Gratis dvd-brännarprogram

Permalänk
Medlem

Gratis dvd-brännarprogram

Finns det något gratis (eller billigt) dvd-brännarprogram, som till skillnad från Nero 6 klarar att bränna svenska filnamn?

Kan ni rada upp några exempel så blir jag glad

Är alltså bara ren backup av filer som jag är ute efter, inga tuffa funktioner som exakta kopior eller image-tjafs eller video-dvd's och sånt.

Permalänk
Medlem

svenska filnamn ?

varför skulle inte nero klara det ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
svenska filnamn ?

varför skulle inte nero klara det ?

Kan va att jag hade Joliet av, eftersom det inte verkade göra nån nytta tyckte jag
Hoppas på det iallafall, ska testa när jag kommer hem.
Fick endast stora bokstäver också förresten....kanske också beror på Joliet.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

mr.hide:

*saxat från FAQ'en på deras hemsida*
Why does Burn4Free include NavHelper?
Burn4Free has always been offered to the public at no charge.
Development costs have been supported by the generous donations of program users.
Although these contributions are greatly appreciated, they alone are insufficient to continue program development. Burn4Free now incorporates NavHelper as a sponsor to offset some of the program development costs.
Please visit the NavHelper site for additional information and frequently asked questions:
*blahonga url*

Öhm... nog för att det progget är "gratis"... men det följer visst med lite roliga spywares och adwares på köpet... so much for "free" I guess...

Permalänk
Medlem

Tack, men Nero funkar bra ändå. Var bara att jag hade kryssat av Joliet....trodde inte det var viktigt, verkar inte så när man läser om det i Nero, men det var visst bra att ha det selectat ändå