Permalänk
Medlem

Köpa pixel 8

Hoj!

Är det värt att köpa Pixel 8 pro nu? eller är det värt att vänta tills blackfriday (black week/month) eller vad dom nu kör nuförtiden i november?

Såg att tele2 hade deals då man fick pixel watch med på köpet.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Det här är alltid en rolig fråga när man ska bedömma åt andra hurvida ett köp är "värt eller inte". 😛

Beror väl helt på hur pass köpsugen du är eller?
Kan du hålla ut till Black-dagarna, så gör det. 😁

Lite som att jag skulle fråga ifall det är värt för mig att uppgradera riggen till ett RTX 4090. 🙃 Är de det eller ska jag vänta? (Fniss!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razken:

Det här är alltid en rolig fråga när man ska bedömma åt andra hurvida ett köp är "värt eller inte". 😛

Beror väl helt på hur pass köpsugen du är eller?
Kan du hålla ut till Black-dagarna, så gör det. 😁

Lite som att jag skulle fråga ifall det är värt för mig att uppgradera riggen till ett RTX 4090. 🙃 Är de det eller ska jag vänta? (Fniss!)

Jo precis! lite som att säga "hur långt är ett snöre" .

Blir nog att avvakta tills Black Friday, Frugan fyller år sista oktober å varje gång jag har köpt något åt henne så har det alltid varit väldigt nedsatt pris på det på BF... får skriva ut ett eget på hittat present kort som hon får helt enkelt köpa en på BF.

varför jag var tveksam är för att pixel 8 släpptes typ nyss? å kanske dom inte rear ut den så snabbt... men har för mig att det var lite nedsatt pris på pixel 7 förra året på BF när den släpptes men kommer inte ihåg!

Men tack ska avvakta lite.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Jag förbeställde min, tänkte först hoppa över Pixel 8 Pro då jag redan hade Pixel 6 Pro och 7 Pro, men tänkte eftersom Pixel Watch var med på köpet lägga till 600:- för få LTE versionen så tog jag ut en Pixel 8 Pro, sedan sålde man sin 6 Pro. Så har man packad ner sin Pixel 7 Pro istället som reserv telefon i Pixel 7 kartongen.

Fick 3500 för min 6 Pro

Så tänkte 3500+5190-600=8 090:- av det 13090:- man betalade så man gav i princip 5000:- för 8 Pro och dessutom har 7 års av update Plus en klocka och testa

Gillar man inte klockan efter några dagar kan man sälja den också så har man även betalt även mindre för P8P.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.