Dator 1070 8gb, 16gb 3200mhz, ryzen 7 3800x vattenkyld. Och alienware aurora R3 från 2011

Permalänk
Medlem

Dator 1070 8gb, 16gb 3200mhz, ryzen 7 3800x vattenkyld. Och alienware aurora R3 från 2011

Säljer min gamla gamingburk då studier inte tillåter tid för gaming.
Gamingburk:
Specs:
Lian li rgb chassi midi, inköpt 2020
Ryzen 7 3800x
Msi tomahawk B450
Asus 1070 dual 8gb
Corsair rgb 2x8gb 3200mhz
750w corsair psu
Samsung 840 evo 250gb
Samsung 840 evo 1tb
DeepCool Gammax L240 aio kylare

Budgivning från 3000kr
Säljes ej i delar

Inte 100% på specsen på alienware datorn, men tror att det är denna : https://www.hardware-corner.net/desktop-models/Alienware-Auro...
Tar bud på alienware, mer info går att få vid intresse.

Avslutar budgivning när priset känns rätt.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill.

Om något känns oklart är det bara att hojta till, så ska vi se om vi kan klara upp det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500kr alienware- vill ha chassit hehe

Permalänk
Medlem

Budar 3000kr, hämtar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

500kr alienware- vill ha chassit hehe

500kr för burken känns rätt ok, men hoppas på o få lite mer av någon som tänkt använda komponenterna också

Permalänk
Medlem

Också glömt nämna att båda lagringsenheterna är ssd’s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hautus:

500kr för burken känns rätt ok, men hoppas på o få lite mer av någon som tänkt använda komponenterna också

För att klargöra är budet inklusive komponenterna, men chassit som öppnar intresset så att säga (Du kan se att jag hade ett gammalt Predator 2 chassi för längesen!) bra nostalgi

Permalänk

Letar en bra startdator till grabben som mest lirar enklare spel idag men han börjar intressera sig för AAA-titlar nu. Har du något maxmått gällande storlek för gpu? Dom nyare korten är så satans stora. Budar 3500:- för gamingburken. Mvh Tomas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellbundo:

Letar en bra startdator till grabben som mest lirar enklare spel idag men han börjar intressera sig för AAA-titlar nu. Har du något maxmått gällande storlek för gpu? Dom nyare korten är så satans stora. Budar 3500:- för gamingburken. Mvh Tomas

Kan kolla och återkomma ikväll!

Permalänk
Medlem

Budar 3800 kr för gamingburken, hämtar.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad