spara egna "scheman" till windows(display properties -> appeareance) för senare bruk

Permalänk
Medlem

spara egna "scheman" till windows(display properties -> appeareance) för senare bruk

Ja, jag vill alltså spara mina egna "scheman" som windows valt att kalla det, så att jag kan ladda om dem vid t.ex. en ominstallation, så att jag slipper sitta och ändra font, ikonstorlek, caption button-storlek osv., utan bara ladda filen och trycka ok, och sen är allt som jag vill ha det. Det finns ju ett sätt att spara dem så att man kan välja mellan alla möjliga olika, däribland windows standard, windows standard extra stor osv., men man kan inte spara dem så att man får en liten tuff minfil.hejsan att ta med sig vart man vill. Körde en liten snabb sökning efter namnet jag sparade schemat som, men det verkar inte som windows sparar det i någon fil alls. Så, någon som vet hur man kan tänkas gå till väga, eller har något program som fixar det?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Det hade varit enkelt om du hade haft xp, det blir till att leta efter något program.