Säljer steam deck 512GB med 256GB minneskort

Permalänk

Säljer steam deck 512GB med 256GB minneskort

Hej,

Som rubriken lyder så är det dags att göra sig av med steam decket.

Fungerat hur bra som helst och har varit nöjd det lilla jag spelat (cirka 20 timmar). Har bara insett att jag är i större behov av ny laptop och känns då dumt att denna ska ligga och samla damm.

Den är inköpt i andrahand och haft 2 tidigare ägare varav båda har knappt spelat någonting alls.
Det är en 64gb version utrustad med en 512GB NVMe-disk som föregående ägare satt i (bifogar länk på disk) samt minneskort på 256GB.

Inga repor eller defekter finns utöver lite ips-glow i hörnen. Däremot sätt bra mycket värre exemplar, så tittar man inte efter det har jag personligen inte haft några som helst problem eller stört mig under tiden jag använt den.

Allt ni ser på bilderna följer med samt originalförpackning och ett kvitto med "Invoice-nummer" från original-ägaren som räcker för utföra garantiärenden.

Hänvisar frågor alternativ önskemål om fler bilder till pm.

Upphämtas i Falun eller skickas mot att köparen står för frakt. Bortsäger mig däremot från eventuella skador som kan uppstå vid fraktning. Ser till att allt fungerar som det ska innan det lämnar mitt hem och packar till bästa förmåga.

Tänker att jag avslutar budgivningen kring fredag eller tidigare om jag känner mig nöjd med budet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 800 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Intel i7 9900k 5,0GHz | G. Skill 32Gb 3800MHz | Asus Maximus X Hero
EVGA 1080 FTW | Corsair AX 860i

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 900 kr Bor 1 mil utanför Falun så kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Skrivet av Paddglutt:

3 900 kr Bor 1 mil utanför Falun så kan hämta

Noterat. Avslutar budgivningen ikväll vid en 23:00.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Var väl 23:00 som gällde?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Lite sen på nöten, ber om ursäkt. Hoppas ingen känner sig snuvad på sitt bud men "vid en 23 ikväll" menade jag inte exakt 23. Är ju en budgivning trottsallt och eftersom det inte finns någon klocka som på t.ex tradera, accepterar jag Yongens' bud för att vara någon minut över. Hade det däremot kommit in en vid 00-01 tiden hade jag inte tagit det.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackofaces1:

Lite sen på nöten, ber om ursäkt. Hoppas ingen känner sig snuvad på sitt bud men "vid en 23 ikväll" menade jag inte exakt 23. Är ju en budgivning trottsallt och eftersom det inte finns någon klocka som på t.ex tradera, accepterar jag Yongens' bud för att vara någon minut över. Hade det däremot kommit in en vid 00-01 tiden hade jag inte tagit det.

Fast det stod 23:00 och inte 23 tiden.. hade kunnat buda över yongen annars men tänkte att det var 23:00 som gällde varför jag skrev direkt. I så fall höjer jag till 4400