Permalänk
Medlem

Spray adsl?

Är de nån som vet hur stabilt spray adsl är? är det värt dom 24 kr som man sparar på att inte ta bostream adsl?

Permalänk

Re: Spray adsl?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av czx
Är de nån som vet hur stabilt spray adsl är? är det värt dom 24 kr som man sparar på att inte ta bostream adsl?

Jag har haft det i en månad nu, och är jättenöjd. Förutom att jag har lyckats fippla så att det slutade fungera för några dagar sedan :).

Permalänk
Medlem

.. jag har då verkligen inget ont att säga om dom, har haft det i drygt 1 år nu.
Supporten är kalas (mitt filter flippade ur) och uppkopplingen stabil!

Fungerar utmärkt!

Visa signatur
Permalänk

Nu hänger jag inte med här... Spray ADSL = 299 kr/mån, bostream ADSL = 298 kr/mån ? Hur kan du spara 25 kr på att ta spray menar du? Har bostream höjt priset i dagarna eller?

Permalänk
Medlem

Jag har också haft Spray adsl 1 år ungefär. Det har inte varit några problem alls, stabilt och bra! Jag är nöjd med Spray.

Permalänk
Hedersmedlem

Haft det i kanske 1 månad. Bytte från Telia. Enda jag har att klaga på är egentligen Telias fel (dom avslutade aldrig vårat abbonemang med dom, så vi kunde inte få från Spray), så jag har inget att klaga på

Fungerar helt enkelt som det ska, varken mer eller mindre.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Jag uppdaterar min åsikt lite.

Jag tycker inte om Sprays kundtjänst. Läs här: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=18155...