Har kvar en del Nvidia klister märken om någon vill ha...

Permalänk
Medlem

jag undrar också vill också ha nvidia klistrisar ;D

Permalänk
Medlem

Klistermärken är trevliga! Ati är dock lite dåliga på att skicka med. Fick från Zalman, Asus och Alpha när jag köpte saker sist. Pryder fint lådan nere i hörnet
Ett AMD märke skulle inte vara helt fel heller.

Visa signatur

.: Intel Core 2 Duo E6600 : ASUS P5N32-E SLI Plus : Corsair Dominator PC-6400 2GB : Antec SONATA : Sapphire ATI Radeon x1950XT 256MB : Samsung 215TW : 1x500GB Samsung - 1x320GB Maxtor - 1x120GB Seagate :.

Permalänk
Medlem

jag har skickat ett BREV (sådant med posten.) till dig nu

Visa signatur

i7.

Permalänk

jag praoade på en spelbutik .. därifrån gick jag sista dagen med ny mus och typ 100st klistermärken som gtavc, nfs, nvida, ati, intel, windows, ett stort märke på linux-pingvinen, typ logitech och massa mer.. =D

Visa signatur

GROVYGIZMO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oooo
jag har skickat ett BREV (sådant med posten.) till dig nu

Vem hade du skickat till ?

Permalänk
Medlem

nect: finns det några märken kvar??

Visa signatur

Intel P4E (Socket775) 3.2@3.6Ghz | Abit AS8 i865PE | A-Data 1Gb PC4000 | Zalman CNPS7700-Cu
Chieftec BX MidiTower 360W | Samsung 3,5" ATA100 120Gb 7200RPM HDD | NEC ND-3520A DVD±R DL
Creative GeForce4 Ti4800SE@Ti4800 AGP8x | Creative SoundBlaster Audigy 2 | Samsung 17" 720T TFT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anemo
nect: finns det några märken kvar??

joro har märken kvar då jag inte fått en brev från någon av er än...Tar visst tid att få brev med posten då det inte är email

Permalänk
Medlem

jar du bara nvidia ? ,, hur ska jag göra föfr att få lkistermärken av dig ?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Avstängd

JAG VILL HA!

Visa signatur

Chassi.(Chieftec DX-01BL-D).Cpu
(AMD Athlon XP2500+ Barton 1833MHz).Ram(PC3200/DDR400 *2).Moderkort.(Abit NF7-S rev 2.0).Graff( Powercolor Radeon 9600 PRO 128MB DDR ).HHd.(Seagate Baracuda 120gb)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grovygizmo
jag praoade på en spelbutik .. därifrån gick jag sista dagen med ny mus och typ 100st klistermärken som gtavc, nfs, nvida, ati, intel, windows, ett stort märke på linux-pingvinen, typ logitech och massa mer.. =D

AAHHH... Har du bilden på tux kvar? Skulle vara mycket trevligt om du vill bli av med Annars så kanske någon annan vet vam man kan fåtag på likande?

Visa signatur

"Obay your leader"

Permalänk
Medlem

Har du några kvar ?

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nect
joro har märken kvar då jag inte fått en brev från någon av er än...Tar visst tid att få brev med posten då det inte är email

Du skulle itne kuna skica något märke till mig med:D plz

Visa signatur

Chassi.(Chieftec DX-01BL-D).Cpu
(AMD Athlon XP2500+ Barton 1833MHz).Ram(PC3200/DDR400 *2).Moderkort.(Abit NF7-S rev 2.0).Graff( Powercolor Radeon 9600 PRO 128MB DDR ).HHd.(Seagate Baracuda 120gb)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Be4ten
Vem hade du skickat till ?

till nect.

Visa signatur

i7.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
får man annars helt gratis från nvidia, har något dussin själv nämligen

Hur? Jag har testat att maila och fråga men de skickar inte utanför USA.

Permalänk
Medlem

*vill ha vill ha vill ha* ja vill ha lite klistermärken på plånboken

Permalänk
Medlem

Nån som vem/vart man ska maila på Nvidia för att få lite klistermärken??

