RYL 2 - Risk Your Life-tråden <Gratis MMORPG>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furste_filip
Men då försvinner all glädje med att göra och att ha bra eq.
Om alla springer runt med maxad utrustning så var är det för mening med spelet då?. Usch nä, sådant bojkottar jag.

Håller med, ska va status att ha AAA items

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Lodis det är svårt att säga, under vissa event så borde det inte vara alltför svårt att skrapa i hopa 2-300 kr, men det förutsätter att man har bra saker redan och att man lägger ner en hel del timmar på att döda.

Derox, helt rätt. När man tittar på sin AAA hjälm så ska man känna sig nöjd och glad över vad man har samt även lite ångest över hur mycket man fick betala för den, men vad är livet utan ångest?

Permalänk

Håller på att bli galen. Började spela ryl2 igen(Incomplete Union), på Hades servern, men jag kan inte få bort allt ljud. Minns att jag hade samma problem då jag spelade spelet för länge sedan, men minns inte hur jag löste det.

I Options så finns det möjligheten att muta två olika ljudmätare, men dessa rör inte till exempel ljudet som en skills gör, eller när man går. Så nu när jag sitter på Ventrilo och expar samtidigt, så kan jag inte höra vad mina kompisar säger, då mina spells låter så jäkla mycket.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Medlem

Jag har precis laddat ner detta spel och ska ge det en chans vilken server och vilken sida har mest svenskar?

Och hur fixar jag 1280x1024 i detta spel på upplösningen har endast 800x600 och 1024x768.

Har ett 8800GT och en 19" Monitor.

Löste skärm problemet med en register ändring.

Nu ska jag bara lösa vad jag kan jaga utan att själv dö

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk

Om du ska levela snabbt så gå till map2 och döda Wild boar hunter, du borde kunna döda dom vid level 30 om du inte har några bra vapen.
Wild boar hunter's finns norr om MC

Permalänk
Medlem

Försökte döda några goblin hunters utanför start platsen men dom döda mg på under 1 sec:P

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk

Lvl 54 sorc som försöker hitta Fireball Level 3 till ett rimligt pris, samtidigt som man drömmer om en någorlunda bra staff som ger plus till magic. Antar att man itne kan få allt i livet.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk

jag har en 140 int staff med 4k magic power och en B magic power ring, på hades server. Du kan pm om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Remember old good times:) Hade en lvl 92 Assassin när jag slutade, nu när jag såg den här tråden blev jag sugen igen!

Akta er för här kommer jag!

Permalänk
Medlem

Finns de fortfarande folk som spelar detta ? Minns när jag prövade det, tog mig till lvl 80 på en dag sen var jag nog less.

Har de fixat de extrema lagget som var för ett drygt år sen.

Visa signatur

- Icoarius ^^ -

Permalänk

när jag försöker öppna spelet står det "Cannot update login.exe file".
är det bara jag som har det problemet?

vad kan jag göra åt de?

Visa signatur

P182, Q9450, GA-EP35-DS4,2* WD 640gb, Corsair PC2-6400 2x2048MB, 460gtx, HX 520W. Samsung 830 SSD 256gb

Permalänk
Medlem

ah, kom ihåg RYL 1. hade obalanserad sorc som kunde blåsa bort allting bara jag fick skjuta först, och tålde inte ett piss. Good times, good times

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem

ber om ursäkt om jag necroar tråden!
men ville fråga om några av er fortfarande spelar på com.my? eller kanske till och med några nya!

communityn där e verkligen krånglig och dålig, skulle va schysst med ett par som förstår det man skriver i com.my

Permalänk

nån som lirar fortfarande ?

Visa signatur

eru

Permalänk

Jag spelar ryl2 MY då och då. Skicka ett PM om du behöver hjälp med något.

Permalänk

Är det fortfarande folk som spelar? & är det fortfarande gratis isf nån som vet nån bra server?

Permalänk
Hedersmedlem

*Flyttad till Massiva Onlinespel*

Permalänk

Tråkigt nog inte, det finns ett par bra serverar, men det är inte mycket folk på dom.
http://www.ruinsofwar.com US server

http://ryl2.com.my/ malaysisk server, för att kunna ha en chans i pvp så får du vara bered på att öppna börsen.

Men spelet är underbart om du har ett par vänner som vill spela det med dig.

Permalänk
Medlem

Jag blev lite sugen på att pröva men är det gratis?

Jag prövade tanka klienten från deras hemsida och download.com men fungerade på varken eller. :/

Permalänk

Ja spelet är gratis. Vilken av RYL klienterna laddade du ner?

Permalänk
Medlem

Tappade hela mitt account 2 gånger i detta spelet. Support existerar inte.

Permalänk
Avstängd

Någon som fortfarande spelar ? som kan hjälpa lite med items eller något börjar spela nu har ingen aning vad det är för server är det hardcapped eller ? finns det 100% success rate metals osv?

Permalänk
Medlem

Playpote.com ifall någon är sugen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deki90:

Playpote.com ifall någon är sugen

Haha, satan vilka flashbacks man fick till RYL och RYL2 🤣

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deki90:

Playpote.com ifall någon är sugen

Är det path of the emperor som gäller? RYL2 Northpole verkar ju också vara *lite* aktiv. Blev ju så sjukt sugen på att börja spela ryl igen 🥹

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z170X Gaming 3 | CPU: i7 6700K @ 4,4GHz | Grafikkort: ASUS GTX 1070 8GB STRIX | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Kingston HyperX 16GB 2133MHz | SSD: Samsung 850 EVO 1TB & 500GB Chassi: FD Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av kjsebbe:

Är det path of the emperor som gäller? RYL2 Northpole verkar ju också vara *lite* aktiv. Blev ju så sjukt sugen på att börja spela ryl igen 🥹

Den var akriv fram till nyår ungdfär men har dött ut
Northpole har nog fler sprlare och alltid pvp igång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deki90:

Den var akriv fram till nyår ungdfär men har dött ut
Northpole har nog fler sprlare och alltid pvp igång!

Alright, ska kolla in det. Tack!

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z170X Gaming 3 | CPU: i7 6700K @ 4,4GHz | Grafikkort: ASUS GTX 1070 8GB STRIX | PSU: EVGA Supernova G2 650W | RAM: Kingston HyperX 16GB 2133MHz | SSD: Samsung 850 EVO 1TB & 500GB Chassi: FD Define S