Permalänk
Medlem

Steam problem...

Tja, jag får upp detta felet lite då och då, tar kanske 5 min sedan popar den upp, saken är att den burkar göra det under tiden jag försöker få igång spelet...

Visa signatur

"Yttrandefriheten bör begränsas för dem som dolt eller öppet förespråkar narkotika." - Widar Andersson (s), Källa: Hassela agitation -96
"Övertygelser är ett större hot mot sanningen än lögnen." - Friedrich Nitzche

Permalänk

Samma här. Jag börjar ogilla det här Steam riktigt mycket nu.

Visa signatur

Sluta gnata på Microsoft och gör nått juste istället.

DFI Lanparty Ultra-D Venice 3000+ @2400Mhz 2*Twinmos PC3200 512Mb Audigy 2 Saphire Radeon X800XL UE 1st WD 250GB 16Mb Antec Lanboy 500W PSU

Permalänk
Medlem

Buggigaste skit jag varit med om.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

ja fyfan stekt ekkore är vad det är

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt

Permalänk
Medlem

hoppas det löser sejj med steam snart! annars blir ja riktigt less

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Ja löser det sig inte snart så lägger jag ner skiten.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Steam har fått för sig att avinstallera Half-Life för mig.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Steam har fått för sig att avinstallera Half-Life för mig.

Så gjorde min också med både HL och CS, men nu är de tillbaka igen.

Permalänk
Medlem

Nu har jag försökt få igång cs i 45 minuter. Ger upp nu.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Det står klart och tydligt i FAQ'en @ http://www.steampowered.com/faq.htm vad det där menas.. check it out!
Ge inte Steam skulden för allt!

--
What does it mean when I get a "Ticket expired" error in Steam?

Usually, this just means you need to re-enter your login information so that Steam can authenticate you. You may need to exit Steam and restart it in order to do this.
--

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GooGeL
Det står klart och tydligt i FAQ'en @ http://www.steampowered.com/faq.htm vad det där menas.. check it out!
Ge inte Steam skulden för allt!

--
What does it mean when I get a "Ticket expired" error in Steam?

Usually, this just means you need to re-enter your login information so that Steam can authenticate you. You may need to exit Steam and restart it in order to do this.
--

Låter som att det är steams fel om du frågar mig.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

På vilket sätt då?

Permalänk
Hedersmedlem

Varför ska man behöva "re-authenticata" så ofta att man inte hinner ladda hem något på tiden man har då? Eller hur menar du?
Jag vet inte varför man får felet, och jag har inte läst FAQ själv (funderar på att uppdatera steam själv snart).

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GooGeL
På vilket sätt då?

programmet krånglar. Vems fel är det annars? gud?

Permalänk

ja har grova problem jag med. gick i 5 min sen dess har jag inte kunnat spela. fast först tog det 2 dygn att installera.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

GooGeL: Du kan väl inte mena att Steam har gått problemfritt för dig? Har du ens prövat det?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigMomma
Så gjorde min också med både HL och CS, men nu är de tillbaka igen.

Kom på vad felet var ,jag hade inte loggat in mig på stream, så därför syntes dem inte.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Jag har ett härligt problem. Steam är igång men jag får ingen ikon nere till höger. Processen är däremot igång. Funkar inte att logga in efter ominstallation utan att jag skapar ett nytt konto. Buggigare program har jag knappt sett förut. Kan inte köra day of defeat heller för det hänger sig vid content kontrollen pga av den inte laddat ner alla filer som behövs, fast programmet säger att det gjort det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av At The Gates
Jag har ett härligt problem. Steam är igång men jag får ingen ikon nere till höger. Processen är däremot igång. Funkar inte att logga in efter ominstallation utan att jag skapar ett nytt konto. Buggigare program har jag knappt sett förut. Kan inte köra day of defeat heller för det hänger sig vid content kontrollen pga av den inte laddat ner alla filer som behövs, fast programmet säger att det gjort det.

Avsluta processen och starta om Steam och håll på så tills det funkar. Har funkat för mig hittils, fast det tar sin tid..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sgt_D
GooGeL: Du kan väl inte mena att Steam har gått problemfritt för dig? Har du ens prövat det?

Japp! funkar mycket bra!... förutom att jag måste fixa en ny cfg

Permalänk
Hedersmedlem

är inne på min 15:e ominstallation av Steam nu. Har försökt få det att fungera i över 3h nu... Ger upp snart

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

rattmuff: öj.. kan vara att din email är lite otydlig.

Visa signatur

I'm not a n00b, not yet a 1337!

Permalänk

Verkar som jag tillhör den skaran som steam funkar felfritt för, bara ibland det tar 1-5 minuter att starta om jag stängt ner steam.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så länge inte steam kraschar funkar det problemfritt...