då när det var komponentbrist och mining eran var som värst..

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad