Komplett SweC-Bonanza 7 - Jul i Juli -edition - Diskussion

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av noobs:

Önskar mig 1999kr A750 nu kl 1730! Tycker kortet är snyggt och känner spontanköpsfingret laddar upp sig redan!

Intel Arc A750? Intels limited edition-modeller är "end of life" och har utgått. Vi har endast ett exemplar av A770 kvar, därefter är det partnertillverkade kort som gäller.

Skrivet av Mirdvalon:

Om man scrollar ner till corsairdelen .. "Produkter där Corsair inspekterat, rengjort och kvalitetssäkrat varje _apspekt_ av produkten"

Vi skyller allt på sommarjobbarna! (och fixar det)
Tack för att du är skarpsynt.

Skrivet av MALmen:

kommer 7800X3D igen?? 😍

Nix. Det blir något annat.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Intel Arc A750? Intels limited edition-modeller är "end of life" och har utgått. Vi har endast ett exemplar av A770 kvar, därefter är det partnertillverkade kort som gäller.

Vi skyller allt på sommarjobbarna! (och fixar det)
Tack för att du är skarpsynt.

Nix. Det blir något annat.

//Erik

Kommer det mer 4080s?

Permalänk
Medlem

Kommer det några/någon spontandeal innan 17.30? @Komplett

Permalänk
Medlem

kanske något uppgraderings paket klockan 17.30?, Intel eller/och Amd

Permalänk
Medlem
Skrivet av rodde_ce:

Det var något med Samsung jag inte gillade jämfört med philips men Komplett dår gärna ha båda på kampanj 😉

Samsung modellen är den enda som inte har fläkt, skulle väl säga att det är den bästa modellen som inte har G-Sync modul, då vill man ha Alienware varianten.

Skippade Philips Evnia modellen på förra rean.

Om de kan ha båda på rea är väl det bästa för all men /pray på Samsung modellen för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jedijens:

Hur vet ni att andra återförsäljare köper upp produkterna? Går det inte att begränsa till privatkunder och inte företag?
Vad vinner ens andra återförsäljare på att köpa era produkter? De lär ju gå miste om alla former av reklamationer och liknande till tillverkaren. Känns bara så märkligt i mina öron att det skulle löna sig för en återförsäljare att köpa av en annan men det kanske är så det funkar.

Vad ska en privat person med t.ex 4 gpu & 4 st cpu:er till ? Eller t.ex 128 gb ram?

Möjligtvis streamer men största chans så är det en organisation/återförsäljare som vill tjäna en hacka..

Jag stödjer iaf beslutet att begränsa till 1/person.
Roligare om fler kan delta än att någon får 4 st...

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Toobbbbee:

Härligt!

Är Komplett kommunalt? Det var en lång kafferast

Kul ned Bonanza igen!

Fram med småkakorna och in med koden "kafferast" så kan du nu köpa Philips Café Gaia HD 7547/80 Kaffebryggare för 499kr (nästan halva priset )

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Fram med småkakorna och in med koden "kafferast" så kan du nu köpa Philips Café Gaia HD 7547/80 Kaffebryggare för 499kr (nästan halva priset )

//Erik

Vore schysst om ni kunde fylla på med fler 7800X3D, gick för fort första gången

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Fram med småkakorna och in med koden "kafferast" så kan du nu köpa Philips Café Gaia HD 7547/80 Kaffebryggare för 499kr (nästan halva priset )

//Erik

Hade önskat ett par ram minne kanske ett par
Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 För amd mvh

Citering lagad. // MOD
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Komplett:

Fram med småkakorna och in med koden "kafferast" så kan du nu köpa Philips Café Gaia HD 7547/80 Kaffebryggare för 499kr (nästan halva priset )

//Erik

Vad är koden för att få halva priset på S8+ (eller Pro Ultra om bokstavligen halva haha)? x)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av Jocke83:

Vad ska en privat person med t.ex 4 gpu & 4 st cpu:er till ? Eller t.ex 128 gb ram?

Möjligtvis streamer men största chans så är det en organisation/återförsäljare som vill tjäna en hacka..

Jag stödjer iaf beslutet att begränsa till 1/person.
Roligare om fler kan delta än att någon får 4 st...

