Permalänk
Medlem

3Dconnexion SpaceMouse sökes

Halloj.

Jag är på jakt efter en bättre begagnad spacemouse, gärna compact varianten.

Har du något liggandes i en låda så får du gärna höra av dig.

Finns du inte i närheten av Filipstad så ska den kunna skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Jag kan ev hitta en i Kristinehamn. Inte Compact. Den är nog från runt 2008, men knappt använd då jag övergick till en PRO

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

Jag kan ev hitta en i Kristinehamn. Inte Compact. Den är nog från runt 2008, men knappt använd då jag övergick till en PRO

Ja men du det låter ju kanon.

Jag skickar ett PM

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Har en i stort sätt oanvänd som den på bilden. Köpte in den ett bra tag sen för att köra CAD, vilket ej blev av. Så har en liggandes med en liten fin väska, pm om det skulle vara till intresse så snackar vi pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

Har en i stort sätt oanvänd som den på bilden. Köpte in den ett bra tag sen för att köra CAD, vilket ej blev av. Så har en liggandes med en liten fin väska, pm om det skulle vara till intresse så snackar vi pris

Skickade PM till dig med.

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”