Permalänk

problem med mp3spelare

jag har sökt på forumet, men inte hittat ngn tråd som redan tagit upp detta.. så jag hoppas inte att det fins ngn..

jag har lånat min lillebrors MuVo 64MB, men den uppför sig mycket märkligt. jag stoppar in den i USB-porten och byter ut låtarna, (vi har ju inte precis liknande musiksmak. ) men när jag sedan stoppat den och lyssnar så ligger de gamla låtarna kvar, och allt är som innan om jag kikar via utforskaren.. vad är felet?

edit: den går inte att formatera, och "slänger" jag mp3orna så dyker de inte upp i papperskorgen.

vore fint om jag fick lite hjälp, det kommer bli ett himla liv på min bror eftersom det är andra gången den lilla manicken börjat uppföra sig när jag lånat den.

Permalänk
Medlem

Re: problem med mp3spelare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tweekitten
jag har sökt på forumet, men inte hittat ngn tråd som redan tagit upp detta.. så jag hoppas inte att det fins ngn..

jag har lånat min lillebrors MuVo 64MB, men den uppför sig mycket märkligt. jag stoppar in den i USB-porten och byter ut låtarna, (vi har ju inte precis liknande musiksmak. ) men när jag sedan stoppat den och lyssnar så ligger de gamla låtarna kvar, och allt är som innan om jag kikar via utforskaren.. vad är felet?

edit: den går inte att formatera, och "slänger" jag mp3orna så dyker de inte upp i papperskorgen.

vore fint om jag fick lite hjälp, det kommer bli ett himla liv på min bror eftersom det är andra gången den lilla manicken börjat uppföra sig när jag lånat den.

stoppar du enheten på rätt sätt, alltså klickar på ikonen nere vid klockan och väljer stoppa usb-enhet innan du tar loss den från datorn?

hur menar du med att den inte går att formatera? en muvo ska man inte formatera via att högerklicka på den i utforskaren, utan via ett separat prog som man får med. eller du kanske provat det. annars finns det progget att ladda ner från creatives hemsida. och glöm inte att du måste hålla in en av knapparna på spelaren, kommer inte ihåg vilken, i en viss tid när du stoppar in den i datorn så den fattar att den ska bli formaterad, annars funkar det inte.

Permalänk

Re: Re: problem med mp3spelare

Citat:

Ursprungligen inskrivet av killah2
stoppar du enheten på rätt sätt, alltså klickar på ikonen nere vid klockan och väljer stoppa usb-enhet innan du tar loss den från datorn?

jodå, det gör jag. så det ska inte vara det som är problemet..

jag testade att formatera den från dos på inrådan av en vän, men får kolla upp programmen du nämnde. (det är ju som sagt min brors, så jag är inte så insatt i vad han fått med osv.. )