Om det bör vara begränsat eller inte är en sak men det finns nog många på forumet som kan finna användning av 4st CPU/GPUer, sen behöver man knappast sitta på ett entusiastforum för att finna behov av 128GB RAM.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Zeroastic:

Kom igen nu.. Switch spel 😀!!!
Kirby, Bayonetta, Yoshi, Mario Strikers eller varför inte Xenoblade med en fin 50% sommarrabatt ❤️

Eftersom du frågar så snällt Men vi tar oss friheten att köra 69% rabatt, om man slår ihop det
33%Bayonetta 3 och 36% Mario Strikers.
Koderna är Zeroastic1 för Bayonetta & Zeroastic2 för Mario.

Happy gaming

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Logitech G502 X Lightspeed hade inte suttit fel

Permalänk

Eller en Logitech anywhere. Det är ju semestertider!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Eftersom du frågar så snällt Men vi tar oss friheten att köra 69% rabatt, om man slår ihop det
33%Bayonetta 3 och 36% Mario Strikers.
Koderna är Zeroastic1 för Bayonetta & Zeroastic2 för Mario.

Happy gaming

//Erik

Haha gillar ditt sätt att räkna 😉

Hittar ni utrymme för en Xbox Series S till fint pris så skulle det uppskattas, har en son som blir 5år i dagarna 🥳

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk

Kanske något fint paket med Intel CPU (säg 13600k) + moderkort?

Visa signatur

GamingPC: Ryzen 5800X3D | Corsair LPX 3200MHz 4x16GB | Asus TUF 3080 | WD Black 1TB NVME | ASUS TUF 1000W | Anidees AI Crystal Case | ASUS TUF B550-PLUS | Win11
MobilePC: MacBook Air M1 :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Vore schysst om ni kunde fylla på med fler 7800X3D, gick för fort första gången

Mvh

Inte konstigt om det var återförsäljare dom sög åt sig alla som det skrevs om tidigare i tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Fram med småkakorna och in med koden "kafferast" så kan du nu köpa Philips Café Gaia HD 7547/80 Kaffebryggare för 499kr (nästan halva priset )

//Erik

Tackar! Precis vad jag behöver. 😁

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av MALmen:

Inte konstigt om det var återförsäljare dom sög åt sig alla som det skrevs om tidigare i tråden.

Just processorn var inte ett mål för andra ÅF. Däremot var det VÄLDIGT många som slog till på kort tid
//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Klickade hem ett nätagg, blir nog super! Önskar fortfarande ett billigt am5 mobo så gråter jag nog av lycka till min frus förtret.

Permalänk
Medlem

@komplett
Xiaomi fritösen på 4L, måste den vara uppkopplad och styras via app eller uppnår man full funktionalitet direkt på enheten? Min netsec paranoja bubblar som fan.

Visa signatur

13700K/32GB@3200MHz/3080. Mer ultrawide åt folket <3

Permalänk
Medlem

4080 gick från 22 i lager till 0

Permalänk
Medlem

Fan att jag missade klockan, hade blivit ett köp.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Släpp nu ett par Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 för amd innan den riktiga festen börjar 😁

Permalänk
Vive la liberté!
Skrivet av Mmm222:

Släpp nu ett par Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 för amd innan den riktiga festen börjar 😁

Yupp, helst dessa
https://www.komplett.se/product/1246842/datorutrustning/dator...
Men annars går dessa bra också
https://www.komplett.se/product/1246832/datorutrustning/dator...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av KiiWeee:

@komplett
Xiaomi fritösen på 4L, måste den vara uppkopplad och styras via app eller uppnår man full funktionalitet direkt på enheten? Min netsec paranoja bubblar som fan.

Internet säger "Ja"

"Better yet, even sans-app, this air fryer is indubitably smart. All the controls happen from the black dial that sits front and centre on the Xiaomi Mi Smart Air Fryer, and while I was initially concerned about the lack of buttons on the air fryer, this is because everything can be controlled neatly from this one central button."

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Vad sägs om ett par AirPods Pro 2 eller AirPods 3 till ett bra pris?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Eftersom du frågar så snällt Men vi tar oss friheten att köra 69% rabatt, om man slår ihop det
33%Bayonetta 3 och 36% Mario Strikers.
Koderna är Zeroastic1 för Bayonetta & Zeroastic2 för Mario.

Happy gaming

//Erik

Tack så mycket <3

Permalänk
Medlem

Ja den första länken hade varit en sommar dröm att få köpa till ett bra pris @komplett?

Permalänk

Apple Pro Max tack