Jean-Claude Fann Damm i topp när svenskar döper robotdammsugare

Permalänk
Medlem

Anyeshka, Olga, Michael Damberg, Madamme Schmütz, Dirt Vader…
Olika namn varje dag.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Min heter D-Terminator, kort för Dust Terminator

Visa signatur

| CPU: AMD Ryzen 3600 | Moderkort ASUS ROG STRIX B450-F GAMING | GPU: Saphire Radeon R9 390 Nitro | RAM: 16GB DDR4 | Chassi: NZXT H440 | SSD: Samsung Evo 850 256GB | CPU-Kylning: Corsair Hydro Series H150i PRO RGB | Operativsystem: Windows 10 64-bit |

Permalänk
Medlem

Varför har era dammsugare namn?

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rambo - han gör rent hus

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Neato Botvac D7:
Dustin I (RIP)
Dustin II (RIP)
Dustin III (RIP)
Dustin IV (ligger styckad i skuffen på Volvon...)

Roborock S7 MaxV-Plus:
Skräppy (barnen fick välja namn denna gång, men aldrig mer...)

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem

Skalman

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Som ren protest mot fenomenet heter min Adolf, marscherar runt, och begår smolkmord.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Vår är en vit Roborock S6 Pure, och heter 'White trash' ..

Permalänk
Medlem

Min heter Ludde

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Skaffar man fler robotdammsugare så hörs ”kumite, kumite, kumite” eka i hemmet!

Permalänk
Medlem

Samtliga av våra har hetat Bosse.

Permalänk
Medlem

GrillBritt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Döpte min till Pelle Sladdlös

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Pedro Don Juan Castillo Pascal.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Barry/Bazza men har prata Italianskt. Tror han har böjat drinkar på jobbet då han går vilse ganska ofta eller strikar rakt av.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Inte mitt förstahandsval, men det lät för gulligt när min dotter uttalade det, så det blev Dustin.
Nästa blir Damien.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

roborock kartlägger din bostad och skickar informationen till kina.

Bra att veta om man jobbar med säkerhet.

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk

Vår heter Kark. Döpt efter trälen i norska serien Norsemen.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Våran Roborock s6 maxV heter Xido, kombination av Fido, lite som en hund är den ju, och Xi Jinping för att hedra ursprunget 😅

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

Neato Botvac D7
Beata - från Dr Snuggles men vi tänkte egentligen på roboten Matilda.

Visa signatur

CPU: Intel i5-9400F | GPU: Asus Strix GTX 1070 OC 8GB Gaming
MBD: Asus ROG Strix B360-F Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz 2x8GB
SSD: Samsung 970 Evo Plus NVMe PCIe M.2 1TB | PSU: Corsair HX520W modular
CHA: Fractal Design Define R4 | SCR: Acer Predator XB271HU 27" IPS 144Hz 1440P

Permalänk
Medlem

Vår dammsugare heter Emilia 2.0. Döpt efter dottern, av dottern. Eftersom den, enligt henne själv, är en bättre version av henne eftersom den lyssnar när man ber den att städa. (Hon har åtminstone självinsikt. Dottern alltså, osäker på hur det ligger till med dammsugaren. Den pratar kinesiska, så jag vet inte om det delar med sig av visdomsord eller bara klagar på att den fått i sig för många usb-kablar.)

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Har inte döpt min. Men den borde kallas för "Inte nu igen" eller "Mattvikaren" då robotjäveln är extremt duktig på att hitta nya ställen att fastna på. Snålade till det med en Viomi S9... Nästa gång blir det en Roborock.

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Hade en gammal Samsung Powerbot 2013. Den döpte jag till Yamato (大和) efter ett japanskt slagskepp.

Ah, en politisk kommentar på Korea och Japans delade historia i första halvan av 1900-talet?

***

Min Roomba hette Frasse, men är nu omdöpt till DustBuster i ett annat hushåll.
Min nuvarande Roborock heter Haidian.

Permalänk
Medlem

Luna Lovesuck fick den senaste heta

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

Slurp heter min. Skaffar jag en till får den heta flämt, inspirerat av Kalle Anka-

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av JonasT:

Britt-Marie

Har den custom voice activation också?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Duster heter våran, men kallas Olle.

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, åsså ett 1080ti

Permalänk
Sötast

Tragiclean

Permalänk
Medlem

RoboMop! (Den har moppfunktion.)

Visa signatur

Alla andra har visst sin gear här. Då får jag väl joina e-penisleken för att inte känna mig utanför: https://classic.prisjakt.nu/list.php?l=2488576&view=m