Visa signatur

Intel P4E (Socket775) 3.2@3.6Ghz | Abit AS8 i865PE | A-Data 1Gb PC4000 | Zalman CNPS7700-Cu
Chieftec BX MidiTower 360W | Samsung 3,5" ATA100 120Gb 7200RPM HDD | NEC ND-3520A DVD±R DL
Creative GeForce4 Ti4800SE@Ti4800 AGP8x | Creative SoundBlaster Audigy 2 | Samsung 17" 720T TFT

Permalänk
Medlem

Vore tufft med sådana klistermärken.

Har du typ PayPal lr något konto- nr. ?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Avstängd

använd sök, det postades vilt för ett bra tag sen både mailaddresser och tele nr.

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elipsion
Vore tufft med sådana klistermärken.

Har du typ PayPal lr något konto- nr. ?

som sakt, jag tar inte betalt. Utan du får skicka ett kuvert som innehåller ett kuvert som har ett frimärke.

Permalänk
Medlem

Nect: Har mailat dig men inte fått svar. Vart ska man skicka kuvertet?? Du kan väl skicka adressen som ett PM e du bussig!

Visa signatur

Intel P4E (Socket775) 3.2@3.6Ghz | Abit AS8 i865PE | A-Data 1Gb PC4000 | Zalman CNPS7700-Cu
Chieftec BX MidiTower 360W | Samsung 3,5" ATA100 120Gb 7200RPM HDD | NEC ND-3520A DVD±R DL
Creative GeForce4 Ti4800SE@Ti4800 AGP8x | Creative SoundBlaster Audigy 2 | Samsung 17" 720T TFT

Permalänk
Medlem

Tänkte mera så att man kunde sätta in pengar för besvär + frimärke + brev

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Korsordsguru

Jag brukar maila diverse företag och fråga efter reklam-produkter lite då och då. Det här är vad jag har fått hittils: http://dalys.ath.cx/imgs/advertising_products/ (Coca-Cola sakerna och Microsoft-pennan har jag fått på annat håll)

Edit: Angående ATi logga i vektor-format; a3t du har ett PM som väntar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kan ta några, behöver ju nått att tända veden med >:D

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Jag brukar maila diverse företag och fråga efter reklam-produkter lite då och då. Det här är vad jag har fått hittils: http://dalys.ath.cx/imgs/advertising_products/ (Coca-Cola sakerna och Microsoft-pennan har jag fått på annat håll)

Edit: Angående ATi logga i vektor-format; a3t du har ett PM som väntar.

Du har ingen lust att låna ut "mailet" så jag får skicka ett te Hercules och fråga
om man får en "badge". Annat alternativ är ju ATI åxå.

Permalänk
Avstängd

Det de flesta gör fel är att de inte frågar rätt, att säga(på engelska då kanske) "tja kan jag få klistermärken?" är helt åt pipsvängen, men om man drar någon snyftarvisa "jag tappade bort den när jag..blabla" eller "det följde inte med blabla" så är det större chans, annars kan man köra att man ska på LAN eller att man samlar, för företag vill gärna göra reklam och ha nöjda glada kunder

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Korsordsguru
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soviac
Du har ingen lust att låna ut "mailet" så jag får skicka ett te Hercules och fråga
om man får en "badge". Annat alternativ är ju ATI åxå.

Mitt hemliga mail som funkar i 9 fall av 10 får du inte men jag brukar säg att jag använder någon av deras produkt (vilket jag faktiskt gör också) och fråga om jag kan få lite klistermärken som jag kan sätta på datorn så folk vet att jag använder deras produkter. Sedan ber jag dem snällt skicka med lite andra grejor också om de har några.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hehe.
Låter bra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isch
AAHHH... Har du bilden på tux kvar? Skulle vara mycket trevligt om du vill bli av med Annars så kanske någon annan vet vam man kan fåtag på likande?

nej .. gav det till en polare.. han sa att han skulle sätta fast den på toalocket

Visa signatur

GROVYGIZMO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Mitt hemliga mail som funkar i 9 fall av 10 får du inte men jag brukar säg att jag använder någon av deras produkt (vilket jag faktiskt gör också) och fråga om jag kan få lite klistermärken som jag kan sätta på datorn så folk vet att jag använder deras produkter. Sedan ber jag dem snällt skicka med lite andra grejor också om de har några.

Undrar vad företagen ifråga skulle säga om sidan på mitt chassi?

Permalänk
Medlem

Ser ut hur?

EDIT: Hittade länken, asballt

Visa signatur

Militant VIM-användare.