Permalänk

Star Wars Jedi Survivor

Halloj!

Jag tänkte se om det finns något intresse för det här spelet då det inte har kommit till användning. Det är en del av AMD Rewards programmet och jag har gått igenom första steget där den kontrollerade så att jag hade den kompatibla hårdvaran för att kunna lägga till koden på mitt konto.

I övrigt så antar jag att det bara ska vara att aktivera spelet på valfritt konto med den koden jag har genom att följa instruktionerna på bild 2, precis som när man får koder genom Humble Bundle exempelvis.

Om någon skulle veta med säkerhet så får man gärna dela med sig av den informationen då jag bara har sett andra sälja liknande koder här på Sweclockers.

Budgivning gäller och eventuell betalning sker genom Swish, var på jag skickar koden i pm.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

När jag köpte uncharted så fick säljaren göra som bild 2, sen fick jag inlogg och länkade mitt Steam konto.

Jag har nvidia+intel så kunde inte redeema själv

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Nytt bud: 150 kr Slänger in ett bud på 150 kr :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

21:9

Permalänk
Skrivet av Swedishchef_90:

När jag köpte uncharted så fick säljaren göra som bild 2, sen fick jag inlogg och länkade mitt Steam konto.

Jag har nvidia+intel så kunde inte redeema själv

Okej, det kanske var andra instruktioner som gällde då för när jag läser de där instruktionerna så verkar det inte vara något om att man ska länka något konto. Det är mer som att man bara kopierar in sin spelkod precis som när man ska aktivera ett spel på steam, men jag ska låta det vara osagt då jag inte är helt hundra på det.

Permalänk
Medlem

Är kanske olika mellan EA och Steam hur man går tillväga. Detta är väl EA?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 175 kr 175 riksdaler
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk

Jo, det är EA men även om man klickar på länken som finns på bild 2. Det vill säga den här:

https://help.ea.com/en/help/faq/redeem-product-and-promotiona...

Så står det ingenting om att man skulle behöva länka något konto. Det är samma instruktioner som anges i bild 2, så om ingen vet med säkerhet så kan vi väl sluta upp och spekulera så kan tråden i stället användas för budgivning och så löser jag och köparen eventuella konstigheter om det nu skulle vara något.

Mvh

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 330 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av TiberiousF:

Ledande bud. Avslutar annonsen i morgon klockan 17.

Mvh

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 350 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Avslutar där, och kontaktar vinnaren via pm.

Permalänk

Annonsen är avslutad