Galaxy J5 Samsung Account - "Sessionen har upphört att gälla"

Permalänk
Medlem

Galaxy J5 Samsung Account - "Sessionen har upphört att gälla"

Jag har börjat få nått idiotiskt meddelande på min Samsung lur, fattar inte vad det är.. Har provat att logga in, men den står bara och tuggar (bild 2) .. Kan jag fortsätta ignorera skiten utan att få mer strul?

Mobilen är en äldre, Samsung Galaxy J5 (En skittelefon vad jag förstått en här på forumet, konstant för lite internminne ) Kommer nog bytas ut när jag vet vad för begagnat jag vill ha.

Rubrik justerad. // MOD
Visa signatur

Har jobbat som Serviceingenjör Digital Systems Services som blev uppköpt av Compaq, skruvar nu mest för egna behov.. Ägnar mig fotografi istället..
..Använder ibland när jag skriver lite ovanliga beskrivningar, jag är ordblind så då blire som det blir i texten ibland! :p

Permalänk

Vad har den för androidversion?

Hittade 3 olika modeller men ingen som var iaf specad med högre än android 7 den älsta med android 5.1

Kan va så att du behöver uppdatera appen men att nyare uppdateringar inte stöds av så pass gammalt os android 7 har väl inte haft support på många år vid detta laget.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Det är android 6.0.1 i luren

Visa signatur

Har jobbat som Serviceingenjör Digital Systems Services som blev uppköpt av Compaq, skruvar nu mest för egna behov.. Ägnar mig fotografi istället..
..Använder ibland när jag skriver lite ovanliga beskrivningar, jag är ordblind så då blire som det blir i texten ibland! :p

Permalänk
Skrivet av vilzen:

Det är android 6.0.1 i luren

skulle tippa att du ev är shit out of luck och nyare uppdateringar av appen kräver en nyare android version och de nyligen ändrat tillräckligt i API och att för gamla versioner av appen inte äns fungerar att kontakta servern längre med då appen du har vill prata det gamla API´t.

android 6 är från typ 2014-15 nånting? så typ 10år gammalt vid detta laget och tappade nog support för säkerligen 3-5 år sedan.

Edit:
Unsupported since August 2018
källa: https://en.wikipedia.org/wiki/Android_Marshmallow

så högst troligt att telefonen du håller i nu anses död av Samsung då de inte stödjer gammalt hur länge som hälst.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

ok, då vet jag.. Dock vet ja inte va jag ska ha istället.. Nått billigt, begagnat men vettigt.

Visa signatur

Har jobbat som Serviceingenjör Digital Systems Services som blev uppköpt av Compaq, skruvar nu mest för egna behov.. Ägnar mig fotografi istället..
..Använder ibland när jag skriver lite ovanliga beskrivningar, jag är ordblind så då blire som det blir i texten ibland! :p

Permalänk
Skrivet av vilzen:

ok, då vet jag.. Dock vet ja inte va jag ska ha istället.. Nått billigt, begagnat men vettigt.

typ ingen större skillnad mellan telefonerna idag oavsett prisklass cpuerna är så pass starka att de belastas knappt om man inte typ kör spel på telefonen så även budgettelefonerna är helt ok.

själv har jag en ulefone som gick för 3500:- helt ny och modellen släppt i höstas typ.

visst ingen värsting jag köpte den bara för batteritiden (9000mAh nånting) men inte direkt som att jag upplever den långsam utan det funkar till det jag använder den typ och tyngsta min drar runt är typ swecklockers på sin höjd eventuellt nån youtubevideo typ nån gång om året eller nått.

men beror ju iofs på användarvanorna om en sådan är lämplig eller inte men iom din nuvarande telefon troligen inte mycket tyngre laster än jag använder.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows